Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 23:01, 12 Lut 2007 Temat postu: Hero/Mięso/Blessy |
|
|
Praktycznie doszliśmy do porozumienia w sprawie reguł. I według nich mamy 1 bohatera, mięso armatnie i blesski/skille czyli umiejetnosci naszego bohatera.
Bohater ma sie rozrozniac klasa i rasa, do klasy i rasy sa przypisane czary(mag) itp. Wybraliśmy tak ponieważ elfi mag nie czaruje tak jak ludzki i odwrotnie.
Chciałbym abyście zamieszczali tu wasze propozycje bohaterów, mięsa i blessów. Do tego jeszcze jedna uwaga: paladyn na przykład raczej nie może mieć umarlaka jako mięsa armatniego (tego co przywołuje)
Pełne zasady będą potem spisane... Oczekujcie więc ich.
Mięso : to co przywołuje hero i to co go chroni[/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wodzu
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:11, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ile wg was powinien miec hp bohater, jesli np. miesko ma 50hp ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:15, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Bohater myśle że 100 hp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Wodzu
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:16, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
a ile mniej wiecej jedno z lepszych miesek armatnich?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 23:17, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
dla mięska 50 to za dużo, mięsko powinno mieć góra 15, żeby w końcu dojść do hero przez to mięso... Hero koło 60(mag) - 75(woj)
Mag oczywiscie bedzie mocniej ulepszal swoich ale woj bedzie wytrzymalszy
te rary co mowilem jak beda bic po 3k6 to w zyciu by nie zabili takiego miesa co ma 50 i ma kaplana bohatera
takiego miesa i tak malo kto bedzie mial co ma 3k6 normalnie bedzie 1k6 wiec ilosc hp miesa to jakos 10 moze mniej zeby szybko padalo i gra sie toczyla... rarki miesa (takie co maja byc tylko jedne w talii) beda mialy bo 17hp np.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:22, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
właśnie nie wiem. Mi sie wydaje, że system z duza ilością życia moze byc okej.
Mam pomysł a co byscie powiedzieli na to by bestie miały własny atak i obrone (atak obrażenia dodawane do k6), a obrona to ilosc jaka moze wchłonąc zbroja bez obrażeń w życiu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 23:25, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Uthar napisał: | właśnie nie wiem. Mi sie wydaje, że system z duza ilością życia moze byc okej.
Mam pomysł a co byscie powiedzieli na to by bestie miały własny atak i obrone (atak obrażenia dodawane do k6), a obrona to ilosc jaka moze wchłonąc zbroja bez obrażeń w życiu ? |
bestie mhm, mowisz o miesie? przeciesz to one a nie hero bedzie mial atak. to one beda walczyc za nas. jak w mt;g masz 20hp tak tu masz tyle ile twoj hero
mhm nastepnie zbroje, zborje moga byc dobre np plytowka ochrania 4 obrazen a szmatki maga 1, ale przy odpieraniu trzeba by pomniejszyc zycie hero o pare bo to bedzie trwalo pare godzin
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Wodzu
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:27, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ale wtedy zeby nie przedobrzyc, trzeba bedzie zlikwidowac typy obrazen.. tylko poprostu dac "standardowe"
co o tym myslicie? i faktycznie np. postac ma 1k6 i 5 ataku czyli dodajemy do rzutu to 5.. + oczywiscie caly czas mozemy dodawac jakies umiejetnosci..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:27, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
chodziło mi u besti takie cos jak atak i obrona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 23:36, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
narazie, napiszmy to z obroną (znaczy jutro) a potem to dopracujemy z wrazliwoscia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:38, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Wcale nie bo bestie beda miały takie cos jak wrażliwosci na obrażenia danego typu i odpornosci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 23:40, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no tak ale sie nie polapiemy jak wszystko od razu... najpierw normalnie a potem do rodzai dopisywac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:56, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra najpierw szkielet, puźneij upiększenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Wodzu
Administrator
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:57, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
no dokladnie, szkic zrobimy to sie pozniej bedzie dodawac te dodatki wszystkie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:59, 12 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Szkic bedzie dzislub jutro na podforum do zatwierdzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |