Obecny czas to Sob 22:22, 23 Lis 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona GłównaForum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Zakon Gwiazdy (Gildia)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 16:53, 19 Lut 2007    Temat postu: Zakon Gwiazdy (Gildia)

Geneza Zakonu by Yakanos


Na początku była magia i z magii było wszystko.
Nic się nie działo bez niej i z nią się wszystko działo.

Było pięciu wielkich magów. Mistrtzów w tej dziedzinie, gdy magia była jeszcze młoda. Ich moc kończyła się na kontrolowaniu całej natury. Rozkazywali wodzie, wiatrowi, drzewom, ziemi, zwięrzętom i wszystkim co ich otoczało. Ludzie ich uwielbiali. Jednakże im kto ma więcej tym więcej chce.
Wielkiej piątce brakowało czegoś - brakowało im mocy. Udawali szczęśliwych, lecz wiedzieli że nie mogli nic zrobić sami.
Nie chcieli się już więcej ograniczać, chcieli stworzyć coś z niczego, z samej egzystencji magii. Zaczeli unikać natury, unikać chęci użycia jej. Gromadzili się w miejscach w których natura ich nie mogła dosięgnąć.
Na pobliskim cmentarzu wybudowali wieże w której uczyli się korzystać z magii bez ingerencji w nature. Na samym szczycie wieży spotykali się każdego piątku mówiąc innym czego się nauczyli i co już potrafią stworzyć sami.
Pewnego piątsku postanowili stworzyć coś razem. Staneli na szczycie wieży poczeli przywoływać demony łącząc swą moc. Wszyscy razem ubrani w czarne płaszcze pod przewodnictwem najstarszego ustawieni w równych odległościach od siebie zaczeli inkantacje. Ich głosy z początku brzmiały normalnie lecz potem zaczeły nabierać mocy, były coraz silniejsze, nawet ludzie w mieście odległym o pare kilometrów słyszeli demoniczne odgłosy z cmentarza. Nagle wszystko ucichło a wszystkich magów porozrzucało po ścianach. Magowie ujrzeli wielkiego demona z rogami po środku. Miał 3 metry wysokości, a jego ciało wyglądało jakby cały czas płoneło.
- Dziękuje wam zacni mocarze - powiedział Demon - jestem Skubuyc
- Czym ty jesteś? - spytał jeden z magów
- Demonem, którego przyzwaliście z zapomnienia, jestem na wasze rozkazy.
- A chociaż coś umiesz? - spytał najstarszy mag.
Potwór podniósł ręce w góre, a z grobów ich otaczających wyszły dawno zapomniane szczątki ludzi. Wszystkie ruszyły w strone wieży.
- POKŁON MAGOM! - krzyknął demon
Wszystkie kościotrupy w jednym momencie trzymając jedną ręke na piersi zaczeły się kłaniać najstarszemu.
- To jest bracia, nowy początek.

* * *

Zaczeli od doszczętnego zniszczenia pobliskiego miasta. W mieście znaleźli dość złota by wynająć zabójców, wojowników i kupców do czarnej roboty. Mając tyle pieniędzy nie przestali przyzywać demonów. Liczba demonów rosła wraz z upadającymi miastami. A na szczycie wieży zaczynał powoli pojawiać się znak, który powstał od przepływu energi magicznej między czarodziejami.



Gdy zobaczyli ten znak uznali że to będzie ich znak - gwiazda. Nazwali siebie nekromantami, a stowarzyszenie ich i ich najmników Zakonem Gwiazdy. Byli strasznie silni, podbili już prawie cały świat, gdy ich ziemski żywot zakończył się. Paladynowie i inni wyplemili zło z ich dawnych terenów, a na świat wrócił dawny ład.
Lecz nekromanci pozostali, stoją w ukryciu i czekają...






Tutaj zamieszczajcie pomysły na mięso, atrybuty, skille itp. do właśnie tego zakonu (taki ciemny jak ktoś nie załapał)


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:51, 19 Lut 2007    Temat postu:

ładna geneza


Truposz ++
Zombie. Ozywione ciało będące posiadajace szczatkową inteligencję, bezwzglednie posłuszne temu, kto je powołał.
hp:15
Atak: 2+k6
Pancerz: 3
bonus:
Trucizna
Wada: brak
koszt:3 złoto

Szkielet-Łucznik ++
Kości humanoida odziane szczątkami skórzanej zbroi, uzbrojone w długi łuk. Dzięki magii rozumie wydawane mu polecenia lepiej niż truposz.
hp:10
Atak: k6
Pancerz: 0
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Wada: brak
koszt: 3 mana

Szkielet-Wojownik ++

Animowane kosci humanoida dzierżące w dłoniach miecz, topór lub inną broń reczną. Potężne czary umożliwiają mu kontakt z żyjacym światem.
hp:15
Atak:k 6
Pancerz: 1
bonus:
Wada: brak
koszt: 5 mana

Kościany Jeździec ++
Czasami Nekromantom udaje się przywołać zwłoki lub szkielet konia, dzięki czemu Szkielety-Wojownicy mogą stać się Jeźdźcami.
hp:20
Atak: 3+k6
Pancerz: 2
bonus: szarża
Trucizna 1
Wada: brak
koszt: 10 mana


Szkielet Topornik ++
Łuk jest skuteczną bronią przeciwko piechocie. Kiedy jednak do akcji wkracza kawaleria, szkielety zaopatrują się w miotane topory, które dosłownie zwalają z nóg.
hp:15
Atak: k6
Pancerz:0
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Wada: brak
koszt: 7 mana


Większy Truposz ++
Ożywione zwłoki istoty przewyższajacej rozmairami zwykłego humanoida. Ta istota jest znacznie silniejsza od swego mniejszego odpowiednika.
hp:20
Atak: 4+k6
Pancerz: 2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 7 kasa

Bezgłowy jeździec ++

Widmowy obraz upadłego bezgłowego rycerza, który mści się na żyjących, za krzywdy jakie doznał w świecie żywych.
hp:25
Atak: 5+k6
Pancerz: 3
bonus: szarża (pierwszy atak ma dodatkowe k6)
Wada: brak
koszt: kasa 15

Licz ++
Mag, który poświecił swoje człowieczeństwo na rzecz niesmiertelności. Przeważnie samodzielnei zyjący, jednak czasami jest kierowany wyższa siłą.
hp:15
Atak: 3+k6
Pancerz: 2
bonus: ostrzał- moze zadawać obrażenia na dystans (patrz walka i zasady strzelania)
Trucizna 1
Wada: brak
koszt: 10 mana

Upadły Paladyn ++
Spaczony święty rycerz, który podczas świętych krucjat na ziemiach nieumarłych zatracił się w świecie mroku i teraz służy hordzie jako Upadły Paladyn.
hp:25
Atak: 2+k6
Pancerz: 3
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 5 mana i 5 złoto

Trupi Golem ++
Olbrzymi twór powstały z przyzwania wielu zmarłych. Ślepo wykona każdy rozkaz, tego, który go przywołał. Składa sie z wielu ciał, wiec jego zdolnosci moga by diametralnei rózne.
hp:40
Atak: 5+2k6
Pancerz: 2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 15 mana i 15 złoto

Wampir ++
Niesmiertelny bezlitosny stwór, czerpiący siłę z picia krwi żywych. Mówi sie, że są to upadłe anioły
hp:30
Atak: 4+k6
Pancerz: 3
bonus:Wyssanie życia: połowę zadanych obrażeń, wampir odzyskuje jak ozycie
Wada: Do życia wymaga krwi wiec musi atakować, co ture
koszt: 10 mana i 10 złoto

Nietoperz ++
Opis: Wielki wyrośnięty przedstawiciel swojego gatunku, jedzący owoce. Żywi sie też krwia gdy owocy nie znajduje.
hp:10
Atak: 1+k3
Pancerz: 0
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 2 kasa


Krwiorzerczy nietoperz ++
Opis:Długie kły ociekajace krwią... Tak idzie rozpoznać krwiożerczego nietoperza. Przekłada krew nad owoce i aktywnie poluje.
HP:15
Atak: 2+k6
Pancerz:2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 5 kasa


Sciana kości ++
Rozliczne kosci szkieletów martwych istot, moga zostac przywołane przez wytrawnego nekromante jako sciana kosci. Ta unosząca sie nad ziemią konstrukcja ma blokowac przeciwników nekromanty.
HP 20
Atak 0+k6
Pancerz 10
bonus: kontratak, zaciekłość
Wada: Nie może atakować. Jest droga.
Koszt 15 mana.


Edit by Spider4
Edits by Yakanos


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Uthar dnia Wto 0:28, 20 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 22:55, 19 Lut 2007    Temat postu:

Tu miały być wpisywane karty, ale dobra SPAM ROX!

Jak ktoś już napisał jakąś czarną karte (do Zakonu gwiazdy) to albo niech ją kopiuje tu w nowym poście albo powie mi na gygy która to a ja ją przeniose a Wódz zatwierdzi


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Spider4



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:03, 19 Lut 2007    Temat postu:

Nazwa: Posłaniec Śmierci+
OPIS: Najemnik walczący w imieniu Zakonu Gwiazdy. Zazwyczaj jest posyłany aby po cichu wyeliminować jakąś niewygodna personę.
Rodzaj: Najemnik Zakonu Gwiazdy
Punkty życia: 10
Rodzaj obrażeń: cięte/kłute (sztylety) [?]
Bonusy: Kamikadze - poświęcajac tą jednostkę możesz zniszczyć jedna jednostkę wroga, której PŻ nie pzrekracza 10
Wrażliwy: Ataki świete
Obrażenia: k6 +1
Obrona: 1
Cena: 3 złota, 1 pyłu


Nazwa: Wielka Góra Mięsa - za twarzowe
Rodzaj: Nieumarły
Opis: Z niewiadomych przyczym na polach walki lub w miejscach rzezi czasami powstają Wielkie Góry Mięsa, są to połączone ze sobą ożywione zwłoki poległych.
Życie: 20
Obrazenia: obuchowe (2k6 +2)
Odporność: cięte, kłute
Wrażliwość: ogień, święte
Zaleta: Kolos - do obrażeń na stwory "mniejsze" (wielkości max człowieka) dodawane są dodatkowe dwa
Obrona: 0
Cena: 10 pyłu
Edit by Yakanos


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spider4 dnia Pon 23:27, 19 Lut 2007, w całości zmieniany 3 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Pon 23:20, 19 Lut 2007    Temat postu:

Nazwa: Czarnoksiężnik +
Opis: pozostał razem z nekromantami po ich rozproszeniu, choć nigdy nie stał się tak mocny jak oni
hp: 10
atak: 3 + 2k6 (w końcu mag)
pancerz: 0
bonus: "Zatruwa wszystkich przeciwników zabierając im 1hp/tura."
wada: ma dwa razy mniejszy atak gdy nie ma pierwszego rzędu
koszt: 10 złota i 5 pyłu

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Pon 23:59, 19 Lut 2007    Temat postu:

Przeklęty upiór + (ale zmniejszył bym obrażenia od klątwy)+
typ: nieumarły
Opis; zbłąkana dusza niemogąca zaznać spokoju błąka się po tym świecie w sobie tylko znznym celu.
HP: 10
atak: brak
bonus: odbiera sobie połowę życia aby rzucić klątwe (7-10 na 2k6) zadającą obrażenia 5 przez 5 tur; niewrażliwość na broń białą, truciznę
wada: wrażliwość na światło, święte, żywioły
koszt: 3 mana

Akorlita (spore obrażenia jak na tą cenę, i hp też niemałe)+
Typ: Człowiek
Opis: Akorlita jest to osoba znienawidzona przez całą rasę ludzką gdyż sprzymierzył się z Zakonem Gwiazdy
Hp: 25
atak: k3
obrona:0
bonus: brak
wada wrażliwość na święte
koszt 1 kasa
Edit: fakt bląd przy pisaniu

Georgin, Adeptka czarneij magii. ++
Typ: Czarownica
Opis: Z powodu barku urody dziewczyna ta wstąpiła na nauki do starej wiedzmy.
HP: 20
Atak: Wiatr, Woda 2k6
Obrona: 0
Bonus brak
Wada: wrażliwość na święte
3 kasa 2 mana

Ghul (duże hp i obrażenia jak na koszt przywołania, ale ogólnie nieoficjalne tak) Oficjalnie albo edzie to drozsze albo słabsze.(Uthar)+
Typ: nieumarły
opis: wyjądkowe pulgawy rodzaj zombii który żywi się zwłokami. Występuje na cmentarzach i polach bitew.
Hp: 35
Atak: miażdzone 2k6 +1
Obrona 2
Bonus: gdy jednostka jest zabijana ghul leczy się o 1\4 jej HP
Wada: wrażliwość na święte i swiatło
3 mana 1 kasa

Edit by Spider4
Edit by Yakanos


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Wto 23:50, 06 Mar 2007, w całości zmieniany 3 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Wto 2:06, 20 Lut 2007    Temat postu:

Czar. (jaki koszt wywołania? Bo ogólnie dobra)
Poświęcenie: zabija jednostkę azby dodać POŁOWE jej Hp innej.

Edit by Spider4

Edit chba zabicie jednostki to koszt wystarczjący


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Wto 23:51, 06 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Wto 2:08, 20 Lut 2007    Temat postu:

czar (zwiększył bym koszt ale zobaczymy co inni powiedzą. Narazie sie wstrzymuję)
mroczna klątwa: Trafiona jednostka przeciwnika traci co turę 2 HP a gdy umiera zmienia się nieumarłego z połową statystyk pod kontrolą rzucającego zaklęcie
koszt: 15 mana edit

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Śro 17:02, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Wto 15:41, 20 Lut 2007    Temat postu:

podobają mi się te czary Dun, tylko jakbyś mógł to edytuj swoje posty, jest mniej bałaganu wtedy i bardziej przejrzyście...

Nazwa: Demon Śmierci +
Opis: przywołowany przez nekromantów w zamierzchłych czasach przeżył do dziś
HP:25
atak: 3 + k6
obrona: 4
koszt: 10many i 10złota
Bez bonusa i wady

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Śro 11:46, 21 Lut 2007    Temat postu:

czar + (rozumiem, ż ekoszt to poświęcenie akollity tak? No i potem trzeba będzie opracować jak to się losuje Razz)
poświęcenie: pozwala na zagranie losowej karty z decka
ksoszt 1x akorlita

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:49, 21 Lut 2007    Temat postu:

Zew Śmierci +
koszt: 15 mana 5 sztuk złota
Wskrzesza jednostke, ktora walczy dlka tego kto użył czar. 9jednostka musi byc z innej gildi).

Dotyk śmierci +
koszt 15 mana
wybrana jednostka otrzymuje 3k6 obrażeń.

Wóz z mięsem/koścmi +
koszt 10 sztuk złota
hp:5
Obrażenia 0!
Pancerz 0
Gdy znajduje sie na placu boju leczy jedna jednostke co ture o 3 hp.

Tchneinie śmierci + (ale dodał bym dopisek, jednostke która ma x życia lub mniej) rzecz umowna (Dop Uthar.)
koszt 20 mana
uśmierca wybrana jednostke przeciwnika.

Poczucie beznadziejnosci +
koszt 5 mana
Jednostka cofa sie do 2 szeregu

Statuetka demona +
koszt 5 złota
zwiększa na jedna ture atak wybranej jednostki o k6

Duchy nekromantów. +
koszt 5 złota
Daje 5 many.

Duchy pradawnych nekromantów. +
koszt 10 złota
Daje 10 many.

Zły duch +
koszt 5 mana 5 sztuk złota
hp:5
Generuje 1 many.

Duch kupca +
koszt 5 mana 5 sztuk złota
hp:5
generuje 1 złota

Cień +
Cienie to duchy martwych zabojcow powołane do życia, przy uzyciu mocy nekromantycznej.
hp:10
Atak: 3+k3
Pancerz: 2
bonus: brak
Wada: brak
koszt: 3 mana i 5 złoto

Piro + (jeżeli jednorazowe)
Piro Piro piro... Czyli ciepło, lub fala cieplna w rękach maga...
koszt: 5 many
Obrażenia 2k3

Okrzyk nieumarłego (dla wojownika) +
Budzi strach wśrod serc wrogów, to nie jest głos jaki chiało by sie słyszec brzmi jak wycie z zaświatów.
koszt 5 zlota 2 mana
Wybrana jednostka ucieka z pola walki do reki przeciwnika.

Avatar Śmierci za mocna
mowi sie, że jest on obliczem samej śmierci stopąjacym po ziemi.
hp:50
Atak:5+2k6
Pancerz: 2
bonus:Strach: Jedostka zatakowana przez niego nie oddaje mu.
Wada: Dziwnie słabo sobie radzi z zaklęciem błogosławieństwa.(błogosławieństwo działa jak obrażenia 20 o mocy 20 pomija pancerz).
koszt: 20 mana i 10 złoto

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Uthar dnia Śro 1:30, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:34, 23 Lut 2007    Temat postu:

Milczenie + (chociaż to akurat troche drogie)
koszt 5 mana lub złota
Mag przeciwnika nie może używac czarow przez 1 ture.

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Dundan



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niedaleko Bielska-białej

PostWysłany: Pią 23:33, 23 Lut 2007    Temat postu:

czar + (ale wogóle czy czasowo?)
Rzda: niszczy pancerz przeciwnika
koszt 9 mana
calkiem ( zwiekszyłem koszt), no chba że bohater ma wd-40 Laughing

czar +
wybuch zwłok: gdy jednostka ginie jej wybuchające zwłoki ranią pobliskie jednostki ognistym atakiem 5
koszt 5 mana

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Śro 17:04, 07 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Uthar



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:27, 25 Lut 2007    Temat postu:

Cisza +
przecinik nie moze przez 2 tury rzucac czarow.
koszt 7 mana

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Yakanos



Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...

PostWysłany: Śro 19:00, 28 Lut 2007    Temat postu:

Zapomniany (co to jest 5k? i co jak ktoś będzie miał ich 10-20 itd.? )
Jeden z truposzy który uciekł w zapomnienie spod rządów swego pana licza
Koszt: 3many
Atak: k6 + 0
HP: 8
Pancerz: 2
BOnus: tych kart możesz mieć nieskończoność w talii, im więcej tym Zapomnieni mają więcej ataku (1 bazowy za każdego następnego)
wada: jeśli licz wchodzi do gry (po jakiej kolwiek stronie) Zapomnieni uciekają z pola bitwy (znaczy dead oni są)

Czarne Chmury (czar) - rare (za drogi moim zdaniem)
...a gdy czarne chmury zbiorą się nad tobą ucieknij, przepadnij...
Koszt: 10 many
Przez 1 turę mięso przeciwnika nie bierze udziału w walce (można mieć tylko jedną taką karte)

Edit by Spider4


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yakanos dnia Pon 18:15, 12 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Oficjalne forum gry Blind Crew Strona Główna » Warsztat
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.