Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Czw 23:19, 15 Lut 2007 Temat postu: Artefakty/zbroje |
|
|
Tutaj zamieszczamy karty które będą artefaktami według planu:
nazwa
koszt(niezbyt wielkie bo wszystko co napialem w opisach hero (kasa i mana) bedzie jakos pomniejszone 10 razy)
opis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Czw 23:21, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no to ja pierwszy bo akurat mi wpadł do głowy pomysł
Spirytus z beczki
3 many i 3 złota
Powiększa morale i zapał drużyny przez co twój wybrany sojusznik ma o 2 ataku więcej przez trzy kolejne tury
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yakanos dnia Czw 23:28, 15 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:25, 15 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
karta za mocna
Skorzna zbroja
koszt 2 złoto
Daje jeden punkt obrony/pancerza.
Broni przed obrazeniem 1.
Edit: teraz lepiej.
Kolczuga
koszt 5 złoto
Daje dwa punkty obrony/pancerza.
Zbroja Płytowa
koszt 10 złoto
Daje trzy punkty obrony/pancerza.
Kryształowa Zbroja Płytowa
koszt 20 złoto
Daje cztery punkty obrony/pancerza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pią 11:12, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ożywiona tarcza
20 many i 30 złota
całkowicie blokuje 3 ataki w wybraną postać
ognisty miecz
5 many i 5 złota
dodaje ogniste obrarzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pią 11:21, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
kczarny kot (tylko dla czarownic)
10 złota
dodaje 10 many
szklana kula (tylko dla magów)
20 złota
dodaje 25 many
wieszchowiec (tylko dla piechoty ludzi i elfów)
15 złota
dodaje szarżę
srebrny miecz (tylko dla żywych)
10 many i 10 złota
dodaje 3 w walce z nieumarłymi
zatróta sztrzała (tylko dla łuczników)
5 złota i 5 many
zatrówa trafionego na 3 tury z siłą 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:40, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | kczarny kot (tylko dla czarownic)
10 złota
dodaje 10 many
szklana kula (tylko dla magów)
20 złota
dodaje 25 many |
prędzej bym zrobił takie cos dla kupca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pią 13:58, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ok
eliksir many (tylko dla kupców)
20 złoto
dodaje 10 many
no chyba że w drógą stronę
sakwa (tylko dla kupców)
10 mana
dodaje 20 złota
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Pią 14:36, 16 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pią 14:31, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
amulet oczyszczenia
10 mana, 10 złoto
usuwa klątwę lub leczy z trucizny
sieć
5 złota
uniemożliwia jeden atak jednostce
woda życia
50 mana lub 75 złoto
wszkrzesza jednostkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Spider4
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:47, 16 Lut 2007 Temat postu: Re: Artefakty/zbroje |
|
|
NAZWA: Symbol Ślepego Boga
KOSZT: 15 złota
OPIS: Jednostka nosząca ten amulet zyskuje zdolność "kontratak" oraz "zawziętość"
NAZWA: Symbol Księżycowej Damy
KOSZT: 15 mana
OPIS: Vitalność - zwiększa hp o 10, Siła - Ksieżycowa Dama obdarowuje noszącą ten symbol istotę cząstką swej siły dzieki czemu obrażenia zwiększone są o 2
UWAGI: Nie można nosić tych symboli jednocześnie, dwa i wiecej mięsa nie mogą mieć różnych symboli gdyz Bogowie którzy je pobłogosławili sie nieznoszą)
NAZWA: Symbol Mroku (tylko żywi)
KOSZT: 15 mana i 10 złota
OPIS: Każa jednostka która nosi ten symbol w chwili śmierci powraca do gry jako nieumarła pod kontrolą właściciela symbolu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pią 15:57, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Lustrzany hełm
10 złoto, 10 mana
niweluje czr rzucony w jednostkę
lustrzana zbroja
20 złoto, 20 mana
uodparnia na wszelkie czary przez 2 tury
Lustrzana tarcza
15 złota, 15 mana
odbiaj rzucony czar w jednostkę przeciwnika
Zestaw Jeżeli jednostka posiada wszystkie trzy całkowicie uodparnia na czry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:09, 16 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
smutek
koszt mana 5
jednostka nie moze wykonac zadnej akcji, przez 2 tury
radość
koszt many 10
jednostka jest nie wrażliwa na czary smutek, rozpacz
Rozpacz
koszt many 30
żadna z jednostek przeciwnika nie mozę nic wykonac w ciagu turu.
Grupowa radość
koszt many 20
3 wybrane jednoski staja sie odporne na rozpacz i smutek.
Zmeczenie
koszt many 10
jednostka wybran przez rzucającego jest zmeczona by zdjac czar trzeba poswiecic 20 punktow many.
Potworne zmeczenie
koszt mamny 10j/w tylko by zdjac trzeba poswiciuc 10 hp.
Lepkość
koszt many 10.By jednostka mogłą zatakowac trzeba poświecić 1 punkt many.
Sztylet
koszt 5 złota
Daje jeden do obrażeń
długi miecz
koszt 10 złota
Daje dwa do obrażeń
Miecz półtoraręczny
koszt 20 złota
Daje 3 do obrażeń
Miecz Dwóręczny
koszt 20 złota
Daje 4 do obrażeń, wyklucza uzywanie tarczy
Puklerzkoszt 5Daje 1 do pancerza
Tarcza trójkątna
koszt 10
Daje 2 do pancerza
Pawęż
koszt 20
Daje 3 do pancerza
Szał
koszt 10 many
Jednostka dostaje 2 do obrażeń, lecz musi atakowac co ture. Chyba, że działa zdolnosc uniemozliwiajaca jakikolwiek ruch czy atak.
Karenger
koszt 10 many
Jednostka zyskuje zdolnosc kontratak. Czyli dodatkowe k6 w obronie zadanych obrażeń)
Rozproszenie
koszt 1 many
Rozprasza dany czar.
Szczęsciekoszt 3 many
nasepny atak w jednostke jest po minimalnej skutecznosci (zmeinai kostki w 1).
Mgła.koszt 2 many
Moze być urzyta zamiast blokowania przecinika jednostek. Przeciwnicy wracaja na swoje meijsce zmaiast atakowac, a ty nie blokujesz przeciwnika.
Zarośla
koszt 1 many
jednoski o obrażeniach 1+k3 nie moga atakować (i słabszych)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Nie 20:22, 18 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Woda święcona
5złota i 3many
powiększa święte ataki o 5 na 5 tur
Tylko do jakiejś świętej gildii
Szczątki kości(może być "Kościany proch"
5złota i 3many
powiększa nekromantyczne lub złe (przeciwieństwo świetego) o 5 na 5 tur
A to do jakiejś od nekro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Wto 0:40, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Łuk
10 kasa
zadaje 5 obrażeń przed walką wybranej jednostce (7-12 na 2k6)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:25, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Piractwo
kasa 4
Karta ta daje:
przy wyzuceniu 1 na k 6 strate 5 punktow many
2. Strate jedengo hp
3 brak reakcji
4. Strata u przeciwnika 5 many
5. Strata przez przeciwnika 5 hp.
6. Zarabiasz 10 sztuk złota przeciwnik traci 10 sztuk złota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:34, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Brązowy medalion
koszt 5 sztuk złota
daje: ochrone przed 1 zakleciem przeciwnika
Srebrny medalion
koszt 10 sztuk złota
daje: ochrone przed 2 zakleciem przeciwnika
Złoty medalion
koszt 15 sztuk złota
daje: ochrone przed 3 zakleciem przeciwnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |