Autor |
Wiadomość |
Yakanos |
Wysłany: Pon 19:23, 12 Mar 2007 Temat postu: |
|
Anioł Sprawiedliwości (Of justice)
Anioł którego jedynym celem jest zaprowadzeniem ładu i porządku
koszt: 5many
atak: 2k6
hp: 20
pancerz: 4
bonus: ratuje jedną jednostkę jednorazowo przed śmiercią dając jej połowę jej hp gdy tamta ma umrzeć
wada: ucieka gdy na polu bitwy pojawia się anioł zagłady
Boski Anioł (Divinely Angel)
Wysłany przez Dame by pokonać mroczne osobniki jego rasy
koszt: 5many
atak: 3k6
hp: 20
pancerz: 3
bonus: Zabija jedną jednostke która ma poniżej 10hp, bez poniesienia żadnych strat
wada: nie ma
Anioł
zwykły anioł, który po namowie innych aniołów wstąpił w szeregi damy
koszt: 5many
atak: 3k5
hp: 20
pancerz: 4
bez bonusa i wada |
|
|
Dundan |
Wysłany: Sob 15:23, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
mroczny las - pole bitwy (takie cuś co zmiena wawrunki walki) Do naturystów
działa przez 5 tur
dodaje wszystkim jednostką drzewopodobnym 10 hp, + 2 do ataku, + 2 do obrony
uniemożliwia ostrzał łuczniczy
można wystawić tylko raz
koszt 10 pył i 5 kasa
Edit by Spider4 |
|
|
Szogun |
Wysłany: Sob 15:13, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
Drzewiak (ew. Ent) Do naturystów
Stwór drzewopodobny, walczy tylko gdy zagrożone są lasy
koszt: 5many/1złota
obrażenia: 2k6 + 2
pancerz: 3
hp: 20
bonus: +1 do obrażeń za każdego dodatkowego Drzewiaka
wada: Gdy jest atakowany ogniem jego pancerz sie odgrywa roli i otrzymuje bezpośrednie trafienie na Hp (czy jakoś tak )
Edit by Spider4
EDIT: Do wykasowania |
|
|
Yakanos |
Wysłany: Sob 14:15, 10 Mar 2007 Temat postu: |
|
Mesjasz ??
Zrodzony dla dobra, by pokonać zło i odkupić grzechy nasze.
koszt: 5many
obrazenia: 2k6 + 4
pancerz: 4
hp: 15
bonus: oślepia Mrocznego Mesjasza, który po tym nie może walczyć.
wada: może być tylko jeden mesjasz.
Dziwne to to
Edit by Spider4 |
|
|
Uthar |
Wysłany: Śro 20:21, 07 Mar 2007 Temat postu: |
|
Nazwa: Szpon +
Opis: Pieszczotliwa nazwa tego elfickiego wojwoinika to szpon. Doznał zaszczytu bycia naznaczonym przez dame. OD elfa różni go to tylko, że jedna z jego dłoni zmieniła sie w szpony...
Życie: 15
Obrażenia: k6 +3
Obrona: 2
Bonusy: Pomija połowe obrony u przeciwnika.
Wada:
Koszt: 4 pyłu, 4 złota
Nazwa: Szpon zagłady + (ale zmień ataki jakoś...)
Opis: Pieszczotliwa nazwa tego elfickiego wojwoinika to szpon. Doznał zaszczytu bycia naznaczonym przez dame. OD elfa różni go to tylko, że obie z jego dłoni zmieniła sie w szpony...
Życie: 20
Obrażenia: k6 +3/ k3 +3
Obrona: 2
Bonusy: Pomija połowe obrony u przeciwnika. Moze wykonać dwa ataki w turze (jeden k6+3 drugi k3+3)
Wada:
Koszt: 6 pyłu, 6 złota
Edit by Spider4 |
|
|
Szogun |
Wysłany: Pią 19:03, 02 Mar 2007 Temat postu: |
|
Cerber + (ale bym go podrasował )
Opis: Demoniczny pies z trzema głowami. Służy wyłącznie demonicznemu władcy.
Hp: 20
Atak: 3 + k6
Koszt: 11 many
Pancerz: 3
Bonus: co 3 rundy atak na 3 wrogów przy k6 lub jednego wroga 3k6 gdy walczy z gildią Ślepego Boga
wada: nie może atakować innych demonów
Edit by Spider4
Zielony paskudny plus od Uthara.
EDIT: Oto i podrasowanie |
|
|
Dundan |
Wysłany: Śro 17:21, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
Artefakt: Sztylet Księżycowej damy + (ale dodał bym, że moze być tylko jeden w talii i na stole)
Opis: Jest to rytualny sztylet wykradziony magą z zakonu Gwiazdy. Został uzyty do zabicia ofiary przez której złożenie Księżycowa Dama przybyła na świat.
bonus +3 ataku +2 obrona
koszt 10 kasy 10 pyłu
moze byc tylko jedna taka karta no stole i w talii
Edit by Spider4
I zielony By Uthar karta tania !! Moc duża.Zwiękaszamy cen lub zmniejszamy moc. |
|
|
Uthar |
Wysłany: Wto 18:12, 27 Lut 2007 Temat postu: |
|
Nazwa: Elficki zwiadowca +
Opis: Wyposażony w miecz walczy u boku żołnierzy damy. Szybkość jaka osiaga dzieki koniowi jest zaskakujaca.
Życie: 15
Obrażenia: k6 +2
Obrona: 0
Bonusy: odkrywa karte ukryta co ture, przeciwnika.
Wada:
Koszt: 4 pyłu, 4 złota
Nazwa: Elficki jeździec +
Opis: Zwiadowca, awansuje na elfickiego jeźdca. Konie nie sa tak szybkie jak konie zwiadowcy lecz sa wytrzymalsze.
Życie: 20
Obrażenia: k6 +4
Obrona: 2
Bonusy:
Wada:
Koszt: 7 złota
Nazwa: Foryś + (ale drogie)
Opis: Łączy w sobie zalety elfiego łucznika i jeźdca. Strzela z grzbietu konia i jest wyposażony w mithrilowy pancerz.
Życie: 15
Obrażenia: k6 +4
Obrona: 2
Bonusy: Strzela, może ranic na dystans.
Koszt: 6 pyłu, 6 złota
Zielarka +
Opis: Obeznana z arkanami zielarstwa młoda elfka, przygotowuje wywary leczące rany wojowników.
Życie: 10
Obrażenia: k3
Obrona: 0
Bonusy: taP: leczy 2hp u wybranej jednostki.
Koszt: 2 złota 2 many
Wróżka +
Istota na poły elfia na poły driadzia. Wygląd ma bardziej elfiej od driady, lecz ma skrzydełka co jest dziwem gdyz żadne z rodziców nie miało ich. Skrzydełka nie przeszkadzają w życiu, a driada efektywnie je wykorzystuje.
życie 15
obrażenia k6
Pancerz 1
Bonus:
Lot- nie pozwala blokowac przez jednostki naziemne.
wady brak
Koszt 2 złota 4 pyłu.
Uzdrowicielka +
Opis: Obeznana z arkanami zielarstwa elfka, przygotowuje wywary leczące rany wojowników. Uzdrowicielka jest ważna a jej głos liczy sie wśród elfow.
Życie: 10
Obrażenia: k3
Obrona: 0
Bonusy: taP: leczy 4hp u wybranej jednostki.
Koszt: 2 złota 5 many.
Elficki kapitan +
Elfy szybko poznają przedstawicieli swojej rasy o wybitnych zdolnosciach dowódczych. Takie jednostki szybko zostaja kapitanami. Dziek iczmeu maja okazje sie wykazac.
życie 20
Obrażenia k6+2
Obrona 3
Bonus: Wszystkie elfy zyskują 1 do obrażeń i pancerza. (jak jest dwuch to działa tylko jeden bonus)
koszt 5 many 5 złota
Elficki Generał +
Kapitan, ktory zyska doswiadczenie bitewne zostaje generałem. Żołnierze za takiego generała moga ginać z radością i usmiechem na ustach. On jednak stara sie ograniczyć straty.
życie 25
Obrażenia k6+4
Obrona 3
Bonus: Wszystkie elfy zyskują 2 do obrażeń i 1 pancerza. (jak jest dwóch to działa tylko jeden bonus, bonusy kapitana nie działaja jak jest na placu boju)
koszt 5 many 5 złota
Elficki Marszałek +
Przeżył nie jedna potyczke, brął udział w conajmniej 10 wielkich bitwach, stoi na straży słowa i wiary ksieżycowej damy. Jest to najwyższe wyróżnienie dowódcze nadawane przez sama ksieżycową dame.
życie 30
Obrażenia 2k6
Obrona 3
Bonus: Wszystkie elfy zyskują 3 do obrażeń i 1 pancerza. (jak jest dwóch to działa tylko jeden bonus, bonusy kapitana nie działaja jak jest na placu boju)
koszt 7 many 7 złota
Pan bitwy +
Wojownik, siejacy postrach na polu bitwy. Poznał zalety fechtunku, umiejętnie też panuje nad swym ciałem. Twierdzi sie, że tkai nigdy nie traci równowagi.
