Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 16:53, 19 Lut 2007 Temat postu: Zakon Gwiazdy (Gildia) |
|
|
Geneza Zakonu by Yakanos
Na początku była magia i z magii było wszystko.
Nic się nie działo bez niej i z nią się wszystko działo.
Było pięciu wielkich magów. Mistrtzów w tej dziedzinie, gdy magia była jeszcze młoda. Ich moc kończyła się na kontrolowaniu całej natury. Rozkazywali wodzie, wiatrowi, drzewom, ziemi, zwięrzętom i wszystkim co ich otoczało. Ludzie ich uwielbiali. Jednakże im kto ma więcej tym więcej chce.
Wielkiej piątce brakowało czegoś - brakowało im mocy. Udawali szczęśliwych, lecz wiedzieli że nie mogli nic zrobić sami.
Nie chcieli się już więcej ograniczać, chcieli stworzyć coś z niczego, z samej egzystencji magii. Zaczeli unikać natury, unikać chęci użycia jej. Gromadzili się w miejscach w których natura ich nie mogła dosięgnąć.
Na pobliskim cmentarzu wybudowali wieże w której uczyli się korzystać z magii bez ingerencji w nature. Na samym szczycie wieży spotykali się każdego piątku mówiąc innym czego się nauczyli i co już potrafią stworzyć sami.
Pewnego piątsku postanowili stworzyć coś razem. Staneli na szczycie wieży poczeli przywoływać demony łącząc swą moc. Wszyscy razem ubrani w czarne płaszcze pod przewodnictwem najstarszego ustawieni w równych odległościach od siebie zaczeli inkantacje. Ich głosy z początku brzmiały normalnie lecz potem zaczeły nabierać mocy, były coraz silniejsze, nawet ludzie w mieście odległym o pare kilometrów słyszeli demoniczne odgłosy z cmentarza. Nagle wszystko ucichło a wszystkich magów porozrzucało po ścianach. Magowie ujrzeli wielkiego demona z rogami po środku. Miał 3 metry wysokości, a jego ciało wyglądało jakby cały czas płoneło.
- Dziękuje wam zacni mocarze - powiedział Demon - jestem Skubuyc
- Czym ty jesteś? - spytał jeden z magów
- Demonem, którego przyzwaliście z zapomnienia, jestem na wasze rozkazy.
- A chociaż coś umiesz? - spytał najstarszy mag.
Potwór podniósł ręce w góre, a z grobów ich otaczających wyszły dawno zapomniane szczątki ludzi. Wszystkie ruszyły w strone wieży.
- POKŁON MAGOM! - krzyknął demon
Wszystkie kościotrupy w jednym momencie trzymając jedną ręke na piersi zaczeły się kłaniać najstarszemu.
- To jest bracia, nowy początek.
* * *
Zaczeli od doszczętnego zniszczenia pobliskiego miasta. W mieście znaleźli dość złota by wynająć zabójców, wojowników i kupców do czarnej roboty. Mając tyle pieniędzy nie przestali przyzywać demonów. Liczba demonów rosła wraz z upadającymi miastami. A na szczycie wieży zaczynał powoli pojawiać się znak, który powstał od przepływu energi magicznej między czarodziejami.
Gdy zobaczyli ten znak uznali że to będzie ich znak - gwiazda. Nazwali siebie nekromantami, a stowarzyszenie ich i ich najmników Zakonem Gwiazdy. Byli strasznie silni, podbili już prawie cały świat, gdy ich ziemski żywot zakończył się. Paladynowie i inni wyplemili zło z ich dawnych terenów, a na świat wrócił dawny ład.
Lecz nekromanci pozostali, stoją w ukryciu i czekają...
Tutaj zamieszczajcie pomysły na mięso, atrybuty, skille itp. do właśnie tego zakonu (taki ciemny jak ktoś nie załapał)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:51, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
ładna geneza
Truposz ++
Zombie. Ozywione ciało będące posiadajace szczatkową inteligencję, bezwzglednie posłuszne temu, kto je powołał.
hp:15
Atak: 2+k6
Pancerz: 3
bonus:
Trucizna
Wada: brak
koszt:3 złoto
Szkielet-Łucznik ++
Kości humanoida odziane szczątkami skórzanej zbroi, uzbrojone w długi łuk. Dzięki magii rozumie wydawane mu polecenia lepiej niż truposz.
hp:10
Atak: k6
Pancerz: 0
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Wada: brak
koszt: 3 mana
Szkielet-Wojownik ++
Animowane kosci humanoida dzierżące w dłoniach miecz, topór lub inną broń reczną. Potężne czary umożliwiają mu kontakt z żyjacym światem.
hp:15
Atak:k 6
Pancerz: 1
bonus:
Wada: brak
koszt: 5 mana
Kościany Jeździec ++
Czasami Nekromantom udaje się przywołać zwłoki lub szkielet konia, dzięki czemu Szkielety-Wojownicy mogą stać się Jeźdźcami.
hp:20
Atak: 3+k6
Pancerz: 2
bonus: szarża
Trucizna 1
Wada: brak
koszt: 10 mana
Szkielet Topornik ++
Łuk jest skuteczną bronią przeciwko piechocie. Kiedy jednak do akcji wkracza kawaleria, szkielety zaopatrują się w miotane topory, które dosłownie zwalają z nóg.
hp:15
Atak: k6
Pancerz:0
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Wada: brak
koszt: 7 mana
Większy Truposz ++
Ożywione zwłoki istoty przewyższajacej rozmairami zwykłego humanoida. Ta istota jest znacznie silniejsza od swego mniejszego odpowiednika.
hp:20
Atak: 4+k6
Pancerz: 2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 7 kasa
Bezgłowy jeździec ++
Widmowy obraz upadłego bezgłowego rycerza, który mści się na żyjących, za krzywdy jakie doznał w świecie żywych.
hp:25
Atak: 5+k6
Pancerz: 3
bonus: szarża (pierwszy atak ma dodatkowe k6)
Wada: brak
koszt: kasa 15
Licz ++
Mag, który poświecił swoje człowieczeństwo na rzecz niesmiertelności. Przeważnie samodzielnei zyjący, jednak czasami jest kierowany wyższa siłą.
hp:15
Atak: 3+k6
Pancerz: 2
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Trucizna 1
Wada: brak
koszt: 10 mana
Upadły Paladyn ++
Spaczony święty rycerz, który podczas świętych krucjat na ziemiach nieumarłych zatracił się w świecie mroku i teraz służy hordzie jako Upadły Paladyn.
hp:25
Atak: 2+k6
Pancerz: 3
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 5 mana i 5 złoto
Trupi Golem ++
Olbrzymi twór powstały z przyzwania wielu zmarłych. Ślepo wykona każdy rozkaz, tego, który go przywołał. Składa sie z wielu ciał, wiec jego zdolnosci moga by diametralnei rózne.
hp:40
Atak: 5+2k6
Pancerz: 2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 15 mana i 15 złoto
Wampir ++
Niesmiertelny bezlitosny stwór, czerpiący siłę z picia krwi żywych. Mówi sie, że są to upadłe anioły
hp:30
Atak: 4+k6
Pancerz: 3
bonus:Wyssanie życia: połowę zadanych obrażeń, wampir odzyskuje jak ozycie
Wada: Do życia wymaga krwi wiec musi atakować, co ture
koszt: 10 mana i 10 złoto
Nietoperz ++
Opis: Wielki wyrośnięty przedstawiciel swojego gatunku, jedzący owoce. Żywi sie też krwia gdy owocy nie znajduje.
hp:10
Atak: 1+k3
Pancerz: 0
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 2 kasa
Krwiorzerczy nietoperz ++
Opis:Długie kły ociekajace krwią... Tak idzie rozpoznać krwiożerczego nietoperza. Przekłada krew nad owoce i aktywnie poluje.
HP:15
Atak: 2+k6
Pancerz:2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 5 kasa
Sciana kości ++
Rozliczne kosci szkieletów martwych istot, moga zostac przywołane przez wytrawnego nekromante jako sciana kosci. Ta unosząca sie nad ziemią konstrukcja ma blokowac przeciwników nekromanty.
HP 20
Atak 0+k6
Pancerz 10
bonus: kontratak, zaciekłość
Wada: Nie może atakować. Jest droga.
Koszt 15 mana.
Edit by Spider4
Edits by Yakanos
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Uthar dnia Wto 0:28, 20 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 22:55, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Tu miały być wpisywane karty, ale dobra SPAM ROX!
Jak ktoś już napisał jakąś czarną karte (do Zakonu gwiazdy) to albo niech ją kopiuje tu w nowym poście albo powie mi na gygy która to a ja ją przeniose a Wódz zatwierdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Spider4
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:03, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nazwa: Posłaniec Śmierci+
OPIS: Najemnik walczący w imieniu Zakonu Gwiazdy. Zazwyczaj jest posyłany aby po cichu wyeliminować jakąś niewygodna personę.
Rodzaj: Najemnik Zakonu Gwiazdy
Punkty życia: 10
Rodzaj obrażeń: cięte/kłute (sztylety) [?]
