Autor Wiadomość
Uthar
PostWysłany: Nie 9:28, 04 Mar 2007    Temat postu:

magiczne skarby
koszt: x kasa
Daje: x many
Dundan
PostWysłany: Sob 10:37, 03 Mar 2007    Temat postu:

Gabor, najemnik Złotej kobry
opis: Człowiek z północy (gdzie sę góry i jest zimno) skuszony propozycją dobrego zarobku nają sie jak ochrona kupców
hp 30
atak 2k6
obona 2
bonus odporność na zimno
wada pobiera żloł 1 sztuke złota co turę
koszt 1 kasa
Uthar
PostWysłany: Pią 12:28, 02 Mar 2007    Temat postu:

Obrońca karawany:
Jeden z typowych obrońców karawany. Jest wynajmowany by oicgraniać kupcow
hp 15
atak k6
Pancerz 1
bonus/wada brak
Koszt 3 sztuki złota.
Dundan
PostWysłany: Czw 23:24, 01 Mar 2007    Temat postu:

Oshabal, wojownik z zachodu
opis: ten niepypowo uzbrojony - walczący kolorową chustą - wojownik opanował swoją broń do perfekcji
hp 30
atak k6 +1
obrona 2
bonus w wyjątkowy sposób machają chustą tworzy złudzenie optyczne które niewluje bonusy ataku wrogów
wada wrażliwość na ogień
koszt 5 kasa
Spider4
PostWysłany: Śro 16:02, 28 Lut 2007    Temat postu:

Kupiec
Przedstawiciel Złotej Kobry
HP 10
atak k3 +0
koszt 5 sztkuk złota
pancerz 0
Bonus: tap: otrzymujesz dodatkową sztukę złota
Wada: brak


*tap - czyli obrócić kartę dla nieobeznanych, równa to się z koniecznością odpoczynku
Dundan
PostWysłany: Wto 22:22, 27 Lut 2007    Temat postu:

Mapa skarbu
właściciel może zrezygnować z ataku i rzucić kośćmi (2k6) ilość oczek równa się przypływowi złota
koszt 2 pyłu
Spider4
PostWysłany: Wto 21:31, 27 Lut 2007    Temat postu:

Dundan może zamiast pojmanie dać "przekupstwo" a pojmanie to tak mi bardziej pasuje do nekrosów jako opentanie czy cuś, tylko, że tutaj dawało by isę kasę (zaleta hero tej gildii) a nekro pył

EDIT:

Kusznik
Zazwyczaj wynajmowany do konwojowania mniejszych kramów i sklepików obwoźnych.
HP 15
atak k6 +4
koszt 5 sztkuk złota
pancerz 1
Bonus: przebicie - pomija pancerz przeciwnika
Wada: Powolny - może atakować tylko co drugą turę

Ut, sprecyzuj te bonusy niewolnika
Dundan
PostWysłany: Wto 19:02, 27 Lut 2007    Temat postu:

Czar. (może być skillem bohatera)
prekupstwo: poświęć X pułu aby przejąć mięso przeciwnika na X tur

EDIT:
Racja miało być przekupstwo tylko jak by było za złoto to trwało by to po 10 tur
Uthar
PostWysłany: Nie 23:41, 25 Lut 2007    Temat postu:

Niewolnik
Chłop chwycony przez łowce niewolników. Walczy, gdyz dzieki walce za swego pana mozę uzyskać uwolnienie.
HP 10
atak k3
koszt 1 sztkuki złota
pancerz 0
bonus W kupie siła, jak jest wiecej nizjeden to wzmacnia obrażenia i pancerz obu
Czyli jak jest 2 to majadodatek 1/1 jak 3 2/2 4 natromiast to 3/3
wada: Bunt niewolników śmierć połowy niewlników powoduje że reszta ucieka.
Yakanos
PostWysłany: Nie 18:46, 25 Lut 2007    Temat postu: Gildia Złotej Kobry (Gildia)

Geneza Gildii Złotej Kobry by Yakanos (Yakanoshui)


Kupić tanio, sprzedać drogo.



Był sobie kupic o imieniu Rik, a były to czasy mroczne i niebezpieczne dla handlu. Handlował on różnymi rupieciami, od dzbanków i filiżanek do broni i niewolników. Większość swoich dochodów tracił na ochrone do przewozu towaru miedzy miastami.
Pewnego dnia inny kupiec postanowił, że nie może już tracić tyle pieniędzy na ochrone i postanowił odwiedzić Rik'a. Rik mieszkał w bogato zdobionej posągami willi na przedmieściach Argathu.
- Wiem że wierze w Księżycową Damę, a ty w Ślepego Boga i powinniśmy się nienawidzić, ale nie miałem innego wyboru jak tu przyjść - powiedział gość.
- Religia nigdy nie przeszkadza mi w interesach. - odpowiedział Rik. - Co Cię tu sprowadza?
- Chciałbym Cię prosić abyś przewiózł mój towar razem z twoim.
- Za darmo? - parsknął śmiechem Rik.
- Nie, pokryje połowe kosztów za ochrona, dzięki temu zwiększymy nasze dochody.
- Hmm, to dobry pomysł, ale płacisz 70% i ani złotka mniej.
- No nie przesadzaj, mogę zapłacić 60%...
- No, dobra.
Biznes pomiędzy dwoma kupcami opłacił się i robili takie coś coraz częściej. Dochody się zwiększały oraz coraz więcej kupców chciało się dołączyć. Po paru tygodniach Rik i drugi kupiec wogóle nie płacili za ochrone, wszystko opłacali inni kupcy, a i ochrony było więcej.
Rik po 10 latach postanowił założyć gildie kupiecką, która zajmowała by się transportem. Udało się i Rik zarabiał jeszcze więcej. Został szefem gildii, a drugi kupiec jego prawą ręką...
Na swój znak wybrali pierścień z białego złota




Każdy złodziej wiedział że nie miał szans zaatakować konwoju z taki znakiem nawet w stu ludzi. Było świetnie ochraniane, a kupcy mieli rzeczy tylko dla siebie z dalekich krajów, niedostępne w tamtych czasach dla innych.



jak zwykle piszcie tu karty...
Ta gildia ma specjalne rzeczy (artefakty) tylko dla niej ale mieso jest slabsze...

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.