Obecny czas to Pią 5:35, 18 Kwi 2025 |
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
»
Art of War
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Blind Crew
----------------
Regulamin
Art of War
Reklama - Współpraca
Kalendarz
Warsztat
Testy
Karty - Postacie
Kosz
Off Topic
Off Topic
----------------
Shout Box
.
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Yakanos
Wysłany: Wto 16:31, 13 Lut 2007
Temat postu: Przykłady klas
By zapobiec wielkiej ilości bohaterów zrobiliśmy 5 klas (będzie koło 5 przedstawicieli jednej)
Oto one:
1. Wojownik:
A)Wojownik startuje z 2 many i 10 złota
B)Wojownikowi co ture odnawia się 1 many i 4 złota
C)Proponowani przedstawiciele:
- Paladyn (biały, może leczyć)
- Berserker (czarny, większy atak, słabsza obrona)
- Tank (bez stronny, większa obrona)
- łucznik (bez stronny, dystans)
D)Woj może przyzywać mięso za kase.
E)Woj bedzie miał specjalne zdolności takie jak np. okrzyk bojowy co zwiaksza morale i mocniej miecho bije itp. (na to bedzie wydawal mane)
F)Wojowie będą mieć najwięcej życia, ale będą walić słabiej od magów i sztyleciarzy (złodziei).
2. Mag:
A)Mag startuje z 10 many i 2 złota
B)Magowi odnawia się co tura 4 many i 1 złota (uważam że wystarczy)
C)Proponowani przedstawiciele:
- Nekro (czarny, ciemny mag od szkieletów)
- Arcymag (bez stronny,specjalne czary co biją mocniej i może przyzywać pomocników)
- Kapłan (biały, taki co leczy, przydatny 2vs.2 albo do leczenia miesa)
D)Magowie mogą przywoływać duchy jaok mięso za mane (oczywiście Mag Wody nie może szkieletów itp.)
E)Bedzie mógł czarować za mane, czary beda walic mocniej niz obrazenia meele.
F)Magowie beda miec mniej zycia i mniej obrony ale beda mocniej walic
3. Złodziej:
A)Złodziej startuje z 7 złota i 2
B)Złodziejowi odnawia się 3 złota co ture i 2 many (potem wyjaśnie dlaczego tak mało)
C)Proponowani przedstawiciele:
- złodziejaszek (biały, łatwiej kradnie)
- łamignat (bez stronny, będzie lepiej bił)
- zbój (czarny, mocniej bije sztyletem)
D)przyzywanie jak u woja za kase...
E)Złodzieje bedą mogli kraść złoto od przeciwnika, aby to zrobić zwykły złodziej musi wyrzucić 5+ (5 lub 6) na k6 a złodziejaszek 4+ (ale on słabiej bije). Gdy to się uda rzucamy 3k6 (najwięcej 1
i wynik zabieram z puli złota do naszej... Kraść można co dwie tury żeby za bogaty nie był
F)Słabo bijący sztyleciarz z możliwością kradnięcia... Postać dla ryzykantów
4. Kupiec:
A)Kupiec staruje z 15 złota (dużo) i 1 many (max 10)
B)Kupcowi odnawia się 5złota i 0 many
C)Proponowani przedstawiciele:
- handlarz niewolnikami (czarny, specjalne karty niewolników tylko dla niego)
- handlarz bestii (bez stronny, specjalne karty z bestjami tylko dla niego)
- handlarz (biały, specjalne uzbrojenia i bronie)
D)Za kase będzie przyzywał, ma dużo kasy to będzie miał dużo mięsa...
(można też go okraść
)
E)Będzie mógł przekupować wrogie jednostki (wyjątkami są niektóre karty z napisem "wierny sługa" lub coś takiego) aby przejąć musi zapłacić 2x więcej niż przeciwnik na niego wydał (mana jest zamieniana na kase)
F)Kupiec który chciał zaistnieć w świecie i ma mało hp, ale ma znajomości i język do targowania więc może sobie poradzi z twoją pomocą
5. Zabojca
A)Zabójca startuje z 7 złota (bez maxa) i 5 many (max 50)
B) Zabójca odnawia się 2 złota co ture i 3 many (potem wyjaśnie dlaczego)
C)Proponowani przedstawiciele:
- hasasin (czarny, bedzie mogl miec kosci w miesie za kase)
- assasin (biały, będzie lepiej bił i słuzy dobru)
D)przyzywanie jak u zaojcy :p
E)Zabójca mozę zniszczyć mieso przecinika, ktore ma ponizej 4 hp , taka jednostka nie mozę wrocic na pole walki, czy być wskrzeszona lub urzyta do jakiegos czaru
F) Zabójca dostaje dodatkowa k6 obrażen na magów
Biały/Czarny/Bez stronny są to opisy do frakcji, dobro (biały) i zło (czarny) sojuz bohaterów można zrobić tylko czarny + czarny, Biały + biały, lub neutralny + neutralny (bez mieszania). Uznaliśmy że kapłan nie może być z nekro bo
1. za silne
2. nie pasuje do siebie
Mieso też bedzie miało frakcje zeby paladynowie/kaplani nie mieli kosci w miesie. to tak by podtrzymac klimat gry.
Do kazdej z frakcji dochodzą karty do wszystkich (bronie i zbroje, jeśli nie są do neutralnych tylko)
Najwięcej jest neutralnych bohaterów bo ci źli to naprawde źli a dobrzy to dobrzy
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Theme created OMI of
Kyomii Designs
for
BRIX-CENTRAL.tk
.
Regulamin