Autor Wiadomość
Yakanos
PostWysłany: Sob 23:13, 10 Mar 2007    Temat postu:

według mnie iluzioniści będą w kupcach bo oni nie mają takiego swego maga, a w księżycowej będzie arcymag, w gwieździe necro, w naturze druid i w ślepym kapłan jego
Valandil
PostWysłany: Sob 22:55, 10 Mar 2007    Temat postu:

Do stabilniejszego mięsa może być powiedzmy Adept Cieni Very Happy Zresztą może być i w Księżycowej Razz
Dundan
PostWysłany: Sob 21:46, 10 Mar 2007    Temat postu:

Pomysł fajny można go chyba podłączyć jako odłam Księżycowej. dorucic do tego kilka "stabilniejszych mięs i pare czarów i będzie fajny deck Smile
Yakanos
PostWysłany: Sob 18:59, 10 Mar 2007    Temat postu:

nie 1k6 ataku jakiegos tylko 6 gildii to za duzo
Valandil
PostWysłany: Sob 18:48, 10 Mar 2007    Temat postu:

1k6? To stosunkowo mało ;P Biorąc pod uwage że światło i zaklęcia rozproszenia od razu niszczą iluzję. Oczywiście dorobiłoby się do tego czary...no ale w gruncie rzeczy bohater może być mag Razz
Yakanos
PostWysłany: Sob 16:09, 10 Mar 2007    Temat postu:

Fajna gildia iluzjonistów, ale 6 to chyba za dużo a do tego w każdej gildii jest złodziej/zabójca, kupiec, woj i mag
Valandil
PostWysłany: Sob 15:28, 10 Mar 2007    Temat postu: Władcy Umysłu

Przydałoby się coś ciekawego do urozmaicenia rozgrywki.

Władcy Umysłu-Gildia magów zajmująca się sztukami przemian i iluzji.

Typowy Bohater

(Imie)
Szalony Sztukmistrz lub Iluzjonista
100 hp
Doskonała Iluzja:Wszystkie Iluzje otrzymują 1k6 ataku.
Podtrzymanie: Co dwie tury rzut 1k6 gdzie x wyrzuconych oczek to ilość tur żywotności iluzji.

Widmowy Goblin
Opis: Istota wyglądem nie różniąca się od przeciętnego goblina.
Typ: Iluzja
Hp: 30
Atak: 0
Bonus: Przy otrzymywaniu obrażeń rzut 1k6 gdzie 1-3 to uniknięcie ataku.
Wada: Światło i Zaklęcia Rozproszenia Magii całkowicie niszczą istotę.

Zjawa
Opis: Przezroczysta ciemna postać w poszarpanych szatach.
Typ: Iluzja
Hp: 45
Atak: 0
Bonus: Przy otrzymywaniu obrażeń rzut 1k6 gdzie 1-3 to uniknięcie ataku.
Wada: Światło i Zaklęcia Rozproszenia Magii całkowicie niszczą istotę.
Przy przyzwaniu wykonaj rzut 2k6 gdzie x wyrzuconych oczek to ilość tur żywotności iluzji.

Cień
Opis: Bliżej nieokreślony kształt z cieni.
Typ: Iluzja
Hp: 25
Atak: 0
Bonus: Przy otrzymywaniu obrażeń rzut 1k6 gdzie 1-3 to uniknięcie ataku.
Wada: Światło i Zaklęcia Rozproszenia Magii całkowicie
niszczą istotę.
Przy przyzwaniu wykonaj rzut 2k6 gdzie x wyrzuconych oczek to ilość tur żywotności iluzji.

Iluzja Wojownika
Opis: IStota przypominająca najemnika.
Typ: Iluzja
Hp: 60
Atak: 0
Bonus: Przy otrzymywaniu obrażeń rzut 1k6 gdzie 1-3 to uniknięcie ataku.
Udana Iluzja: Wykonaj rzut 3k6 gdzie 3-14 to atak chybiony, 15-18 przeciwnik otrzymuje 1k6 dodatkowych obrażeń
Wada: Światło i Zaklęcia Rozproszenia Magii całkowicie niszczą istotę.
Przy przyzwaniu wykonaj rzut 2k6 gdzie x wyrzuconych oczek to ilość tur żywotności iluzji.

Reszte zostawiam waszym talentom Razz
Dundan
PostWysłany: Pon 10:23, 19 Lut 2007    Temat postu:

Ghul
Typ: nieumarły
opis: wyjądkowe pulgawy rodzaj zombii który żywi się zwłokami. Występuje na cmentarzach i polach bitew.
Hp: 35
Bonus: gdy jednostka jest zabijana ghul leczy się o 1\4 jej HP
Wada: wrażliwość na święte i swiatło
Dundan
PostWysłany: Pon 10:01, 19 Lut 2007    Temat postu:

Wampir
Typ: nieumarły
Opis: człowiek które zapadł na dziwną chorobę w nacy zmienia się w krwiorzeczą bestję.
Hp:45
Bonus: Wyssanie życia: połowa ataku uzdrawia Wampira, niewrażliwość na trócizny
wada: wrażliwość na światło, święte
Szogun
PostWysłany: Nie 18:15, 18 Lut 2007    Temat postu:

Cerber
Typ: demon
Opis: Demoniczny pies z trzema głowami. Służy wyłącznie demonicznemu władcy.
Hp: 15
Atak: kłute, trucizna 1
Bonus: co 3 rundy atak na 3 wrogów przy k6 lub jednego wroga 3k6
wada: podatność na obrażenia sieczne, święte

To może mój mały wkład w karty Smile
Dundan
PostWysłany: Czw 16:17, 15 Lut 2007    Temat postu:

Taida, adeptka magi światła
Typ: czarownica
Opis: Zdradzona przez narzeczonego, uznała że wszyscy mężczyźni to "świnie bez serca" i w stąpiła do zakonu, gdzie stara kapłanka nauczyła ją magii.
Hp: 20
Atak: światło, kłute
Bonus: atak + 3 przeciwko mężczyzną
wada: wrażliwość na miażdzone, sieczne
Dundan
PostWysłany: Czw 11:07, 15 Lut 2007    Temat postu:

Jaśmin, adeptka magii natury.
Typ: Czarownica
Opis: Jako dziecko porzucona w lesie, przygarnięta przez druidów.
HP: 25
Atak: Ziemia
Bonus: Każdy druid wzmacnia atak Jaśmin o 1
Wada: wrażliwość na ogień, brak druidów osłabia Jaśmin o 2
Dundan
PostWysłany: Śro 21:50, 14 Lut 2007    Temat postu:

Maroof, kowal z zachodu
Opis: Niebywały trening jaki Maroof przebył podzczas bijatyk w gospodzie pozwolił mu wykożystac swoje nażędzie pracy jako broń.
Typ: człowiek
Hp:65
Atak:Miażdzone
Bonus: odporność na ogień
Wady: wrażliwość na trucizna
Dundan
PostWysłany: Śro 21:45, 14 Lut 2007    Temat postu:

Darl, Lowca Wilków
Opis: Te niepozornie wyglądający jegomość pożucił życie rolnika i rozpoczoł wędrówkę po wsiach, gdzie w zamian za odpowiednią ilość gotówki pozbywał się wilków a czasem nawet wilkołaków.
Typ: Człowiek
Hp: 60
Atak: sieczne
Bonus: podwójny atak w walce z wilkami i wikołakami,odporność na kłute
Wada: wrażliwość na miażdzone
Yakanos
PostWysłany: Śro 21:33, 14 Lut 2007    Temat postu:

nie ważne, nie ważne dopracowanie kart to będzie raczej nasza działka, także wymyślanie tych "rare", wiesz których...
Oczywiście, zachęcamy do dalszej pracy nad postaciami tylko jak imie to oryginalne a jak nie to nazwa "wojownik odkupienia" czy coś...
Dzieki za pomysły[/i]

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.