Obecny czas to Nie 1:44, 24 Lis 2024 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
»
Warsztat
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Blind Crew
----------------
Regulamin
Art of War
Reklama - Współpraca
Kalendarz
Warsztat
Testy
Karty - Postacie
Kosz
Off Topic
Off Topic
----------------
Shout Box
.
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Valandil
Wysłany: Sob 15:04, 10 Mar 2007
Temat postu:
Oczywiście że wiem że to dalej jest robione
Uthar o tym wspomniał na samym początku naszej rozmowy o BC Game. Ja ino mówie co myśle i dostrzegam
Yakanos
Wysłany: Sob 13:24, 10 Mar 2007
Temat postu:
A czy ty wiesz że to jest cały czas robione? I że nie było jeszcze próby? Wszystko będzie dopracowane, i jak mówiłem ilość hp zależy od innych ilości...
Valandil
Wysłany: Sob 12:12, 10 Mar 2007
Temat postu:
W twej wypowiedzi widze znaczącą lukę. Chcecie 10 min pojedynków? Nie ma sprawy wtedy jednak zapomnijcie o obrażeniach xk6...w przypadku miernot co mają 15-30hp to może jeszcze ale wątpie by ktokolwiek takimi chętnie grał, przy bestiach mających 70+hp biorąc pod uwage nawet 30 takich stworów pojedynek wpada w monotonię.
Yakanos
Wysłany: Sob 0:00, 10 Mar 2007
Temat postu:
"małe co nieco" to miodek Kubusia jest
Uthar
Wysłany: Pią 23:58, 09 Mar 2007
Temat postu:
ale mozan wyciagna coneico z tego co napisał :p
Yakanos
Wysłany: Pią 23:57, 09 Mar 2007
Temat postu:
Do drugiej w sam raz i do pierwszej tez ale nie przesadzajmy bo tu by było mieć 5 książek w czasie 10 minutowej gry..
Uthar
Wysłany: Pią 23:55, 09 Mar 2007
Temat postu:
A Mi osobiscie podoba sie to co Valandil mówi. Tyle tylko, że to by bvyło do tej drógiej wersji gry jaka mamy opracowac w sam raz.
Yakanos
Wysłany: Pią 23:48, 09 Mar 2007
Temat postu:
no popatrz, a ja myślałem że zasady są tu :
http://www.bcgame.fora.pl/viewtopic.php?t=34
ilość hp/kosz itd. zależy od innych współczynników. Można dać 100hp jeśli coś wali za koło 20. ale można dać 20hp, jak coś wali za 4. Wszystko ma być ze sobą zgrane... Do tego nie ma rodzai ataku (to już chyba w pięciu tematach pisze), zostały zniesione. Dlatego taka mała rada: przeczytaj, zanim napiszesz...
EDIT: wrogowie rasowi to chyba w karciance za dużo... to nie ma być RPG zwykłe, bo to nie przejdzie. To są karty z połączeniem RPG, ale nie aż tak żeby przy grze mieć podręcznik.
Ja zamykam temacik, jak masz inne pomysły (na rozwinięcie RPG) to napisz to w zasadach tych ostatecznych co są narazie albo zrób temat w offopie...
Valandil
Wysłany: Pią 23:42, 09 Mar 2007
Temat postu:
Idea wspaniała ale cosik jej brak. Cały koncept dziurawy niczym sito. Jak chcecie prowadzić pojedynki w formie którą ostanio zatwierdzono? Pojedynki byłyby strasznie krótkie i po niedługim czasie nudne. Chcecie taktyki, emocji, starcia dwóch sił.
To co do tej pory stworzyliście wymaga drobnych korekt. Zauważyłem że wiele opisów kart jest ze sobą sprzecznych. Musicie pierwej ustalić ilość rodzajów ataków. Sądze też że należy zmienić system hp, podkręcić go dając równierz zaklęcia ofensywne i zwiększając ilość stworów do powiedzmy siedmiu, te silniejsze mogły by miec słabość "Mag może kontrolować tylko jedną taką istotę", te najpotężniejsze np smoki czy demony wyższych kręgów mogłoby uderzać do 5k6 obrażeń. Wtedy tez zmieniłoby się system pancerza, niech 1pkt pancerza oniża otrzymywane obrażenia o 1, i max 10(np przy takich pancernych przeciwnikach jak smoki). Graliście jak widze w MGT, a słyszał kto o Acromage? Jak nie chcecie klonować to zsyntezujcie MGT, Acromage i D&D(wprowadzając element rpg "kartkowego". Talia zdecydowanie za mała, 60 kart, to jest myśl, wtedy pojedynki nabrały by dystansu czasowego, liczyło by się nie tylko szczęście ale i rozegranie dostępnymi środkami. Złoto i Pył...nie jest to złe, naprawde genialne, podoba mi się, na poczatku dałoby się ze 100szt. złota i 50 pyłu. Przyrost to +30 +30 na turę.
POnadto karty bohaterów MUSZĄ być silniejsze, dajcie 100hp podstawa. Może rosnąć wraz ze zdobywaniem "poziomów", powiedzmy za pokonanie przeciwnika silniejszego 5exp, równego sobie 3 a słabszego 1. Co sprowadza nas do kolejnej kwesti, trzeba bardziej opoziomować zarówno karty jak i bohaterów, bez tego po prostu byście kopiowali istniejące już systemy. Poziomy... dlaczego nie dać mnożnika? na drugi 10exp, na 3 20, na 4 40 itd.
Mówiliście o ekwipunku, dlaczego nie dodawałby dodatkowych ataków?
Nie takim złym pomysłem byłoby skupienie się na graczu. Niech będą sesje jak w D&D ale na podstawie świata przez was stworzonego i na zasadach przez was ustanowionych? Troche dopieścić Genezę, określić rasy występujące, więcej Bogów i wasz wspaniały plan nabierze realnego kształtu.
Prawde mówiąc najbardziej mnie ujęły właśnie obrażenia, a może by urozmaicić to? O ile kojaże do D&D moga być jeszcze sprzedawane kości różnościenne, sam miałem przyjemność widziec kostki 4,6,10,20 i 100 ścienne(Taka np była potrzebna do jednej z książek, "Upadek Imperium")
Ale fakt, trza te obrażenia zebrać. Dajcie jakieś istoty specjalne np
Diamentowy Golem
Koszt: Zł(20) Pył(30)
Typ: Konstrukt
Istota 5 Poziomu
Hp: 75
Atak: Obuchowe
Pancerz: 6
Bonus: Całkowita odporność na Elektryczność
Wada: Wyjątkowo wrażliwy na Ogień
Opis: Diamentowe Golemy to jedni z najlepszych strażników Magów. Silne i posłuszne.
Ważne by urozmaicić grę, umarlaki np nie powinny być wrażliwe na obrażenia psychiczne ale za to bardzo podatne na ogień i światło.
Ponadto wprowadzić wrogów rasowych na głębszych zasadach, gobliny nie cierpią orków, ludzie jednych i drugich, smoki wszystkiego itp.
Poprawcie mnie jak się myle. Pozdrowienia dla Uthara mego drucha i przyjaciela
Yakanos
Wysłany: Pią 22:47, 16 Lut 2007
Temat postu:
Średnio -
może ale to tylko pewnie 1-2 karty potworków o małej ilości hp i ataku i pewnie rare
Uthar
Wysłany: Pią 19:52, 16 Lut 2007
Temat postu:
średnio mi sie podoba, ale moga być takie bestie dodajace mane czy złoto i beda.
