Obecny czas to Sob 22:43, 23 Lis 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona GłównaForum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Artefakty/zbroje
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Czw 23:19, 15 Lut 2007    Temat postu: Artefakty/zbroje

Tutaj zamieszczamy karty które będą artefaktami według planu:

nazwa
koszt(niezbyt wielkie bo wszystko co napialem w opisach hero (kasa i mana) bedzie jakos pomniejszone 10 razy)
opis


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Czw 23:21, 15 Lut 2007    Temat postu:

no to ja pierwszy bo akurat mi wpadł do głowy pomysł


Spirytus z beczki
3 many i 3 złota
Powiększa morale i zapał drużyny przez co twój wybrany sojusznik ma o 2 ataku więcej przez trzy kolejne tury


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yakanos dnia Czw 23:28, 15 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:25, 15 Lut 2007    Temat postu:

karta za mocna


Skorzna zbroja
koszt 2 złoto
Daje jeden punkt obrony/pancerza.


Broni przed obrazeniem 1.


Edit: teraz lepiej.


Kolczuga
koszt 5 złoto
Daje dwa punkty obrony/pancerza.

Zbroja Płytowa
koszt 10 złoto
Daje trzy punkty obrony/pancerza.


Kryształowa Zbroja Płytowa
koszt 20 złoto
Daje cztery punkty obrony/pancerza.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Pią 11:12, 16 Lut 2007    Temat postu:

Ożywiona tarcza
20 many i 30 złota
całkowicie blokuje 3 ataki w wybraną postać

ognisty miecz
5 many i 5 złota
dodaje ogniste obrarzenia


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Pią 11:21, 16 Lut 2007    Temat postu:

kczarny kot (tylko dla czarownic)
10 złota
dodaje 10 many


szklana kula (tylko dla magów)
20 złota
dodaje 25 many

wieszchowiec (tylko dla piechoty ludzi i elfów)

15 złota
dodaje szarżę


srebrny miecz (tylko dla żywych)
10 many i 10 złota
dodaje 3 w walce z nieumarłymi

zatróta sztrzała (tylko dla łuczników)

5 złota i 5 many
zatrówa trafionego na 3 tury z siłą 4


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:40, 16 Lut 2007    Temat postu:

Cytat:
kczarny kot (tylko dla czarownic)
10 złota
dodaje 10 many


szklana kula (tylko dla magów)
20 złota
dodaje 25 many


prędzej bym zrobił takie cos dla kupca.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Pią 13:58, 16 Lut 2007    Temat postu:

ok
eliksir many (tylko dla kupców)
20 złoto
dodaje 10 many

no chyba że w drógą stronę

sakwa (tylko dla kupców)
10 mana
dodaje 20 złota


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Pią 14:36, 16 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Pią 14:31, 16 Lut 2007    Temat postu:

amulet oczyszczenia
10 mana, 10 złoto
usuwa klątwę lub leczy z trucizny

sieć
5 złota
uniemożliwia jeden atak jednostce

woda życia
50 mana lub 75 złoto
wszkrzesza jednostkę


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Spider4



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:47, 16 Lut 2007    Temat postu: Re: Artefakty/zbroje

NAZWA: Symbol Ślepego Boga
KOSZT: 15 złota
OPIS: Jednostka nosząca ten amulet zyskuje zdolność "kontratak" oraz "zawziętość"

NAZWA: Symbol Księżycowej Damy
KOSZT: 15 mana
OPIS: Vitalność - zwiększa hp o 10, Siła - Ksieżycowa Dama obdarowuje noszącą ten symbol istotę cząstką swej siły dzieki czemu obrażenia zwiększone są o 2

UWAGI: Nie można nosić tych symboli jednocześnie, dwa i wiecej mięsa nie mogą mieć różnych symboli gdyz Bogowie którzy je pobłogosławili sie nieznoszą)


NAZWA: Symbol Mroku (tylko żywi)
KOSZT: 15 mana i 10 złota
OPIS: Każa jednostka która nosi ten symbol w chwili śmierci powraca do gry jako nieumarła pod kontrolą właściciela symbolu.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Pią 15:57, 16 Lut 2007    Temat postu:

Lustrzany hełm
10 złoto, 10 mana
niweluje czr rzucony w jednostkę

lustrzana zbroja
20 złoto, 20 mana
uodparnia na wszelkie czary przez 2 tury

Lustrzana tarcza
15 złota, 15 mana
odbiaj rzucony czar w jednostkę przeciwnika

Zestaw Jeżeli jednostka posiada wszystkie trzy całkowicie uodparnia na czry


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:09, 16 Lut 2007    Temat postu:

smutek
koszt mana 5
jednostka nie moze wykonac zadnej akcji, przez 2 tury

radość
koszt many 10
jednostka jest nie wrażliwa na czary smutek, rozpacz

Rozpacz
koszt many 30
żadna z jednostek przeciwnika nie mozę nic wykonac w ciagu turu.

Grupowa radość
koszt many 20
3 wybrane jednoski staja sie odporne na rozpacz i smutek.

Zmeczenie
koszt many 10
jednostka wybran przez rzucającego jest zmeczona by zdjac czar trzeba poswiecic 20 punktow many.

Potworne zmeczenie
koszt mamny 10j/w tylko by zdjac trzeba poswiciuc 10 hp.

Lepkość
koszt many 10.By jednostka mogłą zatakowac trzeba poświecić 1 punkt many.

Sztylet
koszt 5 złota
Daje jeden do obrażeń

długi miecz
koszt 10 złota
Daje dwa do obrażeń

Miecz półtoraręczny
koszt 20 złota
Daje 3 do obrażeń

Miecz Dwóręczny
koszt 20 złota
Daje 4 do obrażeń, wyklucza uzywanie tarczy

Puklerzkoszt 5Daje 1 do pancerza

Tarcza trójkątna
koszt 10
Daje 2 do pancerza

Pawęż
koszt 20
Daje 3 do pancerza

Szał
koszt 10 many
Jednostka dostaje 2 do obrażeń, lecz musi atakowac co ture. Chyba, że działa zdolnosc uniemozliwiajaca jakikolwiek ruch czy atak.

Karenger
koszt 10 many
Jednostka zyskuje zdolnosc kontratak. Czyli dodatkowe k6 w obronie zadanych obrażeń)

Rozproszenie
koszt 1 many
Rozprasza dany czar.

Szczęsciekoszt 3 many
nasepny atak w jednostke jest po minimalnej skutecznosci (zmeinai kostki w 1).

Mgła.koszt 2 many
Moze być urzyta zamiast blokowania przecinika jednostek. Przeciwnicy wracaja na swoje meijsce zmaiast atakowac, a ty nie blokujesz przeciwnika.

Zarośla
koszt 1 many
jednoski o obrażeniach 1+k3 nie moga atakować (i słabszych)


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Nie 20:22, 18 Lut 2007    Temat postu:

Woda święcona
5złota i 3many
powiększa święte ataki o 5 na 5 tur

Tylko do jakiejś świętej gildii



Szczątki kości(może być "Kościany proch"
5złota i 3many
powiększa nekromantyczne lub złe (przeciwieństwo świetego) o 5 na 5 tur

A to do jakiejś od nekro


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Wto 0:40, 20 Lut 2007    Temat postu:

Łuk
10 kasa
zadaje 5 obrażeń przed walką wybranej jednostce (7-12 na 2k6)


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:25, 21 Lut 2007    Temat postu:

Piractwo
kasa 4
Karta ta daje:
przy wyzuceniu 1 na k 6 strate 5 punktow many
2. Strate jedengo hp
3 brak reakcji
4. Strata u przeciwnika 5 many
5. Strata przez przeciwnika 5 hp.
6. Zarabiasz 10 sztuk złota przeciwnik traci 10 sztuk złota.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:34, 28 Lut 2007    Temat postu:

Brązowy medalion
koszt 5 sztuk złota
daje: ochrone przed 1 zakleciem przeciwnika
Srebrny medalion
koszt 10 sztuk złota
daje: ochrone przed 2 zakleciem przeciwnika
Złoty medalion
koszt 15 sztuk złota
daje: ochrone przed 3 zakleciem przeciwnika


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.