życie 25
Obrażenia 2k6
Obrona2
Bonus brak
koszt 10 złota 2 many
Pan Wojny +
Jego odezwa zagłada, jego imię śmierć. Rzecz jasna śmierć wroga. Morituri Te Salutant.
życie 30
2k6 +2
obrona 3
koszt 13 złota 3 many.
Edit by Spider4 |
|
|
Dundan |
Wysłany: Nie 10:30, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
Zapał + (trochę tanie jak na +3 dmg i brak adnotacji: "tylko przeciw wyznawcom ślepego)
3 pył
Niebywałe dążenie do zniszczenia wyznaców Ślepego Boga zwiękasza atak jednostki o 3 prze 2 tury lub o 1 na 2 tury jezeli w grze nie ma jedonstki slepego boga
Edit by Spider4
Zielony plus cena okej zwazajac ze ma działsać chyba jedynei na karty ślpego.
edit |
|
|
Uthar |
Wysłany: Sob 22:01, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
Nazwa: Elf +
Opis: Wyposażony w łuk i krótki miecz walczy u boku żołnierzy damy.
Życie: 20
Obrażenia: k6 +3
Obrona: 0
Bonusy: Strzela na dystans.
Wada:
Koszt: 4 pyłu, 4 złota
Edit by Spider4 |
|
|
Spider4 |
Wysłany: Sob 20:24, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
Nazwa: Nocny Zwiadowca
Opis: Nocni zwiadowcy to jedni z najlepszych szpiegów na całym świecie. Dzięki naukom przekazanym im przez samą Ksieżycową Damę odrazu potrafia wykryć słabość wroga.
Życie: 15
Obrażenia: k6 +2
Obrona: 0
Bonusy:
-szpieg - karta wchodzi do gry pod konrolą przeciwnika, jednak wystawiajacy widzi dzięki temu co przeciwnik ma na ręce.
-Dywersja - 5 złota i poświecenie nocnego zwiadowcy: gracz pod kontrolą którego znajduje się zwiadowca odkłada do grobu dwie wybrane przez właściciela zwiadowcy karty.
Ukrycie - gracz pod kontrolą którego znajduje się karta nie może rzucać na nią żadnych czarów, umiejętnosci ani uroków
Wada: Póki żyje zwiadowca może wykonywać normalne ataki na właściciela karty (wystawiającego)
Koszt: 6 pyłu, 7 złota, poświęć jedną istotę.
***********************************
Nazwa: Łowca wyznawców Ślepego Boga
Opis: Łowca ten poświęcił całe swe życie na obronie wiosek Damy. Potrafi on już po zapachu rozpoznać wyznawcę Ślepego Boga i zawsze mówi, że to straszny smród.
Życie: 20
Obrażenia: k6 +1
Obrona: 2
Bonusy: Łowca jest odporny na wszelkie umiejętności
wyznawców i Ślepego Boga
Wada: Nie może być wystawiony przez Wyznawcę Ślepego Boga, ani walczyć u ich boku.
Koszt: 4 pyłu, 3 złota
Oba mi sie podobają. |
|
|
Uthar |
Wysłany: Sob 13:11, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
Wyznhawcy ślepego boga sa dobrymi złymi |
|
|
Spider4 |
Wysłany: Sob 12:33, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
No, Ksieżycowa Dama nie jest zła, ale pomaga, walczy z wyznawcami Ślepego Boga (ci są z kolei fanatycznie dobrzy). |
|
|
Uthar |
Wysłany: Sob 9:06, 24 Lut 2007 Temat postu: |
|
Nazwa:Elficki Krzyżowiec + (ale bardziej pasuje mi do ślepych)
Życie: 20
Obrażenia: k6 +3
Obrona: 3
Bonus: Brak jak i wad
Koszt: 7 złota
Nazwa: Młody Elf +(brak kosztu przyzwania)
Życie: 15
Obrażenia: k6 +1
Obrona: 1
Bonus: Łucznik Moze prowadzic ostrzał z łuku. Wtedy zmaiast k6 jest k3
Brak jak i wad
Koszt 3 sztuki złota
Edit by Spider4
ED Uthar |
|
|
Yakanos |
Wysłany: Pią 23:56, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
demony i ludzie którzy walczą z Ślepymi.
Księżycowa jest demonem, więc mogą być pomniejsze demony jak u nekro ale inne (mniej mroczne) no i Ci ludzie którym ona pomogła |
|
|