Autor Wiadomość
dasdsdgvdg
PostWysłany: Pią 19:14, 02 Mar 2007    Temat postu:

Conserd.


EDIT by Yakanos
Co to ma być? usunąć?
Szogun
PostWysłany: Pią 21:11, 23 Lut 2007    Temat postu:

Cerber
Opis: Demoniczny pies z trzema głowami. Służy wyłącznie demonicznemu władcy.
Hp: 15
Atak: 1 + k6
Koszt: 10 many
Pancerz: 2
Bonus: co 3 rundy atak na 3 wrogów przy k6 lub jednego wroga 3k6 gdy walczy z gildią Ślepego Boga
wada: nie może atakować innych demonów

Chyba dobrze zrobiona karta. Smile


EDIT by Yakanos
yup, great
Yakanos
PostWysłany: Pią 20:55, 23 Lut 2007    Temat postu:

nazwa
opis
hp
atak
koszt
pancerz(jednak jest)
bonus/wada

i jak robisz karte to od razu do gildii przyporządkuj
Szogun
PostWysłany: Pią 18:57, 23 Lut 2007    Temat postu:

Eeee... okej... to w końcu jak mają wyglądać te postacie bo każda jest opisana inaczej. Najpierw było mówione, że z pancerzem dajemy spokój a teraz widzę crity z pancerzami. Trzeba przyjąć jakiś ogólny wzór i na jego podstawie robić postacie.
Dundan
PostWysłany: Pon 13:16, 19 Lut 2007    Temat postu:

Akorlita
Typ: Człowiek
Opis: Akorlita jest to osoba znienawidzona przez całą rasę ludzką gdyż oddaje on cześć mrocznym bogom śmieci.
Hp: 25
bonus: brak
wada wrażliwość na święte
Uthar
PostWysłany: Nie 23:05, 18 Lut 2007    Temat postu:

Nietoperz
Opis: Wielki wyrośnięty przedstawiciel swojego gatunku, jedzący owoce. Żywi sie też krwia gdy owocy nie znajduje.
hp:10
Atak: 1+k3
Pancerz: 0
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 2 mana



Krwiorzerczy nietoperz
Opis:Długie kły ociekajace krwią... Tak idzie rozpoznać krwiożerczego nietoperza. Przekłada krew nad owoce i aktywnie poluje.
HP:15
Atak: 2+k6
Pancerz:2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 5 mana


Sciana kości
Rozliczne kosci szkieletów martwych istot, moga zostac przywołane przez wytrawnego nekromante jako sciana kosci. Ta unosząca sie nad ziemią konstrukcja ma blokowac przeciwników nekromanty.
HP 20
Atak 0+k6
Pancerz 10
bonus: kontratak, zaciekłość
Wada: Nie może atakować. Jest droga.
Koszt 15 mana.
Dundan
PostWysłany: Nie 16:26, 18 Lut 2007    Temat postu:

albo trzeba mieć kartę zarażonego żeby przemienić w niego dwa zwykłe
Uthar
PostWysłany: Nie 15:50, 18 Lut 2007    Temat postu:

Mysle, że do tali można dodac karty rozszerzxeń (szur zarazowy byłby rozszerzeniem zwykłego. Kartyy rozszerzeń moga być tak jak hero dostepne i tyle.
Yakanos
PostWysłany: Nie 14:40, 18 Lut 2007    Temat postu:

hmhm... czyli by mieć zarazowego trzeba mieć 3 karty... a jak ktoś ma zarazowego to go nie wystawi? albo jak ktoś ma zarazowego i zwykłego to będzie musiał polować na zwykłego drugiego :/
Uthar
PostWysłany: Nie 14:35, 18 Lut 2007    Temat postu:

Szczur

Opis: Ratus Ratus, albo prosciej szczur. Idzie go spotkać na niemal każdym śmietniku, a wkazdej osadzie jest ich wiele. Handlarze bestiami maja tresowanych przedstawicieli w swoim arsenale.
hp:10
Atak: k3
Pancerz: 0
bonus: Dwa szczury moga sie przemienic w jednego szura zarazy(jeden zjada drugiego)
Wada: brak
koszt:2 sz złota

Szczur Zarazy.
Opis: Gigantyczny szczur kanibal, ale też nie gardzi innym miesem. Trzebga uważać na ugryzienia potrafia zatruć.
hp: 20
Atak 2+K6
Pancerz: 3
Bonus: przy ugryzieniu Trucizna (1)
Wady: brak
Koszt Patrz wyzej.
Dundan
PostWysłany: Sob 11:15, 17 Lut 2007    Temat postu:

wydaje mi się że druidzi nie tylko w wowie zmieniają się w zwierzęta
Yakanos
PostWysłany: Pią 22:43, 16 Lut 2007    Temat postu:

coś mi sie te przemiany druida kojarzą z wowem
Dundan
PostWysłany: Pią 21:42, 16 Lut 2007    Temat postu:

Mimik
typ: nieokreślony
opis: mimiki są to stworzenia o zdolnościach do przemiany postać której się dobrzeprzyjżą. Przejmują one wszystkie jej atrubuty a nawet częćś osobowości
hp:10
atak: brak
bonus metamorfizm - zmiana w dowolne mięso przeciwnika, kopjując wszystkie jej cechy (6-10 2k6)
wada: bark
Uthar
PostWysłany: Pią 19:54, 16 Lut 2007    Temat postu:

Wiem jak to wygląda, tylko, że jak tak dalej pujdzie... to bedziemy mieli za dużo bohaterów. Chociaż może... W sumie druidow można umieścić bo było by zasadne że obrońcy natury chcą mieszać sie w sprawy i ratowac życie.
Dundan
PostWysłany: Pią 17:11, 16 Lut 2007    Temat postu:

ja bym jednak proponował zrobić osobne klasy bo kapłan to koleś który leczy i w ogóle a dróid to taki co czaruje zineia się w zwierzęta itp.

EDIT: Leon to nie miał być hero ale jak dojdzie klasa druid to się coś wymyśli

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.