Obecny czas to Czw 10:15, 17 Kwi 2025 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona GłównaForum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Postacie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wodzu
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:05, 09 Lut 2007    Temat postu: Postacie

Postacie z tego poziomu mogą posiadać już pewne umiejętności, jakie? to zależy od was. Można również podnieść liczbę punktów życia. Pamiętajcie że nie potrzeba nam postaci których jest pełno wszędzie tj. goblinów, wilków i pająków. Wykażcie się.[/i]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wodzu dnia Śro 1:51, 14 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:57, 09 Lut 2007    Temat postu:

Bezgłowy jeździec

Widmowy obraz upadłego bezgłowego rycerza, który mści się na żyjących, za krzywdy jakie doznał w świecie żywych.
Punkty życia: 80
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: Szarża(podwaja pierwsze obrażenia)
Strach: Atak zadajacy 6 obrażeń powoduje, ze przeciwnik oddaje tylko z połową skutecznosci
Wrażliwy: Ataki świete
Odporny Sieczne, kłute, ziemia, woda

Licz
Mag, który poświecił swoje człowieczeństwo na rzecz niesmiertelności. Przeważnie samodzielnei zyjący, jednak czasami jest kierowany wyższa siłą.
Punkty życia: 70
Rodzaj obrażeń: trucizna
Bonusy: Śmierdząca chmura: Atakuje wszystkie jednostki przeciwnika, wybrana z maksymalna skutecznoscia reszte z połowiczną
Wrażliwy: Ataki świete
Odporny Sieczne, kłute, ziemia, woda


Upadły Paladyn
Spaczony święty rycerz, który podczas świętych krucjat na ziemiach nieumarłych zatracił się w świecie mroku i teraz służy hordzie jako Upadły Paladyn.
Punkty życia: 90
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: Gdy atakuje jednostki żywe moze zada podwójne obrażenia (6 na k 6)
Wrażliwy: Ataki świete
Odporny Sieczne, kłute, ziemia, woda

Trupi Golem
Olbrzymi twór powstały z przyzwania wielu zmarłych. Ślepo wykona każdy rozkaz, tego, który go przywołał. Składa sie z wielu ciał, wiec jego zdolnosci moga by diametralnei rózne.
Punkty życia: 100
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Bonusy: Gdy atakuje jednostki żywe moze zada podwójne obrażenia (6 na k 6)
Wrażliwy: Ataki świete
Odporny ziemia, woda, powietrze, obuchowe


Wampir
Niesmiertelny bezlitosny stwór, czerpiący siłę z picia krwi żywych. Mówi sie, że są to upadłe anioły
Punkty życia: 70
Rodzaj obrażeń: kłute
Bonusy: Gdy atakuje jednostki żywe leczy sobie połowe zadanych obrażeń.
Wrażliwy: Ataki świete
Odporny ziemia, obuchowe, kłute i sieczne

Rycerz Zakonny

Rycerz Pokutny staje się Rycerzem Zakonnym, kiedy bóg, któremu służy przebacza mu wszystkie grzechy. Czysty duchowo w lśniącej zbroi z długim mieczem u boku jest symbolem i wzorem Świętego Ludu.

Punkty życia: 80
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: Ma szanse na zablokowanie ciosu (gdy wyrzuci 6 na k6)
Wrażliwy: obuchowe, kłute
Odporny: ziemia, Ogień, sieczne


Arcykapłan
Arcykapłan jest przedstawicielem rady kapłańskiej, posiada nadludzkie moce i potrafi leczyć całe armie.
Punkty życia: 60
Rodzaj obrażeń: święte
Bonusy: Zdolnosci lecznicze dotycza wszystkich jednostek sojuszniczych na polu walki.
Wrażliwy: kłute, sieczne
Odporny: ziemia, Ogień, umysł, powietrze, woda,

Patriarcha
Patriarcha jest kapłanem wybranym przez samego boga. Dzięki temu może współobcować z nim i przekazywać jego wolę innym ludziom.
Punkty życia: 60
Rodzaj obrażeń: święte
Bonusy: Leczy bardzo skutecznie wybrana jednoske 3x
Wrażliwy: kłute, sieczne
Odporny: ziemia, Ogień, umysł, powietrze, woda,

Święty Mściciel
Święty Msciciel to najmężniejszy ze wszystkich Rycerzy. W pozłacanej zbroi płytowej i z długim dwuręcznym mieczem samym swoim wyglądem budzi równo strach jak i szacunek.
Punkty życia: 90
Rodzaj obrażeń: sieczne/święte
Bonusy: Ma szanse na zablokowanie ciosu (gdy wyrzuci 6 na k6)
Gdy jednostka sojusznicza straci życie m prawo do dwóch ataków na zabójce.
Wrażliwy:obuchowe, kłute
Odporny: ziemia, Ogień, sieczne
Wady: Nie mzoę byc leczony

Anioł
Boski wysłannik, który jest równie sprawny w walce wręcz jak i umiejetnościach magicznych.
Punkty życia: 70
Rodzaj obrażeń: święte
Bonusy: Gdy atakuje jednoski, demoniczne lub nieumarłe leczy sie za połowe siły ataku
Poświęcając swe zycie, mozę wskrzesi innajednostke(dowolna, ktora zgineła w batali) która bedzie wspierac zamiast anioła gracza.
Wrażliwy: Trucizna, ogień, kłute
Odporny ziemia, woda, powietrze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Uthar dnia Sob 16:33, 10 Lut 2007, w całości zmieniany 4 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Spider4



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:19, 10 Lut 2007    Temat postu:

Nazwa: Dalika - Straznik Nory
Rodzaj: Pomniejsze Ochydztwo - strażnik
Opis: Uzbrojony w amatorsko zrobioną włócznię strażnik nory sam w sobie nie jest groźny, jednak napadniety wrzeszczy alarmując wszystkich mieszkańców nor.
Opis rasy(tylko dla grafików): Dalika to małe (do 80 cm) stworki zwane omyłkowo demonami lub ochydztwem. Dzieje się tak głownie ze względu na ich paskudny wygląd. Twarz ludzka, chociaż wygląda jak mocno obita wyposażona w uszy kota i kły dzika. Posiadaja owłosienie jedynie na rękach. Czesto zaplątuje sie w nie jakieś resztki zdechłych ryb którymi się żywią co sprawia, ze odór wokół nich jest nie do zniesienia.
Tekst pod opisem: Wróg! Wróg! Ratunku...
Życie: 40
Obrazenia: 1k6
Zalety: Gdy zostaje zaatakowany istnieje szansa (1-2 na kości k6), że przybędą mu na pomoc jeden strażnicy Nor*
Wady: obrażenia obuchowe +50%


EDIT: rzeczy podkreślone są danymi na kartę
*Przez przybycie rozumie się zwiększenie obrażeń na czas jednej walki do 2k6, lub jak kto woli: dodatkowy rzut kością


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:25, 10 Lut 2007    Temat postu:

Rydwan Bojowy
Rydwan to ciekawe połączenie znaczej swodobdy działania oraz stosunkowo dużej siły. Stojacy w rydwanie oszczepnik rzuca w przeciwnika oszczepami na krótkie odległosći.

Lekka jazda
Cięzkozbrojna jazda to poważny krok od zwiadu i rydwanów. Okuci w stal żołnieże dzięki długim pikom moga wyrządzić wrogowi znaczne straty.

Pimus-Centurion

Primus Centurion jest wykonawcą rozkazów cesarza i nominalnym przywódcą legionu. Odziany w metalowy napierśnik i czerwony płaszcz jest wyśmienitym wojownikiem, który przeżył neijedną potyczkę i wyszedł z niej cało.

Pretorianin
Specjalnie szkolony legionista staje sie pretorianinem, czyli żołniezem chroniącym imperialne miasta oraz samego cesarza. Swoimi umijętnościami przewyższa niejednego centuriona.

Imperialna Jazda Ciężkozbrojna
Najsilniejsze imperialne rumaki są ubierane w stalowe ochraniacze. Dzięki temu ciężkozbrojna jazda jest w stanie wytrzymać wiecej a jej szarża odnosi miażdżące (nie tylkow przenośni) zwycięstwo.

Elitarny Wilczy Jeździec
Elitarny Wilczy Jeździec jest doświadczonym w boju wojownikiem, który doskonale opanował trudną sztukę jeździectwa na wilkach.

Goblin Grenadier
Odkąd gobliny poznały metodę uzyskiwania prochu - wciąż rozszerzają zasób jego zastosowań. Furore wsród nich robią puszki wypełnione małymi metalowymi kuleczkami i prochem, czyli tak zwane - granaty.

Mechaniczny Gwardzista
Sprytne gobliny stworzyły na swój wzór mechanicznego gwardzistę uzbrojonego w dwie halabadry, który broni co ważniejszych przedstawicieli ich gatunku.

Mechaniczny Obrońca
Ulepszona wersja mechanicznego gwardzisty - obrońca, ma dwie pary rak, które działają niezaleznie od siebie. Ich zadaniem jest ochrona najwazniejszych w goblińskim kraju goblinów - władców.

Podżynacz
Cichy zabójca. Goblinscy Podzynacze potrafią zakraśc się do czyjejś sypialni i wykonać swoje zadanie z taka łatwoscią że wynajmowani sa nie tylko przez własnych władców - ale rózniez przez innych monarchów

Kapłanka Lloth.
Drowka, która poświęciła swój żywot służbie bogini.

Czarnoksieżnik
Zasób jego czarów budzi podziw wśród wszystkich magów świata.

Mistrz Gladiatorów
Najpotezniejszy gladiator staje się mistzrem areny i otrzymuje dodatkowe przywileje.

Arcykapłanka Lloth
Najwyższa kapłanka Lloth dysponuje potężnymi zaklęciami dzięki mocom swej bogini.

Władca Nocy
Władca Nocy jest zabójcą, którego ostzre dosięgnie każdego, kogo zechce. W swoim fachu nie ma sobie równych.

Demon Zarazy


Potężna bestia, porzerająca wrogów w całości lub rozszarpujaca ich swoimi zatrutypi pazurami.

Suukub
Demon potrafiący wejśc do umysłu przeciwnika i zmusić go do zabicia sie.

Demonolog
Mag, zatracony w studiach zachowań demonów staje po ich stronie kiedy te są w niebezpieczeństwie.

Siewca Rozpaczy
Olbrzymi demon, walczacy podwójnym mieczem potrafi zabic wielu wrogów na raz.

Władca demonów
Najpotęzniejszy ze wsyzstkich demonów zabija samym spojżeniem.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Spider4



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:43, 11 Lut 2007    Temat postu:

Nazwa: Wielka Góra Mięsa
Rodzaj: Nieumarły
Opis: Z niewiadomych przyczym na polach walki lub w miejscach rzezi czasami powstają Wielkie Góry Mięsa, są to połączone ze sobą ożywione zwłoki poległych.
Życie: 60
Obrazenia: obuchowe (2k6)
Odporność: cięte, kłute
Wrażliwość: ogień, święte
Zaleta: Kolos - podczas walki do zadanych przez stwora obrażeń dodawane są dwa dodatkowe


Nazwa: Katapulta
Rodzaj: Katapulta
Opis: Wielka machina wojenna zasypująca wroga gradem skał
Życie: 50
Obrazenia: obuchowe (2k6)
Odporność: cięte, kłute
Wrażliwość: ogień, obuchowe
Zaleta: ostrzał - niweluje kontratak, istnieje możliwość (1-3 na k6), trafienia bohatera przeciwnika


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Asghan



Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:38, 11 Lut 2007    Temat postu:

Wilkołak
Jest to z pozoru normalny, niczym nie wyróżniający się człowiek. Jednak podczas pełni księżyca zmienia się w potworną krzyżówkę człowieka i wilka. Pod postacią bestii pokryty jest na całym ciele wilczym futrem, ma wilcze pazury i pysk. Po transformacji staje się prawie dwukrotnie wyższy i silniejszy.
Punkty życia: 80
Obrażenia: kłute
Bonusy: Odporność na - sieczne, obuchowe, kłute.
Wady: Wrażliwość na - świete, ogień.

Ogr
Około trzy metry wzrostu, wielki, ale głupi i niezręczny humanoid. Niemniej uderzenia maczug ogrów rozbiły już wiele zakutych łbów podróżników, którzy zlekceważyli tego stwora.
Punkty życia: 80
Obrażenia: obuchowe
Bonusy: Odporność na - obuchowe, kłute.
Wady: ---

Harpia
Pół człowiek, pół ptak - harpie to wredne, zepsute istoty (zazwyczaj spotyka się okazy płci żeńskiej). Mało inteligentne, ale potrafiące wykorzystać swoją umiejetność latania - do ataku.
Punkty życia: 50
Obrażenia: kłute
Bonusy: Kontratak
Wady: Wrażliwość na - ogień.

Harpia
Pół człowiek, pół ptak - harpie to wredne, zepsute istoty (zazwyczaj spotyka się okazy płci żeńskiej). Mało inteligentne, ale potrafiące wykorzystać swoją umiejetność latania - do ataku.
Punkty życia: 50
Obrażenia: kłute
Bonusy: Kontratak
Wady: Wrażliwość na - ogień.

Demon Czerni
Mały, czarnoskóry demon, wzrostu niziołka, budową przypominający małpę. Do walki używa długich, zwieńczonych ostrymi pazurami łap, a także pazurzastych stóp. Dzieki nim może się też wspinać po niemal każdej powierzchni.
Punkty życia: 60
Obrażenia: kłute
Bonusy: Kontratak ; Odporność na - ogień, ziemia.
Wady: Wrażliwość na - święte, woda.

Ferlunther Demon Ognia
Posiada wzrost przeciętnego humanoida, budowa również humanoidalna, może nieco, wychudzona, ze szczątkowymi skrzydłami. Czarna skóra, wydłużona głowa. Zawsze chodzi otoczony płomieniem - to jego główna broń. Otaczający go płaszcz ognia obejmuje każdego, kto spróbuje go zaatakować. Ogień też zwiększa obrażenia zadawane przez jego pazury i kły.
Punkty życia: 90
Obrażenia: ogień
Bonusy: Odporność na - ogień, trucizna, kłute.
Wady: Wrażliwość na - święte, woda, powietrze.


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Wto 15:02, 13 Lut 2007    Temat postu:

Manswet, obrońca rasy ludzkiej
Rodzaj:Nadczłowiek
Opis:W młodości porwany od rodziców trafił do siedziby druidów, gdzie po neiludzkim treningu i pojeniu tajemnymi eliksirami znienił się w istną miszynę do zabijania.
unkty życia: 60
Obrażenia: sieczne
Bonusy: Gdy walczy z nieumarł, demon zadaje podwójne obrażenia.
Dzięki drudzkimi eliksirą może sie leczyć (6 na k6)
Wady: Z powodu długiego odseparowania od ludzi obniża atak sprymierzeńców o 1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Śro 21:59, 14 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Wodzu
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:05, 13 Lut 2007    Temat postu:

Dundan, musze Ci powiedziec ze podoba mi sie ten pomysl.. zobaczymy co powiedza na to chlopacy z BC Team, ale napewno bedziemy musieli jakos przerobic te postac.. tj. wada jest zbyt duza.. wtedy sprzymierzency praktycznie wcale by nie atakowali..;| no i bedzie musial miec mniej zycia.. zobacz jak ja poprawilem postacie..

BC Team zmieni troche zasady walki, wiec trzeba bedzie sie do nich przystosowac..
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Wto 15:32, 13 Lut 2007    Temat postu:

Z tak dużą ilością hp to może być bohater woj.
Trzeba mu tylko zmienić wady/zalety. Np. oddaje za każdym razem i nie ma "tapeda" na nim. Ta kara jest za duża... 2 obrażeń to dużo tak naprawde, choć jeszcze nie wiemy jak będzie przebuegać walka. Myśle że BC Team (ja, Uther i Spider4) uchylimy wam rąbka tejemnicy o podstawach (bohaterach, mięsie, skillach) Myślę że będzie to potem, jak wszyscy dosiądziemy do kompów i to rozważymy, jak to ma być napisane po polsku (poprawnie) Very Happy
Także czekajcie cierpliwie na tajemnice, która się odsłoni Razz
Jak dowiecie się jakie będą typy postaci to myślę że zmienią się także opisy. To da wam większe horyzonty...


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Wto 15:59, 13 Lut 2007    Temat postu:

teraz lepiej??

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Spider4



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:09, 13 Lut 2007    Temat postu:

Mi pomysł też się podoba ale czarno to widze Razz
Powody:
-Kaer Morhen - siedziba wiedźminów prosto z sagi A. Sapkowskiego
-Wiedzmin - postać z sagi A. Sapkowskiego

Mimo, że bardzo lubie wiedźmina (nawet w moim autorskim RPG nad którym pracuję specjalnie zrobiłem dość podobna rasę (wygląd oczywiście inny ale np. zasada walczenia tylko z potworami), to pzrenoszenie żywcem miejsc i nazw jest chyba nie na miejscu bo na tej samej zasadzie moglibyśmy dać Harrego Pottera. W skrócie: poprostu to chyba nie jest ten świat co trzeba, ale po zmianie nazw (mogą nawet brzmieć podobnie) to czemu nie?


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Wto 16:34, 13 Lut 2007    Temat postu:

zgadzam się z Spiderem, imie nie pasuje tutaj (można je oczywiście zmienic) klasa też nie, są 4 :woj, mag, złodziej i kupiec. Napisałem ich opisy w forum tylko dla BC Team, jeśli się przyjmą to zobaczycie je, a narazie zostawcie tematy "poziom 0", "poziom 1" bo tego nie bedzie, to pewne...

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Śro 22:01, 14 Lut 2007    Temat postu:

a może teraz???

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Śro 22:03, 14 Lut 2007    Temat postu:

no, imię mi się podoba Razz

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Spider4



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:43, 14 Lut 2007    Temat postu:

Dundan, u mnie masz piątkę z zachowania już Wink
Znaczy podoba mi się teraz Smile


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.