Obecny czas to Śro 16:12, 27 Lis 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona GłównaForum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Projekty Postaci
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wodzu
Administrator


Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:03, 09 Lut 2007    Temat postu: Projekty Postaci

postacie z tego poziomu nie powinny posiadać zadnych bonusów ani specjalnych umiejętności. Są raczej jako wypełnienie. Prosze pisać propozycje nazw i opisów.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wodzu dnia Pią 7:33, 16 Lut 2007, w całości zmieniany 7 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:48, 09 Lut 2007    Temat postu:

Truposz
Zombie. Ozywione ciało będące posiadajace szczatkową inteligencję, bezwzglednie posłuszne temu, kto je powołał.
Punkty życia: 60
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Bonusy:Jak zabije jednostke zmienia ją w truposza. Musi to by jednostka wczęsniej bedąca zywa. Truposz musi ja zabic.
Wrażliwy: Ataki świete

Szkielet-Łucznik
Kości humanoida odziane szczątkami skórzanej zbroi, uzbrojone w długi łuk. Dzięki magii rozumie wydawane mu polecenia lepiej niż truposz.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: kłute
Bonusy: zadaje obrażenia z dystansu(1-2) aktywnie walczacemu przeciwnikowi
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki święte
Odporności: Ataki kłute i sieczne (obrażenia dzielone na pół)

Szkielet-Wojownik

Animowane kosci humanoida dzierżące w dłoniach miecz, topór lub inną broń reczną. Potężne czary umożliwiają mu kontakt z żyjacym światem.
Punkty życia: 55
Obrażenia: sieczne
Bonusy: brak
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki świete
Odporności: Ataki kłute i sieczne

Kościany Jeździec
Czasami Nekromantom udaje się przywołać zwłoki lub szkielet konia, dzięki czemu Szkielety-Wojownicy mogą stać się Jeźdźcami.
Punkty życia: 60
Obrażenia: sieczne
Bonusy:Szarża: Pierwszy ataka zadaje podwójne obrażenia
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki świete
Odporności: Ataki kłute i sieczne

Szkielet Topornik
Łuk jest skuteczną bronią przeciwko piechocie. Kiedy jednak do akcji wkracza kawaleria, szkielety zaopatrują się w miotane topory, które dosłownie zwalają z nóg.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: kłute
Bonusy: zadaje obrażenia z dystansu(1-3) aktywnie walczacemu przeciwnikowi
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki świete
Odporności: Ataki kłute i sieczne


Większy Truposz
Ożywione zwłoki istoty przewyższajacej rozmairami zwykłego humanoida. Ta istota jest znacznie silniejsza od swego mniejszego odpowiednika.
Punkty życia: 70
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Bonusy:Jak zabije jednostke zmienia ją w truposza
Wrażliwy: Ataki świete

Pokutnik
Chłop, który zapragnął wkupić się w łaski patronującego mu bóstwa udaje się do miejsc świetych czesto przyłączając sie przy tym do wielkich karawan. Jeśli na trasie pielgrzymki zaczają się zbóje i rabusie - pokutnicy mają obowiązek walczyć w obronie słabszych.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Bonusy: Moc boska mozę spowodowac zadanie podówjnych obrażeń. (6 na k6 poczym nstępny rzut jest na obrażenia)


Akolita
Człowiek czujący powołanie do posługi kapłańskiej najpierw odbywa długi okres próbny, pełen wyrzeczeń oraz cierpienia. Z czasem Akolici ucza się jak używać darów zsyłanych im przez patronujace bóstwo i wykorzystują je do ochrony słabszych.
Punkty życia: 40
Rodzaj obrażeń: święte
Bonusy: Leczenie przy wyrzuceniu 6 na kosci leczy 1 punkt zycia wybranej jednostce
Wrażliwości: Ataki kłute

Łowca Czarownic
Kiedy w okolicy pojawi się wiedźma lub diaboł, wiesniacy wzywają pomocy u specjalizujacych się w walce z tego typu przeciwnikami Łowców Czarownic.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: Atakując demony lub czarownice, moze przywołac inkwizytora. (na pocżatku walki k6 1 przyzywa inkwizytora)
Wrażliwości: Ataki obuchowe
Odpornosci: Obrażenia od ognia oraz odporny na czary umysłu

Rycerz Pokutny
Pokutnik czujący wyjątkowe powołanie wstępuje do zakonu, gdzie uczony jest sztuki fechtunku. Staje się Rycerzem pokutnym, obroncą wiary i wzorem do nasladowania dla innych pokutników.
Punkty życia: 70
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: brak
Wrażliwości: Ataki obuchowe
Odpornosci: Obrażenia kłute

Kapłan
Akolota, który wytrzymał wszystkie próby i dalej pragnie służyć swemu bóstwu zostaje kanonizowany na kapłana. Jako kapłan nadal ma obowiązek chronić słąbszych - zyskuje natomiast większą moc.
Punkty życia: 45
Rodzaj obrażeń: święte
Bonusy: Leczenie przy wyrzuceniu 6 na kosci leczy 2 punkt zycia wybranej jednostce
Wrażliwości: Ataki kłute

Inkwizytor
Inkwizytor to doświadczony Łowca Czarownic. Dzięki zasługom w walce z nieczystymi mocami otrzymuje od boga specjalne moce.
Punkty życia: 60
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: Atakując demony lub czarownicezadaje podwójne obrażenia
Wrażliwości: Ataki obuchowe
Odpornosci: Obrażenia od ognia oraz odporny na czary umysłu

Legionista
Na sobie nosi wzmacnianą metalowymi płytami zbroję skórzaną. W prawej dłoni trzyma długa włócznię, w lewej ciezka tarczę, za pasem ma krótki miecz. Legionista jest nieodzyownym symbolem Imperium, jego trzonem. Z czasem legionisci moga osiągnac wyższą rangę.

Łucznik
Ci, którzy wykazują niezwykły talent do władania brońmi stzreleckimi zostają mianowani łucznikami. Dzieki krótkim łukom zadaja śmiertelne ciosy peichocie przeciwnika.

Aquilifer
Aquilifer, czyli chorązy trzyma w dłoniach znak każdego legionu. W razie niebezpieczeństwa może użyć długiego miecza, jak również miotanej włoczni zawieszonej na plecach.

Zwiadowca
Zwiadowcy poruszaja się przed kolumnami. Ich zadaniem jest jak najszybsze wykrycie wroga i zawiadomienie o tym dowództwie. Dlatego zostli oni wyposarzeniw najszybsze rumaki.

Kusznik
Kusznik ze względu na to, ze musi strzelać z mniejszej odległosci niz łucznik otrzymał lepszą zbroję.

Centurion
Centurion jest odpowiedzialny za podlegających mu żołnieży. Jako oficer otrzymał lepsza zbroję oraz długi, zdobiony miecz i lżejszą tarczę.

Gobliński Gwardzista
Goblin uzbrojony w długą pikę. Na sobie nosi lekką skórzaną zbroję.

Goblin z lekką kuszą
Szybkostrzelna lekka kusza to postrach okolicznych wiosek i miast.

Elitarny Gwardzista
Gwardzista, który przeżył więcej potyczek niż ma palców dłoni zostaje elitą. Dostaje także lepsze uzbrojenie - dłuższą pikę.

Wilczy Jeździec
Esencja goblińskości - Wilczy Jeździec budzi szacunek nawet wśród wyższych rangą od neigo.

Goblin z ciężką kuszą
Cieżka kusza zadaje znacznie większe rany niż jej lekki odpowiednik.

Przywódca Gwardzistów
Kiedy elitarny Gwardzista nie ma sobie równych na polu walki zostaje Przywódca okolicznej straży.

Straż Nocy
Wojownik Drowów, służący pajęczej bogini Lloth.

Gladiator
Schwytany na powierzchni wojownik, zmuszony do posłuszeństwa wobec pajęczej bogini.

Łowca Cieni
Łucznik, który z niebywałą precyzją szyje we wroga swoimi zatrutymi strzałami.

Szarża Nocy
Wojownicy, którzy zasłynęli na polu walki otrzymują nową rangę oraz konia i znani sa odtąd jako jeźdźcy Lloth - Szarża Nocy.

Zabójca Cieni
Gdzie łuk nie jest wstanie się przebić, tam wkraczaja kusznicy.

Gwardia Nocy
Konni wojownicy, zaskarbiając sobie przycylnosć Lloth stają się Gwardią nocy - i otrzymuja łąske, która pozwala im na przemieszczanie sie pieszo szybciej niż za pomoca rumaków.

Pomiot
Najmarniejszy z demonów. Wygladem przypominajacy małą rogata małpę.

Czart
Humanoidalny potwór plujący ogniem.

Bies
Cień, który rozrywa wrogów na strzępy.

Diabeł
Za pomocą piekielnej magii wysysa dusze wojowników, którzy staneli mu na drodze.

Bies Czelusci
Cień, wkradajacy się w ciała wojowników i wyżerający je od środka.

Potępiony
Wojownik opętany przez demona zyskuje nadludzka siłę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Uthar dnia Sob 16:30, 10 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:21, 11 Lut 2007    Temat postu:

Truposz
Zombie. Ozywione ciało będące posiadajace szczatkową inteligencję, bezwzglednie posłuszne temu, kto je powołał.
Punkty życia: 60
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Bonusy:Jak zabije jednostke zmienia ją w truposza. Musi to by jednostka wczęsniej bedąca zywa. Truposz musi ja zabic.
Wrażliwy: Ataki świete


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:21, 11 Lut 2007    Temat postu:

Szkielet-Łucznik
Kości humanoida odziane szczątkami skórzanej zbroi, uzbrojone w długi łuk. Dzięki magii rozumie wydawane mu polecenia lepiej niż truposz.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: kłute
Bonusy: zadaje obrażenia z dystansu(1-2) aktywnie walczacemu przeciwnikowi
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki święte
Odporności: Ataki kłute i sieczne (obrażenia dzielone na pół)


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:22, 11 Lut 2007    Temat postu:

Szkielet-Wojownik

Animowane kosci humanoida dzierżące w dłoniach miecz, topór lub inną broń reczną. Potężne czary umożliwiają mu kontakt z żyjacym światem.
Punkty życia: 55
Obrażenia: sieczne
Bonusy: brak
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki świete
Odporności: Ataki kłute i sieczne


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:22, 11 Lut 2007    Temat postu:

Kościany Jeździec
Czasami Nekromantom udaje się przywołać zwłoki lub szkielet konia, dzięki czemu Szkielety-Wojownicy mogą stać się Jeźdźcami.
Punkty życia: 60
Obrażenia: sieczne
Bonusy:Szarża: Pierwszy ataka zadaje podwójne obrażenia
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki świete
Odporności: Ataki kłute i sieczne


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:23, 11 Lut 2007    Temat postu:

Szkielet Topornik
Łuk jest skuteczną bronią przeciwko piechocie. Kiedy jednak do akcji wkracza kawaleria, szkielety zaopatrują się w miotane topory, które dosłownie zwalają z nóg.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: kłute
Bonusy: zadaje obrażenia z dystansu(1-3) aktywnie walczacemu przeciwnikowi
Wrażliwości: Wrażliwy na ciosy obuchowe i ataki świete
Odporności: Ataki kłute i sieczne


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:23, 11 Lut 2007    Temat postu:

Większy Truposz
Ożywione zwłoki istoty przewyższajacej rozmairami zwykłego humanoida. Ta istota jest znacznie silniejsza od swego mniejszego odpowiednika.
Punkty życia: 70
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Bonusy:Jak zabije jednostke zmienia ją w truposza
Wrażliwy: Ataki świete


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:23, 11 Lut 2007    Temat postu:

