Obecny czas to Nie 17:50, 20 Kwi 2025 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona GłównaForum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Hero/Mięso/Blessy
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 23:01, 12 Lut 2007    Temat postu: Hero/Mięso/Blessy

Praktycznie doszliśmy do porozumienia w sprawie reguł. I według nich mamy 1 bohatera, mięso armatnie i blesski/skille czyli umiejetnosci naszego bohatera.
Bohater ma sie rozrozniac klasa i rasa, do klasy i rasy sa przypisane czary(mag) itp. Wybraliśmy tak ponieważ elfi mag nie czaruje tak jak ludzki i odwrotnie.
Chciałbym abyście zamieszczali tu wasze propozycje bohaterów, mięsa i blessów. Do tego jeszcze jedna uwaga: paladyn na przykład raczej nie może mieć umarlaka jako mięsa armatniego (tego co przywołuje)
Pełne zasady będą potem spisane... Oczekujcie więc ich.

Mięso : to co przywołuje hero i to co go chroni[/i]


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Wodzu
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:11, 12 Lut 2007    Temat postu:

ile wg was powinien miec hp bohater, jesli np. miesko ma 50hp ??

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:15, 12 Lut 2007    Temat postu:

Bohater myśle że 100 hp.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Wodzu
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:16, 12 Lut 2007    Temat postu:

a ile mniej wiecej jedno z lepszych miesek armatnich?

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 23:17, 12 Lut 2007    Temat postu:

dla mięska 50 to za dużo, mięsko powinno mieć góra 15, żeby w końcu dojść do hero przez to mięso... Hero koło 60(mag) - 75(woj)
Mag oczywiscie bedzie mocniej ulepszal swoich ale woj bedzie wytrzymalszy
te rary co mowilem jak beda bic po 3k6 to w zyciu by nie zabili takiego miesa co ma 50 i ma kaplana bohatera
takiego miesa i tak malo kto bedzie mial co ma 3k6 normalnie bedzie 1k6 wiec ilosc hp miesa to jakos 10 moze mniej zeby szybko padalo i gra sie toczyla... rarki miesa (takie co maja byc tylko jedne w talii) beda mialy bo 17hp np.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:22, 12 Lut 2007    Temat postu:

właśnie nie wiem. Mi sie wydaje, że system z duza ilością życia moze byc okej.
Mam pomysł a co byscie powiedzieli na to by bestie miały własny atak i obrone (atak obrażenia dodawane do k6), a obrona to ilosc jaka moze wchłonąc zbroja bez obrażeń w życiu ?


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 23:25, 12 Lut 2007    Temat postu:

Uthar napisał:
właśnie nie wiem. Mi sie wydaje, że system z duza ilością życia moze byc okej.
Mam pomysł a co byscie powiedzieli na to by bestie miały własny atak i obrone (atak obrażenia dodawane do k6), a obrona to ilosc jaka moze wchłonąc zbroja bez obrażeń w życiu ?


bestie mhm, mowisz o miesie? przeciesz to one a nie hero bedzie mial atak. to one beda walczyc za nas. jak w mt;g masz 20hp tak tu masz tyle ile twoj hero
mhm nastepnie zbroje, zborje moga byc dobre np plytowka ochrania 4 obrazen a szmatki maga 1, ale przy odpieraniu trzeba by pomniejszyc zycie hero o pare bo to bedzie trwalo pare godzin


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Wodzu
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:27, 12 Lut 2007    Temat postu:

ale wtedy zeby nie przedobrzyc, trzeba bedzie zlikwidowac typy obrazen.. tylko poprostu dac "standardowe"
co o tym myslicie? i faktycznie np. postac ma 1k6 i 5 ataku czyli dodajemy do rzutu to 5.. + oczywiscie caly czas mozemy dodawac jakies umiejetnosci..


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:27, 12 Lut 2007    Temat postu:

chodziło mi u besti takie cos jak atak i obrona.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 23:36, 12 Lut 2007    Temat postu:

narazie, napiszmy to z obroną (znaczy jutro) a potem to dopracujemy z wrazliwoscia Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:38, 12 Lut 2007    Temat postu:

Wcale nie bo bestie beda miały takie cos jak wrażliwosci na obrażenia danego typu i odpornosci.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 23:40, 12 Lut 2007    Temat postu:

no tak ale sie nie polapiemy jak wszystko od razu... najpierw normalnie a potem do rodzai dopisywac

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:56, 12 Lut 2007    Temat postu:

Dobra najpierw szkielet, puźneij upiększenia.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Wodzu
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:57, 12 Lut 2007    Temat postu:

no dokladnie, szkic zrobimy to sie pozniej bedzie dodawac te dodatki wszystkie...

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:59, 12 Lut 2007    Temat postu:

Szkic bedzie dzislub jutro na podforum do zatwierdzenia.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.