Autor Wiadomość
aaa4
PostWysłany: Czw 15:40, 10 Sie 2017    Temat postu:

W idealnym stanie - powiedziala Angela i wyluskala ksiazke z drzacych palcow Claire. - Zdaje sie, ze pan profesor uzbieral sobie niezly fundusz emerytalny, okradajac nas z naleznych nam zyskow.

-Hm - powiedzial John. - A nie wygladal na az tak glupie go. Wszystkie te stopnie naukowe...

-Oni sa bystrzy tylko na papierze. Ale tak naprawde nie wiadomo, co maja w glowach, dopoki sie takiej glowy nie rozlupie. - Oboje rozmawiali ze soba, jakby nawet go przy tym nie bylo.

Blada skora profesora Wilsona zaczela sie lekko blyszczec od potu.

-Chwila slabosci - powiedzial. - Przepraszam z calego serca. To sie juz nigdy nie powtorzy, przysiegam.

-Przeprosiny przyjete - powiedziala Angela i skoczyla w jego strone. Pchnela go dlonia w klatke piersiowa i obalila na ziemie. - A tak przy okazji, wierze panu.

Zlapala go za nadgarstek, podniosla jego reke do ust, zerwala z niej zloty zegarek na pasku i rzucila na podloge. Kiedy na nia spadl, przerazone oczy Claire zarejestrowaly symbol na cyferblacie zegarka. Trojkat. Delta?

Ocknela sie z szoku, slyszac krzyk profesora. Dorosli mezczyzni nie powinni tak krzyczec. Tak po prostu nie wolno. Ze strachu wpadla w gniew. Upuscila na ziemie torbe z ksiazkami, blyskawicznie sciagnela z ramienia pojemnik i zerwala zakretke.

A potem polala plynnym azotem plecy Angeli. Kiedy John zwrocil sie w jej strone, szczerzac kly, reszta azotu oblala mu twarz, celujac w oczy. Wilson zerwal sie na nogi, a Angela padla na ziemie i zaczela sie rzucac, wrzeszczac niemilosiernie. John probowal zlapac profesora, ale mu sie nie udalo. Wilson porwal swoj a aktowke, a ona torbe z ksiazkami, rzucili sie biegiem do windy. Jakis bardzo zdziwiony profesor - ktos, kogo nie umiala rozpoznac - stal tam z otwartymi ustami; Wilson wrzasnal do niego, zeby mu zszedl z drogi i nacisnal guzik "dol" tak gwaltownie, ze Claire wystraszyla sie, ze sie zepsuje albo zatnie.

Drzwi zamknely sie i winda zaczela zjezdzac. Claire usilowala uspokoic oddech, ale nie mogla; czula, ze zaraz zacznie hiperwentylowac. Mimo to czula sie lepiej niz profesor. Wygladal okropnie, twarz mial tak samo szara jak wlosy i oddychal plytkimi haustami, z trudem.

-O Boze - powiedzial. - Niedobrze to wyszlo. A potem powoli osunal sie po scianie windy,
Uthar
PostWysłany: Śro 22:56, 21 Mar 2007    Temat postu:

Wykonajcie ruchy, ewenmtualneio niech ktos przygotuje talie i puszcze 2 tesat mecz.
Spider4
PostWysłany: Śro 18:21, 14 Mar 2007    Temat postu:

1 Wielka Osa
atak : 2k6 + 3
koszt : 7 złota i 3 many
hp : 20
pancerz : 5
bonus i wada: może urządlić każdego oprócz hero ale wtedy sama umiera

2,3 Drzewołak. x2
Pomniejszy żywioł drzewa, obudzony przez druida. Przyjmuje postac
drzewołaka. Pospolity drzewołak nie wyróżnia sie wyglada jak poałczenie
starca i drzewa.
atak:1k3
pnacerz: 3
hp: 15
bonus; Oplatanie, jedostka zatakowana przez drzewiołaka nie wykopnuje w
następnej turze ruchu
koszt 3 mana.

4 Drzewołak wierzby.
Pomniejszy żywioł drzewa, obudzony przez druida. Przyjmuje postac drzewołaka. Drzewołaki wierzby przyjmują postac wysmukłych srebrnych kobiet.
atak:k6+1
pnacerz: 2
hp: 15
bonus: płacz wierzby wybrana jednostka zyskuje k 3 do obrażeń na czas jednej tury. Wierzba nie może wykona zadnej innej akcji
Wada:
koszt 5 mana.


5 Drzewołak debu.
Pomniejszy żywioł drzewa, obudzony przez druida. Przyjmuje postacdrzewołaka. Drzewołaki dębu to wygladaja jak starcy, a dzieki długowiecznosci opanowały szczątkową magie.
atak:k3+1
pnacerz: 4
hp: 15
bonus: Atakują dystansowo.
Wada:
koszt 5 mana.

6, 7 Duch drzewa x2
Drzewa majaswoje dusze, ktore moga bra pośredni udział w starciu wspierajac jednostki.
atak :0
HP: 5
pancerz: 2
Bonus: odporny na ostrzał. Dodaje drzewołakom 1 do ataku
koszt: mana 3


8, 9 Duch dębu x2
Niektore umarłe deby wyzioneły ducha. Te dusze wspieraja armie
atak:0
hp:5
pancerz 2
Bonus odporny na ostrzał. Dodaje 5 hp drzewołaką.


10 Leon, przyjaciel orłów + (koszt przyzwania jaki jest?)
Typ: Druid
opis: wygnany w góry przez nietolerancyjnego władcę ziemskiego wyiądkow dobrze poznał orły.
HP: 50(65)
atak: sieczne (kłute)
Bonus: przemiana w wielkiego orła 10-12 na 2k6 przed walką, pod postacią orła atak +2 (odporność na wiatr)
wada: brak (wrażliwość na ogień,miażdzone)
[w nawiasie podane statystyki pod postacią orła]
koszt 6pył, 4 kasa


11 Nazwa: Gigantyczna Muchołówka
Opis: Muchołówka, która urosła do takich rozmiarów, że spokojnie może być nazwana człekołówką.
atak: 2k6 +0
pnacerz: 0
hp: 35
Bonus: Zaatakowana istota zostaje schwytana i co turę traci 5 HP
Wada: nie może atakowac dopóki nie "strawi" schytanej wcześniej istoty
koszt: 8 pył


12, 13 Nazwa: Muchołówka 2x
Opis: Mała mięsożerna roślina
atak: k3 +1
pnacerz: 0
hp: 15
Bonus: trawienie - co turę trawi schwytaną istotę (traci 1hp) - schwytany nie moze atakować
Wada: nie moze atakować dopóki nie strawi schwytanego
koszt: 4 pył


14 Nazwa: Orzeł
Opis: Wspaniały zwiadowca. Król wśród ptactwa
atak: k6+1
pnacerz: 1
hp: 20
Bonus: Doskonały wzrok - zamiast ataku może podejrzeć karty przeciwnika
Wada: -
koszt: 3 złota, 2 pył

15 Nazwa: Młody uczeń druid
Opis: Nie opanował co prawda jeszcze sztuki przemiany, ale za to potrafi dobrze leczyc rannych
atak: k3 +0
pnacerz: 0
hp: 20
Bonus: Uleczenie - zamiast ataku może uleczyć jedną jednostkę za 2k6
Wada: -
koszt: 4 złota


16, 17 Nazwa: Starszy uczeń druida x2
Opis: Ten młody człowiek długo podpatrywał swego mistrza aby umieć to co teraz umie
atak: k3 +1
pnacerz: 0
hp: 20
Bonus: uleczenie większe - całkowicie leczy jedna jednostkę
Wada: -
koszt: 8 złota


18 Nazwa: Druid, strażnik rzek
Opis: Mistrz duchów wody
atak: k6
pnacerz: 1
hp: 25
Bonus: -Dar Życia - wszystkie jednostki odzyskują 2k6 hp
-Siła rzeki - wszystkie stwory ognia otrzymują k6 +3 obrażeń
Wada: -
koszt: 6 pyłu, 6 złota

19 Nazwa:Elficki Krzyżowiec + (ale bardziej pasuje mi do ślepych)
Życie: 20
Obrażenia: k6 +3
Obrona: 3
Bonus: Brak jak i wad
Koszt: 7 złota

20, 21 Nazwa: Młody Elf +(brak kosztu przyzwania) x2
Życie: 15
Obrażenia: k6 +1
Obrona: 1
Bonus: Łucznik Moze prowadzic ostrzał z łuku. Wtedy zmaiast k6 jest k3
Brak jak i wad
Koszt 3 sztuki złota


22 Nazwa: Nocny Zwiadowca
Opis: Nocni zwiadowcy to jedni z najlepszych szpiegów na całym świecie. Dzięki naukom przekazanym im przez samą Ksieżycową Damę odrazu potrafia wykryć słabość wroga.
Życie: 15
Obrażenia: k6 +2
Obrona: 0
Bonusy:
-szpieg - karta wchodzi do gry pod konrolą przeciwnika, jednak wystawiajacy widzi dzięki temu co przeciwnik ma na ręce.
-Dywersja - 5 złota i poświecenie nocnego zwiadowcy: gracz pod kontrolą którego znajduje się zwiadowca odkłada do grobu dwie wybrane przezwłaściciela zwiadowcy karty.
Ukrycie - gracz pod kontrolą którego znajduje się karta nie może rzucać na nią żadnych czarów, umiejętnosci ani uroków
Wada: Póki żyje zwiadowca może wykonywać normalne ataki na właściciela karty (wystawiającego)
Koszt: 6 pyłu, 7 złota, poświęć jedną istotę.

23 Nazwa: Elf +
Opis: Wyposażony w łuk i krótki miecz walczy u boku żołnierzy damy.
Życie: 20
Obrażenia: k6 +3
Obrona: 0
Bonusy: Strzela na dystans.
Wada:
Koszt: 4 pyłu, 4 złota


24 Zielarka +
Opis: Obeznana z arkanami zielarstwa młoda elfka, przygotowuje wywary leczące rany wojowników.
Życie: 10
Obrażenia: k3
Obrona: 0
Bonusy: taP: leczy 2hp u wybranej jednostki.
Koszt: 2 złota 2 many


25 Wróżka +
Istota na poły elfia na poły driadzia. Wygląd ma bardziej elfiej od driady, lecz ma skrzydełka co jest dziwem gdyz żadne z rodziców nie miało ich. Skrzydełka nie przeszkadzają w życiu, a driada efektywnie je wykorzystuje.
życie 15
obrażenia k6
Pancerz 1
Bonus:
Lot- nie pozwala blokowac przez jednostki naziemne.
wady brak
Koszt 2 złota 4 pyłu.


26 Uzdrowicielka +
Opis: Obeznana z arkanami zielarstwa elfka, przygotowuje wywary leczące rany wojowników. Uzdrowicielka jest ważna a jej głos liczy sie wśród elfow.
Życie: 10
Obrażenia: k3
Obrona: 0
Bonusy: taP: leczy 4hp u wybranej jednostki.
Koszt: 2 złota 5 many.


27 Nazwa: Szpon +
Opis: Pieszczotliwa nazwa tego elfickiego wojwoinika to szpon. Doznał zaszczytu bycia naznaczonym przez dame. OD elfa różni go to tylko, że jedna z jego dłoni zmieniła sie w szpony...
Życie: 15
Obrażenia: k6 +3
Obrona: 2
Bonusy: Pomija połowe obrony u przeciwnika.
Wada:
Koszt: 4 pyłu, 4 złota


28 Nazwa: Szpon zagłady + (ale zmień ataki jakoś...)
Opis: Pieszczotliwa nazwa tego elfickiego wojwoinika to szpon. Doznał zaszczytu bycia naznaczonym przez dame. OD elfa różni go to tylko, że obie z jego dłoni zmieniła sie w szpony...
Życie: 20
Obrażenia: k6 +3/ k3 +3
Obrona: 2
Bonusy: Pomija połowe obrony u przeciwnika. Moze wykonać dwa ataki w turze (jeden k6+3 drugi k3+3)
Wada:
Koszt: 6 pyłu, 6 złota


29, 30 Mesjasz ?? x2
Zrodzony dla dobra, by pokonać zło i odkupić grzechy nasze.
koszt: 5many
obrazenia: 2k6 + 4
pancerz: 4
hp: 15
bonus: oślepia Mrocznego Mesjasza, który po tym nie może walczyć.
wada: może być tylko jeden mesjasz.

31, 32 Drzewiak (ew. Ent) Do naturystów x2
Stwór drzewopodobny, walczy tylko gdy zagrożone są lasy
koszt: 5many/1złota
obrażenia: 2k6 + 2
pancerz: 3
hp: 20
bonus: +1 do obrażeń za każdego dodatkowego Drzewiaka
wada: Gdy jest atakowany ogniem jego pancerz sie odgrywa roli i otrzymuje bezpośrednie trafienie na Hp (czy jakoś tak ) mroczny las - pole bitwy (takie cuś co zmiena wawrunki walki) Do naturystów
działa przez 5 tur
dodaje wszystkim jednostką drzewopodobnym 10 hp, + 2 do ataku, + 2 do obrony
uniemożliwia ostrzał łuczniczy
można wystawić tylko raz
koszt 10 pył i 5 kasa


33, 34 Anioł x2
zwykły anioł, który po namowie innych aniołów wstąpił w szeregi damy
koszt: 5many
atak: 3k5
hp: 20
pancerz: 4
bez bonusa i wada


35, 36 Boski Anioł (Divinely Angel)
Wysłany przez Dame by pokonać mroczne osobniki jego rasy
koszt: 5many
atak: 3k6
hp: 20
pancerz: 3
bonus: Zabija jedną jednostke która ma poniżej 10hp, bez poniesienia żadnych strat
wada: nie ma

37 Cerber + (ale bym go podrasował )
Opis: Demoniczny pies z trzema głowami. Służy wyłącznie demonicznemu władcy.
Hp: 20
Atak: 3 + k6
Koszt: 11 many
Pancerz: 3
Bonus: co 3 rundy atak na 3 wrogów przy k6 lub jednego wroga 3k6 gdy walczy z gildią Ślepego Boga
wada: nie może atakować innych demonów



38 NAZWA: Symbol Księżycowej Damy
KOSZT: 15 mana
OPIS: Vitalność - zwiększa hp o 10, Siła - Ksieżycowa Dama obdarowuje noszącą ten symbol istotę cząstką swej siły dzieki czemu obrażenia
zwiększone są o 2

39, 40 smutek x2
koszt mana 5
jednostka nie moze wykonac zadnej akcji, przez 2 tury
Yakanos
PostWysłany: Pon 20:29, 12 Mar 2007    Temat postu:

PIERWSZA FAZA OFICJALNYCH TESTÓW BLIND CREW PRZENIESIONA NA 14.03.2007r (śRODA), Z POWODóW NIEZALEżNYCH OD TWóRCóW CZY TEż UżYTKOWNIKóW (ZNACZY SPIDER SIę NIE ZJAWI)
Uthar
PostWysłany: Pon 19:38, 12 Mar 2007    Temat postu:

Gra bedzie z doskoku bo widze, że osdoba znana spajderowi sobie anektuje komputer (Tak ta z forum fojow z którą mieszkam Razz)
Yakanos
PostWysłany: Pon 15:44, 12 Mar 2007    Temat postu:

No więc, to jest cham... po nie ładnie bo ja chciałem założyć ten temat...

Ogólnie rzecz biorąc, wystartowała pierwsza faza testów BC. Dzisiaj w okolicach 20 ja i spider zagramy po raz pierwszy (oczywiście ja wygram bo on naturystami gra Razz). Gra prawdopodobnie odbędzie się na konferencji gygy, a nie na forum. Będzie szybciej.

Dlatego też proszę każdego zainteresowanego zobaczeniem tego o podanie jego numeru gygy do mnie na PW/gygy (jest na dole pod podpisem) oraz ustawienie od 18:30 opisu "chcę uczestniczyć w walce BC" wtedy wezmę was do konferencji. Jeżeli kogoś nie będzie o 18:30 (jeszcze nie wiem o której dokładnie wszyscy się stawią) może wystawić opis wcześniej/później i iść a będzie na konferencji i będzie mógł czytać loga.

Przebieg i wynik walki będzie w dniach późniejszych umieszczony na forum. Jedyna zasada na gygy : oprócz mnie (Yakanos), Uthara, Spidera i Wodza nikt nic nie pisze. Uthar będzie sędziował i mówił nam ile mamy many/życia/kasy i ile ma przeciwnik. Wodzu będzie nadzorował, a ja ze Spiderem grał.

Zagramy na zasadach tych kolorowych spisanych przez Spidera. Uwzględnimy dwie możliwości (czyli dwa mecze) takie jak ukryte karty i ich brak, a także dopracujemy (a przynajmniej spróbujemy dopracować) zasady odnośnie cen i żyć i ataków.

Wszystko jest w internecie bo mieszkamy za daleko od siebie żeby zobaczyć w rl, a tam będzie to wyglądać troche inaczej. Przede wszystkim chodzi o sędziego.

Także nikt ma nie pisać gdy jest na konferencji!!

Moja talia: (Zakon Gwiazdy)
Hero: Nekro
Reszta:
1. Demon Śmierci
2. Upadły Paladyn
3. Piro
4. Cień
5. Zapomniany
6. Licz
7. Dotyk Śmierci
8. Zaduch
9. Bezgłowy jeździec
10. Avatar Śmierci
11. Akolita
12. Mroczny Mesjasz
13. Ściana Kości
14. Truposz
15. Cień
16. Zapomniany
17. Wampir
18. Posłaniec Śmierci
19. Kościany Jeździec
20. Mroczny Smyrcz
21. Wampir
22. Demon Śmierci
23. Czarnoksiężnik
24. Duchy Nekromantów
25. Avatar Śmierci
26. Kościany Jeździec
27. Zew Śmierci
28. Szkielet - Łucznik
29. Upadły Paladyn
30. Akolita
31. Ściana Kości
32. Posłaniec Śmierci
33. Mroczny Mesjasz
34. Zapomniany
35. Licz
36. Czarnoksiężnik
37. Truposz
38. Piro
39. Szkielet - Łucznik
40. Bezgłowy Jeździec



Czyli jak się zastanowię to wpiszę. Spider pamiętaj że mogą być tylko dwa takie same Very Happy

Czyli nich wygra najlepszy (a taki mam zamiar Razz)


A tutaj opisy kart żeby można było ino lookać i wiedzieć:

Nazwa: Demon Śmierci
Opis: przywołowany przez nekromantów w zamierzchłych czasach przeżył do dziś
HP:25
atak: 3 + 3k6
obrona: 4
koszt: 10many i 10złota
Bez bonusa i wady


Upadły Paladyn
Spaczony święty rycerz, który podczas świętych krucjat na ziemiach nieumarłych zatracił się w świecie mroku i teraz służy hordzie jako Upadły Paladyn.
hp:25
Atak: 2+k6
Pancerz: 3
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 5 mana i 5 złoto


Piro
Piro Piro piro... Czyli ciepło, lub fala cieplna w rękach maga...
koszt: 5 many
Obrażenia 2k3


Cień
Cienie to duchy martwych zabojcow powołane do życia, przy uzyciu mocy nekromantycznej.
hp:10
Atak: 3+k3
Pancerz: 2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 3 mana i 5 złoto


Zapomniany
Jeden z truposzy który uciekł w zapomnienie spod rządów swego pana licza
Koszt: 3many
Atak: k6 + 0
HP: 8
Pancerz: 2
BOnus: tych kart możesz mieć nieskończoność w talii, im więcej tym Zapomnieni mają więcej ataku (1 bazowy za każdego następnego)
wada: jeśli licz wchodzi do gry (po jakiej kolwiek stronie) Zapomnieni uciekają z pola bitwy (znaczy dead oni są)


Licz
Mag, który poświecił swoje człowieczeństwo na rzecz niesmiertelności. Przeważnie samodzielnei zyjący, jednak czasami jest kierowany wyższa siłą.
hp:15
Atak: 3+k6
Pancerz: 2
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Trucizna 1
Wada: brak
koszt: 10 mana


Dotyk śmierci
koszt 15 mana
wybrana jednostka otrzymuje 3k6 obrażeń.


zaduch
jednostka traci dech otzymując obrażenia. Zaduch trwa 5 rund obrażenia k3.
koszt 4 mana.


Bezgłowy jeździec
Widmowy obraz upadłego bezgłowego rycerza, który mści się na żyjących, za krzywdy jakie doznał w świecie żywych.
hp:25
Atak: 5+k6
Pancerz: 3
bonus: szarża (pierwszy atak ma dodatkowe k6)
Wada: brak
koszt: kasa 15


Avatar Śmierci
mowi sie, że jest on obliczem samej śmierci stopąjacym po ziemi.
hp:50
Atak:5+2k6
Pancerz: 2
bonus:Strach: Jedostka zatakowana przez niego nie oddaje mu.
Wada: Dziwnie słabo sobie radzi z zaklęciem błogosławieństwa.(błogosławieństwo działa jak obrażenia 20 o mocy 20 pomija pancerz).
koszt: 20 mana i 10 złoto


Akolita
Typ: Człowiek
Opis: Akorlita jest to osoba znienawidzona przez całą rasę ludzką gdyż sprzymierzył się z Zakonem Gwiazdy
Hp: 25
atak: k3
obrona:0
bonus: brak
wada wrażliwość na święte
koszt 1 kasa
Edit: fakt bląd przy pisaniu


Mroczny mesjasz
Mesjasz wszystkiego co złe i nie dobre. Odkupiciel dobrych uczynków.
koszt: 5many
atak: 2k6 + 4
pancerz: 4
hp: 15
bonus: Przejmuję kościane i złe mięso przeciwnika
wada: Mesjasz oślepia go i Mroczny nie może brać udziału w walce


Mroczny smyrcz
Wygląda w pierwszej chwili jak czerwony przerosniety grzyb, lecz jego wygląd może by mylny, on jest groźny.
koszt 6 złota 3 many
atak k 6 +1
pancerz 2
HP 14
Zalety: Zarodniki(smyrcz odradza sie raz z połową hp)


Sciana kości
Rozliczne kosci szkieletów martwych istot, moga zostac przywołane przez wytrawnego nekromante jako sciana kosci. Ta unosząca sie nad ziemią konstrukcja ma blokowac przeciwników nekromanty.
HP 20
Atak 0+k6
Pancerz 10
bonus: kontratak, zaciekłość
Wada: Nie może atakować. Jest droga.
Koszt 15 mana.


Truposz
Zombie. Ozywione ciało będące posiadajace szczatkową inteligencję, bezwzglednie posłuszne temu, kto je powołał.
hp:15
Atak: 2+k6
Pancerz: 3
bonus:
Trucizna
Wada: brak
koszt:3 złoto

Wampir
Niesmiertelny bezlitosny stwór, czerpiący siłę z picia krwi żywych. Mówi sie, że są to upadłe anioły
hp:30
Atak: 4+k6
Pancerz: 3
bonus:Wyssanie życia: połowę zadanych obrażeń, wampir odzyskuje jak ozycie
Wada: Do życia wymaga krwi wiec musi atakować, co ture
koszt: 10 mana i 10 złoto


Nazwa: Posłaniec Śmierci
OPIS: Najemnik walczący w imieniu Zakonu Gwiazdy. Zazwyczaj jest posyłany aby po cichu wyeliminować jakąś niewygodna personę.
Rodzaj: Najemnik Zakonu Gwiazdy
Punkty życia: 10
Rodzaj obrażeń: cięte/kłute (sztylety) [?]
Bonusy: Kamikadze - poświęcajac tą jednostkę możesz zniszczyć jedna jednostkę wroga, której PŻ nie pzrekracza 10
Wrażliwy: Ataki świete
Obrażenia: k6 +1
Obrona: 1
Cena: 3 złota, 1 pyłu


Kościany Jeździec
Czasami Nekromantom udaje się przywołać zwłoki lub szkielet konia, dzięki czemu Szkielety-Wojownicy mogą stać się Jeźdźcami.
hp:20
Atak: 3+k6
Pancerz: 2
bonus: szarża
Trucizna 1
Wada: brak
koszt: 10 mana


Duchy pradawnych nekromantów.
koszt 10 złota
Daje 10 many.


Zew Śmierci
koszt: 15 mana 5 sztuk złota
Wskrzesza jednostke, ktora walczy dlka tego kto użył czar. 9jednostka musi byc z innej gildi).


Szkielet-Łucznik
Kości humanoida odziane szczątkami skórzanej zbroi, uzbrojone w długi łuk. Dzięki magii rozumie wydawane mu polecenia lepiej niż truposz.
hp:10
Atak: k6
Pancerz: 0
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Wada: brak
koszt: 3 mana


Nazwa: Czarnoksiężnik
Opis: pozostał razem z nekromantami po ich rozproszeniu, choć nigdy nie stał się tak mocny jak oni
hp: 10
atak: 3 + 2k6 (w końcu mag)
pancerz: 0
bonus: "Zatruwa wszystkich przeciwników zabierając im 1hp/tura."
wada: ma dwa razy mniejszy atak gdy nie ma pierwszego rzędu
koszt: 10 złota i 5 pyłu



No i popatrzcie jak ładnie pokolorowałem, teraz czekamy tylko aż Spider wystawi swoich i oni i Wódz będą gotowi i gramy. Btw. Nie dostałem żadnej chęci uczestnictwa (17:55)


Mój hero ma 60hp!!
Uthar
PostWysłany: Pon 7:28, 12 Mar 2007    Temat postu: S. Ver Y.

Prosze o podanie 40 kart ponumerowanych 1-40 liczby sie nie mogą dublować. Oraz wybranie bohatera(klasy bo nie mamy opracowanych do konca w dnaych taliahc ich zachowań).

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.