Bonusy: Kamikadze - poświęcajac tą jednostkę możesz zniszczyć jedna jednostkę wroga, której PŻ nie pzrekracza 10
Wrażliwy: Ataki świete
Obrażenia: k6 +1
Obrona: 1
Cena: 3 złota, 1 pyłu
Nazwa: Wielka Góra Mięsa - za twarzowe
Rodzaj: Nieumarły
Opis: Z niewiadomych przyczym na polach walki lub w miejscach rzezi czasami powstają Wielkie Góry Mięsa, są to połączone ze sobą ożywione zwłoki poległych.
Życie: 20
Obrazenia: obuchowe (2k6 +2)
Odporność: cięte, kłute
Wrażliwość: ogień, święte
Zaleta: Kolos - do obrażeń na stwory "mniejsze" (wielkości max człowieka) dodawane są dodatkowe dwa
Obrona: 0
Cena: 10 pyłu
Edit by Yakanos
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spider4 dnia Pon 23:27, 19 Lut 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Pon 23:20, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Nazwa: Czarnoksiężnik +
Opis: pozostał razem z nekromantami po ich rozproszeniu, choć nigdy nie stał się tak mocny jak oni
hp: 10
atak: 3 + 2k6 (w końcu mag)
pancerz: 0
bonus: "Zatruwa wszystkich przeciwników zabierając im 1hp/tura."
wada: ma dwa razy mniejszy atak gdy nie ma pierwszego rzędu
koszt: 10 złota i 5 pyłu
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pon 23:59, 19 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Przeklęty upiór + (ale zmniejszył bym obrażenia od klątwy)+
typ: nieumarły
Opis; zbłąkana dusza niemogąca zaznać spokoju błąka się po tym świecie w sobie tylko znznym celu.
HP: 10
atak: brak
bonus: odbiera sobie połowę życia aby rzucić klątwe (7-10 na 2k6) zadającą obrażenia 5 przez 5 tur; niewrażliwość na broń białą, truciznę
wada: wrażliwość na światło, święte, żywioły
koszt: 3 mana
Akorlita (spore obrażenia jak na tą cenę, i hp też niemałe)+
Typ: Człowiek
Opis: Akorlita jest to osoba znienawidzona przez całą rasę ludzką gdyż sprzymierzył się z Zakonem Gwiazdy
Hp: 25
atak: k3
obrona:0
bonus: brak
wada wrażliwość na święte
koszt 1 kasa
Edit: fakt bląd przy pisaniu
Georgin, Adeptka czarneij magii. ++
Typ: Czarownica
Opis: Z powodu barku urody dziewczyna ta wstąpiła na nauki do starej wiedzmy.
HP: 20
Atak: Wiatr, Woda 2k6
Obrona: 0
Bonus brak
Wada: wrażliwość na święte
3 kasa 2 mana
Ghul (duże hp i obrażenia jak na koszt przywołania, ale ogólnie nieoficjalne tak) Oficjalnie albo edzie to drozsze albo słabsze.(Uthar)+
Typ: nieumarły
opis: wyjądkowe pulgawy rodzaj zombii który żywi się zwłokami. Występuje na cmentarzach i polach bitew.
Hp: 35
Atak: miażdzone 2k6 +1
Obrona 2
Bonus: gdy jednostka jest zabijana ghul leczy się o 1\4 jej HP
Wada: wrażliwość na święte i swiatło
3 mana 1 kasa
Edit by Spider4
Edit by Yakanos
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Wto 23:50, 06 Mar 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Wto 2:06, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Czar. (jaki koszt wywołania? Bo ogólnie dobra)
Poświęcenie: zabija jednostkę azby dodać POŁOWE jej Hp innej.
Edit by Spider4
Edit chba zabicie jednostki to koszt wystarczjący
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Wto 23:51, 06 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Wto 2:08, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
czar (zwiększył bym koszt ale zobaczymy co inni powiedzą. Narazie sie wstrzymuję)
mroczna klątwa: Trafiona jednostka przeciwnika traci co turę 2 HP a gdy umiera zmienia się nieumarłego z połową statystyk pod kontrolą rzucającego zaklęcie
koszt: 15 mana edit
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Śro 17:02, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Wto 15:41, 20 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
podobają mi się te czary Dun, tylko jakbyś mógł to edytuj swoje posty, jest mniej bałaganu wtedy i bardziej przejrzyście...