Pokutnik
Chłop, który zapragnął wkupić się w łaski patronującego mu bóstwa udaje się do miejsc świetych czesto przyłączając sie przy tym do wielkich karawan. Jeśli na trasie pielgrzymki zaczają się zbóje i rabusie - pokutnicy mają obowiązek walczyć w obronie słabszych.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Bonusy: Moc boska mozę spowodowac zadanie podówjnych obrażeń. (6 na k6 poczym nstępny rzut jest na obrażenia)


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:24, 11 Lut 2007    Temat postu:

Akolita
Człowiek czujący powołanie do posługi kapłańskiej najpierw odbywa długi okres próbny, pełen wyrzeczeń oraz cierpienia. Z czasem Akolici ucza się jak używać darów zsyłanych im przez patronujace bóstwo i wykorzystują je do ochrony słabszych.
Punkty życia: 40
Rodzaj obrażeń: święte
Bonusy: Leczenie przy wyrzuceniu 6 na kosci leczy 1 punkt zycia wybranej jednostce
Wrażliwości: Ataki kłute


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:24, 11 Lut 2007    Temat postu:

Łowca Czarownic
Kiedy w okolicy pojawi się wiedźma lub diaboł, wiesniacy wzywają pomocy u specjalizujacych się w walce z tego typu przeciwnikami Łowców Czarownic.
Punkty życia: 50
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: Atakując demony lub czarownice, moze przywołac inkwizytora. (na pocżatku walki k6 1 przyzywa inkwizytora)
Wrażliwości: Ataki obuchowe
Odpornosci: Obrażenia od ognia oraz odporny na czary umysłu


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:24, 11 Lut 2007    Temat postu:

Rycerz Pokutny
Pokutnik czujący wyjątkowe powołanie wstępuje do zakonu, gdzie uczony jest sztuki fechtunku. Staje się Rycerzem pokutnym, obroncą wiary i wzorem do nasladowania dla innych pokutników.
Punkty życia: 70
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: brak
Wrażliwości: Ataki obuchowe
Odpornosci: Obrażenia kłute


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:25, 11 Lut 2007    Temat postu:

Kapłan
Akolota, który wytrzymał wszystkie próby i dalej pragnie służyć swemu bóstwu zostaje kanonizowany na kapłana. Jako kapłan nadal ma obowiązek chronić słąbszych - zyskuje natomiast większą moc.
Punkty życia: 45
Rodzaj obrażeń: święte
Bonusy: Leczenie przy wyrzuceniu 6 na kosci leczy 2 punkt zycia wybranej jednostce
Wrażliwości: Ataki kłute


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:25, 11 Lut 2007    Temat postu:

Inkwizytor
Inkwizytor to doświadczony Łowca Czarownic. Dzięki zasługom w walce z nieczystymi mocami otrzymuje od boga specjalne moce.
Punkty życia: 60
Rodzaj obrażeń: sieczne
Bonusy: Atakując demony lub czarownicezadaje podwójne obrażenia
Wrażliwości: Ataki obuchowe
Odpornosci: Obrażenia od ognia oraz odporny na czary umysłu


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Spider4



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:33, 11 Lut 2007    Temat postu:

Nazwa: Legionista
Opis: Legionista jest zazwyczaj zwykłym chłopem wcielonym "ochotniczo" do armii pana. Z niewiadomych powodów dowódżtwo pieszczotliwie zwie ich "mięsem armatnim"
Punkty życia: 40
Rodzaj obrażeń: sieczne, kłute
Bonusy: Atak grupowy - podczas ataku dwóch legionistów na ten sam cel zadają dodatkowe obrażenia (1k6)
Wrażliwości: ogień, woda, obuchowe
Odpornosci: cięte
Obrażenia: standard 2k6

Nazwa: Czarny Człowiek
Opis: Daleko w mrocznych lasach wschodu żyją jeszcze prymitywne plemiona do których nie dotarła cywilizacja. Czasami sprzedają oni swych wojowników za garść paciorków lub broń.
Punkty życia: 55
Rodzaj obrażeń: obuchowe (maczuga)
Bonusy: brak
Wrażliwości: cięte, kłute
Odporności: brak
Obrazenia: 2k6


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.