Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Wto 0:29, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
juz jest pierwszy, jak zrobimy caly szkic to zagramy i dopiszemy to czego brakuje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:31, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tak, jeszcze czekamy na wypowiedź Spidera i Wodza , puźniej ktoś bedzie musiał to napisac jak regulamin gry, obrobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Wto 0:42, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
off top sie zrobil a mialy byc przyklady na hero, mieso i skille...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Spider4
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:33, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Co do hp, zważcie na to, że standard dm miało być 2k6 (obrazenia 2-12) Przy niektórych skilach 3k6 (3-1 średnia w pierwszym to 8 a w drugim to 10-12 obrażeń na ture
Więcej jak wróce ze szkoły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Wodzu
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:25, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie ze zminiejszenie dmg jest lepszym rozwiazaniem, bo zeby sie pozniej nie okazalo ze jakis hero albo miesko ma po niewiadomo ile zycia..
no i jeszcze tak jak mowil Yakanos.. gra musi sie toczyc szybko, przeciez mozna miec max. 20 potworkow.. wiec ile bedzie trwalo ich zabicie.. oOo.. tu trzeba pomyslec..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Spider4
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:10, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
hmmmm max 20 potworków? gdzie tak pisze bo może coś pominąłem...
Co do szybkości: Zgadzam się, ozgrywka musi być dynamiczna i sprawiać przyjemność. Nie mozemy więc robić czegoś w stylu tego co tu było opisane (czytaj: atak, obrona itp itd.)
Mimo wszystko rozwiazanie:
-rodzaje ataku
-hp
-wady/zalety
-ewentualne ilości kości obrażeń
mi się podobało. Muszę maksymalnie wykorzystać umiejętności stworków. Nie ma sytuacji jak w MtG (o kurde, mam fajnego stworka, ale nie moge go dać do gry bo nie mam jednego lasu)
Dlatego też jestem przeciwny raczej rzeczom w stylu mana, złoto, wpływy, itp itd. btw. zaraz dam spis przykładowych hero co na lekcji mi do głowy wpadli
********************
Hero: Weteran (wojownik)
HP: 80
UO: Taktyka - gdy jakieś stwory atakują część twojej armii niewalczący mogą okrążyć wroga i zadac mu obrazenia (nie dzialają wtedy ich umiejętności jak oddanie itp. gdyż walczą z innymi)
UZ: (tylko konnica i rycerze) Szarża - w przypływie sił i woli walki twoi rycerze mogą ruszyc do ataku szarzą)
********************
Hero: Mag
HP: 75
UO: ??
UZ: ??
********************
Hero: Złodziej
HP: 60
UO: kradzież - możesz zabrać jeden z czarów znajdujący się w talli przeciwnika (potem przetasuj talię)
UZ: szpieg (tylko ludzie i elfy) - jedno z twoich "mięs" przechodzi pod kontrolę przeciwnika. Tak długo jak tam pozostaje możesz zobaczyć karty przeciwnika na ręce.
*********************
Hero: Kupiec
HP: 70
UO: przekupstwo - gdy poświęcisz hp równe dwukrotności "ceny" mięsa możesz sprawić, że przejdzie pod twoją kontrolę (możliwość zneutralizowania "szpiega")
UZ: medyk (tylko ludzie i elfy) - stwór odzyskuje k6 HP. nie mogą one przekroczyć wartości maksymalnej)
*********************
Hero: Łowca
HP: 75
UO: Pułapka - jeden ze stworów wroga podczas ataku wpada w pułapkę (2k6 obrażeń) i nie może atakować w tej turze
UZ: ??
*********************
Hero: Nekromanta
HP: 70
UO: Plaga - stwory przeciwnika zostają zatrute i tracą 1k6 życia co runde (działa jak trucizna 2 - czyli dwie rundy) chyba, ze zrezygnują z ataku
UZ: Wskzreszenie (tylko nieumarli) - gdy rzucisz to zaklęcie na umarlaka podczas swej ponownej śmierci odnawia on 50% sych sił (działa od rzucenia aury do śmierci i odrodzenia stworka, przez ten czas niemożliwe jest korzuystanie z innych umiejętności)
*********************
Hero: Władca Ognia
HP: 80
UO: Wrota piekieł - pod stopami dwóch stworów lub bohatera przeciwnika ziemia zaczyna wrzeć i płonąć (strata 2k6 obrazeń)
UZ: Drewna - (tylko magowie ognia i wszelkie rzywiołaki) - pod reką jest tyle drewna, ze żal z niego nie skorzystać. Wszystkie żywiołaki i magowie mogą wycelować w mięso przeciwnika płonącą konstrukcję (1k6 obrazeń obuchowych i od ognia)
**********************
Hero: Władca wody
HP: 70
UO: fala - przeciwnika zalewa ogromna fala wody (2k6 obrażeń)
UZ: Zimno (tylko magowie wody i wodne stwory) - potrafią schłodzic temperaturę wokoło siebie sprawiając, ze zatakowany przeciwnik zamarza (na turę za każde trafienie, ale nie otrzymuje obrażeń przy tym ataku)
**********************
Hero: Władca Ziemi
HP: 80
UO: Ściana - na polu walki wyrasta wielka ściana (HP: 55, ale do czasu jej "zginięcia" nie można korzystać z innej umiejętności gdyż spowoduje to jej zniknięcie)
UZ: Siła (tylko stwory ziemi i z nią związane oraz magowie) - dzięki sile ziemi zadaja dodatkowe 1k6 obrazeń
*********************
Hero: Władca Powietrza
HP: 70
UO: tornado - dwa stwory przeciwnika "porywa" wielkie tornado i zadaj im 2k6 obrażeń
UZ: Szok (tylko żywiołaki powietrza i magowie) - w przypływie sił możesz tak trafić pzreciwnika podmuchem, ze ten zostaje ogłuszony na dwie tury (brak obrazeń)
********************
Hero: Paladyn
HP: 85
UO: Gniew Boży - w przeciwnika trafia piorun zadajac mu 3k6 obrazeń
UZ: Poświecenie (tylko rycerze) - dzięki walce w slusznej sprawie twa broń zostaje poświecona (zdaje równiez obrażenia święte) i stała sie jakby ostrzejsza (+2 do obrazeń)
********************
Hero: Łucznik
HP: 65
UO: ??
UZ: Strzelać bez rozkazu! (tylko łucznicy i machiny oblężnicze) - w stronę przeciwnika wylatuje grad strzał (nie wymaga odpoczynku po ataku)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spider4 dnia Wto 15:39, 13 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Wto 15:36, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Mimo wszystko rozwiazanie:
-rodzaje ataku
-hp
-wady/zalety
-ewentualne ilości kości obrażeń
mi się podobało. Muszę maksymalnie wykorzystać umiejętności stworków. Nie ma sytuacji jak w MtG (o kurde, mam fajnego stworka, ale nie moge go dać do gry bo nie mam jednego lasu) |
To po przemyśleniu będzie tak:
Masz jakoś z 50 kart i sam wymyślasz czy bierzesz mięso, skille czy artefakty... kase ma hero i mane też... to będzie to ograniczenie. Będą także wyjątki np. paladyn nie może mieć undead w mięsie bo to by była przesada, tak samo kapłan/biskup.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Spider4
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:40, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Yakanos, zobacz wyżej na edita i powiedz jak ci się podobają hero
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Wto 15:50, 13 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
hmmm, trochę ich dużo...
Oni mają być do wyboru czy losowane w starterach?
Jak mają być losowane to nie więcej niż 4 klasy i po 4-5 ras pod każdą, tak koło 20 hero i możesz losować. Wolałbym (moje zdanie) żeby hero byli "żywi", a nie żywiołaki...
chyba że Ci władcy to magowie... każdy z inną specjalizacją. Każdy by miał osobne skille ale to kolejna podziałka i trudniej bedzie zrobic talie...
chyba że magowie mają swoje czary ogólne (każdy mag może uzywac) i specjalni specjalisci od ognia ognistych itd. (te specjalne beda mocniejsze ale tylko 1 hero bedzie ich mogl uzywac)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |