Obecny czas to Wto 9:39, 08 Kwi 2025 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona GłównaForum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Przykłady klas
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Art of War
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Wto 16:31, 13 Lut 2007    Temat postu: Przykłady klas

By zapobiec wielkiej ilości bohaterów zrobiliśmy 5 klas (będzie koło 5 przedstawicieli jednej)
Oto one:
1. Wojownik:
A)Wojownik startuje z 2 many i 10 złota
B)Wojownikowi co ture odnawia się 1 many i 4 złota
C)Proponowani przedstawiciele:
- Paladyn (biały, może leczyć)
- Berserker (czarny, większy atak, słabsza obrona)
- Tank (bez stronny, większa obrona)
- łucznik (bez stronny, dystans)
D)Woj może przyzywać mięso za kase.
E)Woj bedzie miał specjalne zdolności takie jak np. okrzyk bojowy co zwiaksza morale i mocniej miecho bije itp. (na to bedzie wydawal mane)
F)Wojowie będą mieć najwięcej życia, ale będą walić słabiej od magów i sztyleciarzy (złodziei).

2. Mag:
A)Mag startuje z 10 many i 2 złota
B)Magowi odnawia się co tura 4 many i 1 złota (uważam że wystarczy)
C)Proponowani przedstawiciele:
- Nekro (czarny, ciemny mag od szkieletów)
- Arcymag (bez stronny,specjalne czary co biją mocniej i może przyzywać pomocników)
- Kapłan (biały, taki co leczy, przydatny 2vs.2 albo do leczenia miesa)
D)Magowie mogą przywoływać duchy jaok mięso za mane (oczywiście Mag Wody nie może szkieletów itp.)
E)Bedzie mógł czarować za mane, czary beda walic mocniej niz obrazenia meele.
F)Magowie beda miec mniej zycia i mniej obrony ale beda mocniej walic

3. Złodziej:
A)Złodziej startuje z 7 złota i 2
B)Złodziejowi odnawia się 3 złota co ture i 2 many (potem wyjaśnie dlaczego tak mało)
C)Proponowani przedstawiciele:
- złodziejaszek (biały, łatwiej kradnie)
- łamignat (bez stronny, będzie lepiej bił)
- zbój (czarny, mocniej bije sztyletem)
D)przyzywanie jak u woja za kase...
E)Złodzieje bedą mogli kraść złoto od przeciwnika, aby to zrobić zwykły złodziej musi wyrzucić 5+ (5 lub 6) na k6 a złodziejaszek 4+ (ale on słabiej bije). Gdy to się uda rzucamy 3k6 (najwięcej 1Cool i wynik zabieram z puli złota do naszej... Kraść można co dwie tury żeby za bogaty nie był Razz
F)Słabo bijący sztyleciarz z możliwością kradnięcia... Postać dla ryzykantów

4. Kupiec:
A)Kupiec staruje z 15 złota (dużo) i 1 many (max 10)
B)Kupcowi odnawia się 5złota i 0 many
C)Proponowani przedstawiciele:
- handlarz niewolnikami (czarny, specjalne karty niewolników tylko dla niego)
- handlarz bestii (bez stronny, specjalne karty z bestjami tylko dla niego)
- handlarz (biały, specjalne uzbrojenia i bronie)
D)Za kase będzie przyzywał, ma dużo kasy to będzie miał dużo mięsa... Razz (można też go okraść RazzVery Happy)
E)Będzie mógł przekupować wrogie jednostki (wyjątkami są niektóre karty z napisem "wierny sługa" lub coś takiego) aby przejąć musi zapłacić 2x więcej niż przeciwnik na niego wydał (mana jest zamieniana na kase)
F)Kupiec który chciał zaistnieć w świecie i ma mało hp, ale ma znajomości i język do targowania więc może sobie poradzi z twoją pomocą Razz

5. Zabojca
A)Zabójca startuje z 7 złota (bez maxa) i 5 many (max 50)
B) Zabójca odnawia się 2 złota co ture i 3 many (potem wyjaśnie dlaczego)
C)Proponowani przedstawiciele:
- hasasin (czarny, bedzie mogl miec kosci w miesie za kase)
- assasin (biały, będzie lepiej bił i słuzy dobru)
D)przyzywanie jak u zaojcy :p
E)Zabójca mozę zniszczyć mieso przecinika, ktore ma ponizej 4 hp , taka jednostka nie mozę wrocic na pole walki, czy być wskrzeszona lub urzyta do jakiegos czaru
F) Zabójca dostaje dodatkowa k6 obrażen na magów


Biały/Czarny/Bez stronny są to opisy do frakcji, dobro (biały) i zło (czarny) sojuz bohaterów można zrobić tylko czarny + czarny, Biały + biały, lub neutralny + neutralny (bez mieszania). Uznaliśmy że kapłan nie może być z nekro bo
1. za silne
2. nie pasuje do siebie
Mieso też bedzie miało frakcje zeby paladynowie/kaplani nie mieli kosci w miesie. to tak by podtrzymac klimat gry.
Do kazdej z frakcji dochodzą karty do wszystkich (bronie i zbroje, jeśli nie są do neutralnych tylko)
Najwięcej jest neutralnych bohaterów bo ci źli to naprawde źli a dobrzy to dobrzy Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yakanos dnia Śro 0:08, 14 Lut 2007, w całości zmieniany 6 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Art of War
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.