Nazwa: Demon Śmierci +
Opis: przywołowany przez nekromantów w zamierzchłych czasach przeżył do dziś
HP:25
atak: 3 + k6
obrona: 4
koszt: 10many i 10złota
Bez bonusa i wady
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Śro 11:46, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
czar + (rozumiem, ż ekoszt to poświęcenie akollity tak? No i potem trzeba będzie opracować jak to się losuje )
poświęcenie: pozwala na zagranie losowej karty z decka
ksoszt 1x akorlita
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:49, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Zew Śmierci +
koszt: 15 mana 5 sztuk złota
Wskrzesza jednostke, ktora walczy dlka tego kto użył czar. 9jednostka musi byc z innej gildi).
Dotyk śmierci +
koszt 15 mana
wybrana jednostka otrzymuje 3k6 obrażeń.
Wóz z mięsem/koścmi +
koszt 10 sztuk złota
hp:5
Obrażenia 0!
Pancerz 0
Gdy znajduje sie na placu boju leczy jedna jednostke co ture o 3 hp.
Tchneinie śmierci + (ale dodał bym dopisek, jednostke która ma x życia lub mniej) rzecz umowna (Dop Uthar.)
koszt 20 mana
uśmierca wybrana jednostke przeciwnika.
Poczucie beznadziejnosci +
koszt 5 mana
Jednostka cofa sie do 2 szeregu
Statuetka demona +
koszt 5 złota
zwiększa na jedna ture atak wybranej jednostki o k6
Duchy nekromantów. +
koszt 5 złota
Daje 5 many.
Duchy pradawnych nekromantów. +
koszt 10 złota
Daje 10 many.
Zły duch +
koszt 5 mana 5 sztuk złota
hp:5
Generuje 1 many.
Duch kupca +
koszt 5 mana 5 sztuk złota
hp:5
generuje 1 złota
Cień +
Cienie to duchy martwych zabojcow powołane do życia, przy uzyciu mocy nekromantycznej.
hp:10
Atak: 3+k3
Pancerz: 2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 3 mana i 5 złoto
Piro + (jeżeli jednorazowe)
Piro Piro piro... Czyli ciepło, lub fala cieplna w rękach maga...
koszt: 5 many
Obrażenia 2k3
Okrzyk nieumarłego (dla wojownika) +
Budzi strach wśrod serc wrogów, to nie jest głos jaki chiało by sie słyszec brzmi jak wycie z zaświatów.
koszt 5 zlota 2 mana
Wybrana jednostka ucieka z pola walki do reki przeciwnika.
Avatar Śmierci za mocna
mowi sie, że jest on obliczem samej śmierci stopąjacym po ziemi.
hp:50
Atak:5+2k6
Pancerz: 2
bonus:Strach: Jedostka zatakowana przez niego nie oddaje mu.
Wada: Dziwnie słabo sobie radzi z zaklęciem błogosławieństwa.(błogosławieństwo działa jak obrażenia 20 o mocy 20 pomija pancerz).
koszt: 20 mana i 10 złoto
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Uthar dnia Śro 1:30, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:34, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Milczenie + (chociaż to akurat troche drogie)
koszt 5 mana lub złota
Mag przeciwnika nie może używac czarow przez 1 ture.
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pią 23:33, 23 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
czar + (ale wogóle czy czasowo?)
Rzda: niszczy pancerz przeciwnika
koszt 9 mana
calkiem ( zwiekszyłem koszt), no chba że bohater ma wd-40
czar +
wybuch zwłok: gdy jednostka ginie jej wybuchające zwłoki ranią pobliskie jednostki ognistym atakiem 5
koszt 5 mana
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Śro 17:04, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:27, 25 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Cisza +
przecinik nie moze przez 2 tury rzucac czarow.
koszt 7 mana
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Śro 19:00, 28 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Zapomniany (co to jest 5k? i co jak ktoś będzie miał ich 10-20 itd.? )
Jeden z truposzy który uciekł w zapomnienie spod rządów swego pana licza
Koszt: 3many
Atak: k6 + 0
HP: 8
Pancerz: 2
BOnus: tych kart możesz mieć nieskończoność w talii, im więcej tym Zapomnieni mają więcej ataku (1 bazowy za każdego następnego)
wada: jeśli licz wchodzi do gry (po jakiej kolwiek stronie) Zapomnieni uciekają z pola bitwy (znaczy dead oni są)
Czarne Chmury (czar) - rare (za drogi moim zdaniem)
...a gdy czarne chmury zbiorą się nad tobą ucieknij, przepadnij...
Koszt: 10 many
Przez 1 turę mięso przeciwnika nie bierze udziału w walce (można mieć tylko jedną taką karte)
Edit by Spider4
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Yakanos dnia Pon 18:15, 12 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |