Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Wto 16:57, 20 Lut 2007 Temat postu: Zakon Ślepego Boga (Gildia) |
|
|
Geneza Zakonu Ślepegeo Boga By Yakanos
Jeden Bóg - dwa światy.
Jedno zło - jedno zniszczenie.
Gdy w gniewie Boga dwie planety się zderzyły ślepy Bóg uratował wyznawców od śmierci. Pozwolił przetrwać tylko tym, którzy nie szydzili z niego. To im podarował ziemie i lasy nopwej planety. Żywili się tym co upolowali, lub owocami pól uprawnych. Byli samowystarczalni.
Dopóki..., ewolucja na nowej planecie doszła znów do poziomu człowieka. Nowy człowiek zaczął zazdrościć wyznawcom Ślepego Boga. Dlaczego oni mają mieć wszystko? Bo są potomkami jego największych wyznawców? Dlaczegos Bóg bez oczu tak ich kocha? Ludzie mieli te i więcej pytań, które kłębiły się w ich głowach.
Te wszystkie pytania usłyszała Księżycowa Dama - jeden z demonów przyzwanych z zapomnienia przez nekromantów, który im się nie podporządkował. Dama była silniejsza od innych demonów przyzwanych przez Zakon Gwiazdy. Była tak silna że zdumiewała nawet Ślepego Boga. Była mu równa, a to go przerażało. Przeraził się teraz nie tylko jej, ale także mocy nekromantów.
-Pomogę wam - głos Księżycowej Damy rozległ się w głowie każdego nowego człowieka.
Nowi ludzie zaczeli się kręcić wokół szukając źródła głosu, lecz nie mogąc go znaleść.
- Nie ujrzycie mnie - głos znów się rozległ - jestem tylko w waszych głowach. - pomogę wam pokonać Zakon Ślepego Boga... tylko wybudujcie mi ołtarz i czcijcie mnie.
Ludzie zaczeli ślepo wierzyć w pomoc od Księżycowej Damy, która dawała im pokarm i uczyła żyć. Budowali dla niej świątynie i pałace. Wyznaczyli spośród siebie największego kapłana, który miał prowadzić msze na jej cześć.
* * *
To wszystko zdenerwowało Ślepego Boga i jego wyznawców. Jak oni mogą mieć to co my? To my wierzyliśmy w Ślepego gdy oni go przeklinali, myśleli ludzie nie znając prawdy. A Boga denerwowało coś innego. Że stracił swój autorytet, ludzie już go tak nie wielbili, niektórzy nawet zaczeli wielbić Księżycową Dame, nie mógł tego znieść. Jak może tu być nowy Bóg? Przecież ja stworzyłem ten świat. Ja tu rządze.
Ślepy Bóg dał rozkaz swoim wyznawcom by zabili każdego wyznawce Damy, nawet jeśli miałby to być ktoś z rodziny. Tak zaczeły się wielkie bitwy, pośrodku kontynentu w których zgineły miliony ponownie z gniewu Ślepego Boga. Po tym wszystkim Bóg nie mógł sobie darować że wysłał tylu ludzi na śmierć, ale konflikt pomiędzy wyznawcami Ślepego Boga, a Księżycowej Damy jeszcze się nie skończył. Walczą dalej o każdy skrawek wpływów, choć i tak nad prawie wszystkim decyduje Gildia Złotej Kobry, najbogatsza gildia która kupuje wszystkich.
Geneza "Zakonu Księżycowej Damy" i "Gildia Złotej Kobry" w przygotowaniu. Ja to łącze ze sobą więc nikt ma nie pisać bo mi szyk zepsuje:D
Tutaj wpisujcie pomysły na karty do tej gildii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
 |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Śro 11:07, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Rekrut
typ: człowiek
opis: Młody chłopak świeżo przybyły do koszar, w pełni sił życiwoych, lecz nie potrafiący zbyt dobrze walczyć
hp: 60
atak: k6
obrona: 0
bonus: tylko na niego można zagrywać tereningi
wada: brak
terening
trening u wója
bonus + 1 do ataku
koszt: rekrut traci 3 hp
terening
podstawy walki mieczem
bonus + 2 do ataku
koszt rekrut traci 6 hp, 5 kasa
terening
podstawa obrony
bonus + 1 do obrony
koszt rekrut traci 3 hp, 3 kasa
terening
morderczy trening
bonus +3 do ataku + 2 do obrony, odporność na sieczne
koszt rekrut traci 12 hp, 10 kasa
terening
teoria walki
bonus: furia
koszt 5 kasa
terening
jeździectwo
bonus szarża
koszt rekrut traci 2hp, 8 kasa
terening
nieludzki maraton
bonus +2 do ataku, + 2 do obrony, odporność na kłute, miażdzone
koszt rekrut traci 24hp, 15 kasa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Śro 20:48, 21 Lut 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Śro 13:59, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Maroof, kowal z zachodu
Opis: Niebywały trening jaki Maroof przebył podzczas bijatyk w gospodzie pozwolił mu wykożystac swoje nażędzie pracy jako broń.
Typ: człowiek
Hp:45
Atak:Miażdzone 2k6 +1
Obrona 2
Bonus: odporność na ogień
Wady: wrażliwość na trucizna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Śro 20:47, 21 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Yakanos
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z dna doliny mrocznej i ciemnej zapomnianej przez Boga...
|
Wysłany: Śro 15:24, 21 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Kowal ma za dużo hp, a zamiast "szkolenie" pisz skill, albo umiejętność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:50, 22 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Wiara
koszt 5 mana
Głębokie przekonanie zwieksza siłe ataku o jeden na jedna ture.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Pią 23:36, 23 Lut 2007 Temat postu: Hero do straży świątynnej |
|
|
Dundan, Przywódca Straży Świątynnej
Wojownik Zakonu Slepego Boga
Opis: najpotężniejszy wojownik Straży Świątynnej wyposarzony przez Ślepego Boga w doskonały ekwipunek
hp 150
atak 2k6 +3 święte, obuchowe
obrona 4
Skille
święta strzała: 2k6 leczy żywego lub rani nieumarłego
boski młot: oderzenie ogłusza uniemożliwiając jakiekowliek działania jednostce na 2 tury
święta tarcza: blokuje rzucony czar
Bonus zwiększ atak wszystkicz durów i tenów o 1 oraz obronę narów o 2, odporność na śmierć\zło
wada: w pojedynkę nie może używać skilli
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dundan dnia Nie 14:36, 25 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Dundan
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko Bielska-białej
|
Wysłany: Nie 14:22, 25 Lut 2007 Temat postu: Straż Świątynna |
|
|
Straż Świątynna została powołana tuż po ujawnieniu się Księżycowej Damy aby bronić wyznaców Ślepego Boga. W swojich szeregach zawiera Durów - wojowników, Tenów - łuczników, Narów - lekarzy oraz najwyższego kapłana ślepego boga
Orfeusz, dur ter
opis: młody strażnik świątynny upodobał sobie walkę toporem
hp 25
atak 2k6 sieczne
obrona 2
bonus odporność na żywioły
wada strach przed walką jeżeli nie ma przynajmniej 2 innych mięs wyrzuć 5-6 na k6 lub zabij orfeusza
koszt 2kasa
Lutomir, dur-ter
opis nowy wsród straży świątynnej przeszkolony w walce młotem
hp25
atak 2k6 obuchowe
obrona 2
bonus odporność na broń
wada strach przed walką jeżeli nie ma przynajmniej 2 innych mięs wyrzuć 5-6 na k6 lub zabij lutomira
koszt 2 kasa
Albin, dur-ter
opis świerzo przyjęty chłopak wyjądkowo sprawnie władający styletami
hp 25
atak 2k6 kłute
obrona 2
bonus odporność na truciznę
wada strach przed walką jeżeli nie ma przynajmniej 2 innych mięs wyrzuć 5-6 na k6 lub zabij
albina
koszt 2 kasa
Symplicjusz, dur-mor
opis bardziej doświadaczony wojownik walczący mieczem
hp 30
atak 2k6 + 2 sieczne
obrona 4
bonus po każdym ataku przeciwnika poświęc 1 pył aby wykonać kontratak
wada wrażliwość na żywioły
koszt 6 kasa
Tycjan, dur-mor
opis strażnik świątynny który doskonale opanował stukę regeneracji
hp 30
atak 2k6 +2 obuchowe
obrona 4
bonus po każdym ataku przeciwnika poświęć 3 pyłu aby uleczyć zadane przez przeciwnika rany(chyba że są śmiertelne)
wada wrażliwość na tróciznę
koszt 6 kasa
Hadrian, dur-mor
opis wojownik walczący długim mieczem poterfiący trejic każdą jednostkę
hp 30
atak 2k6 +2
obrona 4
bonus atakuje dowolne mięso
wada wrażliwość na broń
koszt 6 kasa
Kolet, dur-kar
opis jeden z najlepszych strażników świątynnych walczący bronią poświąconą przez samego Ślepego Boga
hp 50
atak 2k6 +4 sieczne, święte
obrona 5
bonus Poświęcone ostrze atak na jednostkę z poza gildii Ślepego Boga- podwójny atak bez możliwośći kontrataku, automatyczne przejście do pierwszego rzedu
wada wrażliowść na śmierć\złe czary
koszt 12 ksa
Duszan, dur-kar
opis najsławniejszy z wojowników Ślepego Boga na którego wyjądkowo dobrze działają czary
hp50
atak 2k6+4 siecne
obrona 5
bonus\wada: każdy czar\umiejętność rzucony na duszana ma podwójny skutek, automatyczne przejście do pierwszego rzędu
koszt 12 ksaa
Malkolm, ten-ter
opis chłopak któremu znudziło się życie myśliwego wstąpił do kasty Strażników Świątynnych
łucznik
hp15
atak k6 kłute
obrona 0
bonus precyznjny strzał: trafia w bohatera
wada nie może wykonać kontrataku
koszt 2 kasa
Kwiryn, ten-mor
opis wynalazca który opracował specjany rodzaj kuszy która wysteliwywuje 5 bełtów naraz
łucznik
hp20
atak k3 kłute
obrona 1
bonus podczar ataku trafia w 5 jednostek
wada nie może wykonać kotrataku
koszt 6 kasa
Tyburcjusz, nar-ter
opis lokalny znachor który aby nie skończyć na stryczku wstąlił do Straży Świątynnej
hp15
atak k6 obuchowe
obrana 0
bonus może zrezygnowac z ataku aby uleczyc jednostkę za 2k6
wada nie może wykonać kotrataku, wrażliwość na broń
koszt 4 kasa
Diogenes, nar-mor
opis lekarz który dzięki rozległej wiedzy może wytworzyć duże ileośći lekarstw dla Straży Świątynnej
hp25
atak k3 +1 obuchowe
obrona 1
bonus może zrezygnować z ataku aby uleczyć wszystkich sprzymierzeńców za atak
wada nie może wykonać kotrataku, wrażliwość na broń
koszt 7 kasa
Oksan
opis najwyższy kapłan który wspiera Straż Śwątynną w walcę z wragami wyznaców Ślepego Boga
hp 30
atak k6 obuchowe
obrona 2
bonus może zrezygnować z ataku aby zdjąć klątwe lub uleczyć truciznę
może zrezygnować z ataku i poćwięcic 3 pyłu aby wskrzesić jednostkę
kosat 13 kasa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Uthar
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:39, 01 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Rycerz Zakonny
Rycerz Pokutny staje się Rycerzem Zakonnym, kiedy bóg, któremu służy przebacza mu wszystkie grzechy. Czysty duchowo w lśniącej zbroi z długim mieczem u boku jest symbolem i wzorem Świętego Ludu.
hp 25
atak 2k6
obrona 2
bonus Szarża pierwszy atak ma dodatkowy k6 obrażeń
wada
koszt 7kasa
Arcykapłan
Arcykapłan jest przedstawicielem rady kapłańskiej, posiada nadludzkie moce i potrafi leczyć całe armie.
hp 15
atak k3
obrona 0
bonus Leczenie leczy rezygnujac z ruchu 2 hp wszystkim co 3 tury
koszt 2kasa 2 pył
Patriarcha
Patriarcha jest kapłanem wybranym przez samego boga. Dzięki temu może współobcować z nim i przekazywać jego wolę innym ludziom.
hp 20
atak k6
obrona
bonus Leczy 4 hp wszystkim moze co 2 tury
koszt 4kasa i 4 pył
Święty Mściciel
Święty Msciciel to najmężniejszy ze wszystkich Rycerzy. W pozłacanej zbroi płytowej i z długim dwuręcznym mieczem samym swoim wyglądem budzi równo strach jak i szacunek.
hp 30
atak 2k6+2
obrona 4
bonus Szarża pierwszy atak ma dodatkowy k6 obrażeń, gdy jednostka sojusznicza zostanie zabita ma prawo do dwuch ataków.
wada Nie może być leczony czy wskrzeszany
koszt 8kasa 5 pył
Anioł
Boski wysłannik, który jest równie sprawny w walce wręcz jak i umiejetnościach magicznych.
hp 35
atak 2k6+1
obrona 2
bonus Poświecając swe życie wskrzesza inną jednostke.
wada Nie może być wskrzeszany
koszt 7kasa 5 pył
Pokutnik
Chłop, który zapragnął wkupić się w łaski patronującego mu bóstwa udaje się do miejsc świetych czesto przyłączając sie przy tym do wielkich karawan. Jeśli na trasie pielgrzymki zaczają się zbóje i rabusie - pokutnicy mają obowiązek walczyć w obronie słabszych.
hp 10
atak k6
obrona 2
bonus Atak ogłuszajacy (jesli na kości obrażen padnie 6 to przeciwnik traci następną ture)
wada:brak
koszt 2kasa 1 pył
Akolita
Człowiek czujący powołanie do posługi kapłańskiej najpierw odbywa długi okres próbny, pełen wyrzeczeń oraz cierpienia. Z czasem Akolici ucza się jak używać darów zsyłanych im przez patronujace bóstwo i wykorzystują je do ochrony słabszych.
hp 10
atak k3
obrona 0
bonus Poświecaja dwie tury mozę leczyć jedna jednostke z skutecznoscia k3
wada:brak
koszt 2kasa 1 pył
Łowca Czarownic
Kiedy w okolicy pojawi się wiedźma lub diaboł, wiesniacy wzywają pomocy u specjalizujacych się w walce z tego typu przeciwnikami Łowców Czarownic.
hp 20
atak k6+3
obrona 2
bonus Atak ogłuszajacy Odporny na uroki czarownic
wada:brak
koszt 4kasa 2 pył
Rycerz Pokutny
Pokutnik czujący wyjątkowe powołanie wstępuje do zakonu, gdzie uczony jest sztuki fechtunku. Staje się Rycerzem pokutnym, obroncą wiary i wzorem do nasladowania dla innych pokutników.
hp 20
atak k6+k3 +1
obrona 2
bonus Szarża pierwszy atak ma dodatkowy k6 obrażeń
wada
koszt 5kasa
Kapłan
Akolota, który wytrzymał wszystkie próby i dalej pragnie służyć swemu bóstwu zostaje kanonizowany na kapłana. Jako kapłan nadal ma obowiązek chronić słąbszych - zyskuje natomiast większą moc.
hp 15
atak k3
obrona 0
bonus Poświecaja dwie tury mozę leczyć jedna jednostke z skutecznoscia k6
wada:brak
koszt 4kasa 3 pył
Inkwizytor
Inkwizytor to doświadczony Łowca Czarownic. Dzięki zasługom w walce z nieczystymi mocami otrzymuje od boga specjalne moce.
hp 25
atak k6+3
obrona 2
bonus Atak ogłuszajacy Odporny na uroki czarownic
wada:brak
koszt 4kasa 3 pył
Stos(czar)
koszt: 1złota
Spalasz jedna swoja jednostke na stosie jako heretyka inne zyskuja za to większy zapał bitewny +1 do obrażęn przy ataku przez 3 tury
Heretyk
koszty 5 złota
Jednostka wroga zostaje okrzyknieta przez sąd inkwizycyjny heretykiem, każdy atak zadaje dodatkowe obrażenia na nia k6.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|