Dundan
Wysłany: Pią 17:30, 16 Lut 2007
Temat postu:
a co z jak to sie nazywa w innych karciankach "słowami kluczowymi"??
ja bym to widział np tak:
łucznik
x gdzie x to ilość zadawanych kłutych ran przed walką (max 5)
poddany
x gdzie x po ilość dodawanej kasy co turę (max 5)
medium
x gdzie x to ilość dodawanej many co turę (max 5)
przykłady:
goblin łucznik
typ: goblin
łucznik 2
hp: 15
atak kłute
bonus -
wada: wrażliwośc na miażdzone
chłop
Typ: człowiek
poddany 3
hp:20
atak: kłute
bonus -
wada: wrażliwość na sieszne
błędny ognik
Typ: magiczny
medium 5
hp: 5
atak: wiatr
bonus: -
wada: wrażliwość na magię
co wy na to???
Yakanos
Wysłany: Pon 19:37, 12 Lut 2007
Temat postu:
nie wiem czy dziwne, w końcu nie możemy mieć (tak jak w niektórych grach) 5 broni i 3 zbroi w plecaku.
Chociaż przy tak małej ilości kart do wyboru to możemy znieść ograniczenia
EDIT: albo ograniczyć wystawianie ich jakąś wagą czy czymś takim
Do tego zrobić karty które niszczą niektóre artefakty.
EDIT: do tego można rozróżnić bohaterów na profesje/klasy/rasy, żeby podzielić umiejętności. Np. woj człek nie może używać umiejętności nekro i odwrotnie, umiejętności takżę oznaczyć.
Umiejętności można podzielić na rasowość, ale mag nie woj i odwrotnie. Na klasy, byłoby dużo kart strasznie jakby robić te 15-20 pod każdą talie profesji, trzeba by zrobić około 200-250 kart pod każdą profesje osobno.
EDIT: do tego możliwość mienia tylko 3 takich samych mięs armatnich/blessów. Niektórych jakichś starsznie dobrych to po 1 tylko, jakoś się to oznaczy
Spider4
Wysłany: Pon 19:35, 12 Lut 2007
Temat postu:
Nie wiem, sądzę, ze ograniczenia w stylu:
-dwie kieszenie
-trzy kolczyki
-trzy pierścionki
są dziwne
Yakanos
Wysłany: Pon 18:42, 12 Lut 2007
Temat postu:
No to tak, mamy powiedzmy 5 kart ekwipunku, także opisanych "cenami".
Potem tak, ekwipunku używamy w zależności od tego co to jest np. nie możemy mieć pięciu toporów za pasem.
Mamy dwie kieszenie (powiedzmy, bo w płytówce jakoś tego nei widze
) i do każdej możemy włożyć np. te zapałki, święcony bukłak ze święconą wodą (dla paladyna) lub coś małego.
Następnie możemy może zakładać kolczyki, powiedzmy 2-3, tak samo z pierścieniami.
Ten ekwipunek/artefakty, czy jak to nazwać mogą dodawać życia itp., ale takżę obrony/słabości, myśle że lepiej by było, gdyby była i obrona na coś i na coś słabość, by karty nie stały sie zbyt dobre.
Możemy np. wystawiać/brać z kupki po jednym artefakcie na 3-4 tury, żeby od razu nie "wykoxać" bohatera.
Artefakty będzie mógł przyjmować tylko bohater, bo reszta "mięsa armatniego" będzie wspomagana przez jak powiedziałeś bohatera, który będzie im narzucał aury itp.
Trzeba jeszcze uzgodnić ile tych rzeczy można mieć w talii/ręce/w kieszeni bohatera/na uchu bohatera itd.
Reszte trzeba jeszcze przemyśleć i mam taki pomysł na karte do zestawu umiejętności dla nekro, a mianowicie taki czar który wyżera życie i daje je twemu bohaterowi (jeśli nekro), albo jeśli gra się we dwóch (coś takiego fajnie by było potem stworzyć) koledze.
Dziękuję, w razie pytań pytajcie tu lub na gygy. Jeszcze to potem rozpisze także czekajcie cierpliwie...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin