Autor Wiadomość
Uthar
PostWysłany: Pią 16:32, 02 Mar 2007    Temat postu:

Szaleństwo.
Koszt: 5 mana
Jednostka wykonuje losową akcje wg losowanai na k6
1. Atakuej bochatera wroga
2 Atakuje jedna jednoste z drugiego rzedu
3 Atakuje jedna jednostke z pierwszego rzedu
4-5 nic
6 Zabija sie

(atakuaje strone przeciwna do tej rzucajacej czar)
Spider4
PostWysłany: Czw 8:12, 01 Mar 2007    Temat postu:

Dundan, nie będą nieśmiertelne. A co do mocy czy ja wiem, sam widziałem multum kart z taką mocą Wink
Dundan
PostWysłany: Śro 21:01, 28 Lut 2007    Temat postu:

chodzi o to że jak ktoś będzie grał na decku demonów lub magii to to storzy jednostki nieśmiertelne, niech daje np. połowę obrażeń od demonów czy magii
Spider4
PostWysłany: Śro 20:19, 28 Lut 2007    Temat postu:

zatem zwiększyłem koszt obu
Dundan
PostWysłany: Śro 17:11, 28 Lut 2007    Temat postu:

Nursil i Wola za silne zdecydownaie
Uthar
PostWysłany: Śro 16:44, 28 Lut 2007    Temat postu:

A moga je nosić bohateroiwie ?
Spider4
PostWysłany: Śro 16:11, 28 Lut 2007    Temat postu:

Tatuaż Nursila
koszt: 10 pyłu i 10 złota
Opis: całkowicie uodparnia na ataki demonów

Tatuaż Woli
Koszt: 8 pyłu i 12 złota
Opis: tap: Jeżeli atakujący nie zapłaci 2 pyłu to całkowicie blokuje czar (bez względu na to co było celem)

Tatuaż Wojownika
Koszt: 2 pyłu i 3 złota
Opis: zwiększa zadawane obrazenia o 1

Tatuaże w przeciwieństwie do artefaktów przepadają razem ze śmiercią noszącego je stwora.
Uthar
PostWysłany: Śro 8:34, 28 Lut 2007    Temat postu:

Brązowy medalion
koszt 5 sztuk złota
daje: ochrone przed 1 zakleciem przeciwnika
Srebrny medalion
koszt 10 sztuk złota
daje: ochrone przed 2 zakleciem przeciwnika
Złoty medalion
koszt 15 sztuk złota
daje: ochrone przed 3 zakleciem przeciwnika
Uthar
PostWysłany: Śro 18:25, 21 Lut 2007    Temat postu:

Piractwo
kasa 4
Karta ta daje:
przy wyzuceniu 1 na k 6 strate 5 punktow many
2. Strate jedengo hp
3 brak reakcji
4. Strata u przeciwnika 5 many
5. Strata przez przeciwnika 5 hp.
6. Zarabiasz 10 sztuk złota przeciwnik traci 10 sztuk złota.
Dundan
PostWysłany: Wto 0:40, 20 Lut 2007    Temat postu:

Łuk
10 kasa
zadaje 5 obrażeń przed walką wybranej jednostce (7-12 na 2k6)
Yakanos
PostWysłany: Nie 20:22, 18 Lut 2007    Temat postu:

Woda święcona
5złota i 3many
powiększa święte ataki o 5 na 5 tur

Tylko do jakiejś świętej gildii



Szczątki kości(może być "Kościany proch"
5złota i 3many
powiększa nekromantyczne lub złe (przeciwieństwo świetego) o 5 na 5 tur

A to do jakiejś od nekro
Uthar
PostWysłany: Pią 23:09, 16 Lut 2007    Temat postu:

smutek
koszt mana 5
jednostka nie moze wykonac zadnej akcji, przez 2 tury

radość
koszt many 10
jednostka jest nie wrażliwa na czary smutek, rozpacz

Rozpacz
koszt many 30
żadna z jednostek przeciwnika nie mozę nic wykonac w ciagu turu.

Grupowa radość
koszt many 20
3 wybrane jednoski staja sie odporne na rozpacz i smutek.

Zmeczenie
koszt many 10
jednostka wybran przez rzucającego jest zmeczona by zdjac czar trzeba poswiecic 20 punktow many.

Potworne zmeczenie
koszt mamny 10j/w tylko by zdjac trzeba poswiciuc 10 hp.

Lepkość
koszt many 10.By jednostka mogłą zatakowac trzeba poświecić 1 punkt many.

Sztylet
koszt 5 złota
Daje jeden do obrażeń

długi miecz
koszt 10 złota
Daje dwa do obrażeń

Miecz półtoraręczny
koszt 20 złota
Daje 3 do obrażeń

Miecz Dwóręczny
koszt 20 złota
Daje 4 do obrażeń, wyklucza uzywanie tarczy

Puklerzkoszt 5Daje 1 do pancerza

Tarcza trójkątna
koszt 10
Daje 2 do pancerza

Pawęż
koszt 20
Daje 3 do pancerza

Szał
koszt 10 many
Jednostka dostaje 2 do obrażeń, lecz musi atakowac co ture. Chyba, że działa zdolnosc uniemozliwiajaca jakikolwiek ruch czy atak.

Karenger
koszt 10 many
Jednostka zyskuje zdolnosc kontratak. Czyli dodatkowe k6 w obronie zadanych obrażeń)

Rozproszenie
koszt 1 many
Rozprasza dany czar.

Szczęsciekoszt 3 many
nasepny atak w jednostke jest po minimalnej skutecznosci (zmeinai kostki w 1).

Mgła.koszt 2 many
Moze być urzyta zamiast blokowania przecinika jednostek. Przeciwnicy wracaja na swoje meijsce zmaiast atakowac, a ty nie blokujesz przeciwnika.

Zarośla
koszt 1 many
jednoski o obrażeniach 1+k3 nie moga atakować (i słabszych)
Dundan
PostWysłany: Pią 15:57, 16 Lut 2007    Temat postu:

Lustrzany hełm
10 złoto, 10 mana
niweluje czr rzucony w jednostkę

lustrzana zbroja
20 złoto, 20 mana
uodparnia na wszelkie czary przez 2 tury

Lustrzana tarcza
15 złota, 15 mana
odbiaj rzucony czar w jednostkę przeciwnika

Zestaw Jeżeli jednostka posiada wszystkie trzy całkowicie uodparnia na czry
Spider4
PostWysłany: Pią 15:47, 16 Lut 2007    Temat postu: Re: Artefakty/zbroje

NAZWA: Symbol Ślepego Boga
KOSZT: 15 złota
OPIS: Jednostka nosząca ten amulet zyskuje zdolność "kontratak" oraz "zawziętość"

NAZWA: Symbol Księżycowej Damy
KOSZT: 15 mana
OPIS: Vitalność - zwiększa hp o 10, Siła - Ksieżycowa Dama obdarowuje noszącą ten symbol istotę cząstką swej siły dzieki czemu obrażenia zwiększone są o 2

UWAGI: Nie można nosić tych symboli jednocześnie, dwa i wiecej mięsa nie mogą mieć różnych symboli gdyz Bogowie którzy je pobłogosławili sie nieznoszą)


NAZWA: Symbol Mroku (tylko żywi)
KOSZT: 15 mana i 10 złota
OPIS: Każa jednostka która nosi ten symbol w chwili śmierci powraca do gry jako nieumarła pod kontrolą właściciela symbolu.
Dundan
PostWysłany: Pią 14:31, 16 Lut 2007    Temat postu:

amulet oczyszczenia
10 mana, 10 złoto
usuwa klątwę lub leczy z trucizny

sieć
5 złota
uniemożliwia jeden atak jednostce

woda życia
50 mana lub 75 złoto
wszkrzesza jednostkę

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.